Dziecinnie zielony lakier Hean

  • 38
                                                                                                                                                                                        


Zlotowa paczka z kosmetykami Hean to moje 
pierwsze zetknięcie się z ta marką. Jakoś nigdy wcześniej nic nie przyciągnęło na tyle mojej uwagi, żeby łazić za nią po drogeriach, bo w żadnej, do której uczęszczam nie ma szafy z Hean.
Dlatego z niemałym zaciekawieniem podeszłam do zawartości torebki. Znajdowały się w niej między innymi te lakiery, w liczbie 7, z serii I <3 nail enamel.

Jak widzicie na pierwszy rzut poszedł ten zielony :)
Zieleń jasna, prosta, soczysta i bardzo wyrazista. Świeża i wesoła.
Nie da się nie zauważyć tego koloru na paznokciach.
Trwałość: 3 dni w stanie idealnym, potem zaczyna się ścierać.
Sam lakier jest bardzo przyjemny w użyciu. Idealna, lekko rzadka konsystencja, pędzelek raczej średni, z tych cieńszych. Do ładnego krycia potrzebowałam dwóch warstw. Nie smuży i szybko zasycha.




Zieleń to dość problematyczny kolor, nie każdemu podoba się na paznokciach.
Wy lubicie? :)

38 komentarzy:

  1. Ale trawiasty! Podoba mi się na Twoich paznokciach, ale dla mnie zbyt zielony ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha, skojarzył mi sie z zielenią jaką można znaleźć w farbach plakatowych dla dzieci :). Bardzo optymistyczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niee na pazurkach zieleni nie lubię, ale ogólnie kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tej firmy nie lubię, niestety ich kosmetyki nie są dla mnie, miałam "przyjemność" sprawdzić kilka i podziękowałam:) Sam kolor fajny ale na swoich paznokciach go sobie nie wyobrażam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to dopiero początki i po szmince i tym lakierze na razie jestem zadowolona :)

      Usuń
  5. 3 dni to niezly wynik:)zielen to dosc oryginalny kolor ale musze przyznac ze ta jest calkiem calkiem:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za jasny jak dla mnie. Wolę ciemniejsze kolory lub coś a'la khaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oryginalny, nie zawsze i nie każdemu będzie pasował, ale na lato do luźnego stroju antyupałowego idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z tych wszystkich kolorow na pierwszym zdjeciu ta zielen niestety podoba mi sie najmniej.... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mój pierwszy zieleniak- nie mogłam mu odmówić :D

      Usuń
  9. Nie przepadam za zielenią, ale na taką to bym się skusiła ;) Idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zieleń to chyba jedyny kolor, którego nie lubię na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię takie kolorki, ale ostatnio coś mi się podobają tylko na krótkich pazurkach. Przeurocze te buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie hoduję długość i zaraz ten zmywam i wrzucam coś bardziej hmm klasycznego ;)

      Usuń
  12. Bardzo ciekawy kolor, ale chyba na krótszych pazurkach ładniej by wyglądał. Takie jest moje zdanie :)
    A te buteleczki są urocze :))

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię zieleń na pazurkach ale taką pastelową :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny, ale sama bym w niego nie zainwestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię zielonych i żółtych lakierów do paznokci, nie podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny:)
    póki jesteśmy młode i mamy lato możemy szaleć z zielonymi, niebieskimi i żółtymi lakierami:D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie za bardzo przepadam za takimi kolorami

    OdpowiedzUsuń
  18. niby lubie zielony kolor, ale bałabym sie efektu na moich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  19. too ja juz wiem czemu ja mialam 4 lakiery haha :P:P
    nie lubie zieleni;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, ze nie lubisz ;p
      no własnie nie wiem, o co chodzi z tymi lakierami, bo jakoś wszystkie macie 4, a ja mam 7 ;p

      Usuń
    2. to jakies oszukanstwo nastapilo hehe :P

      Usuń
  20. Fajne kolory, mnie trochę straszą neonki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam lakiery Hean, świetne kolory, ten zielony to nie mój odcień, ale inne tak

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie akurat odcień nie bardzo mi się podoba, ale widzę inne ładne kolorki z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja w większości nie lubię, zależy od odcienia :D

    OdpowiedzUsuń
  24. a moje czekają na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. mi zielen sie podoba- moze nie az tak odblaskowa
    natomiast moj maz slyszac o zielonych paznokciach znaczaco puka sie w czolo :P
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują