Pomacaj ze mną nowości Maybelline

  • 23
Dzisiaj mam dla Was szybki post ze swatchami nowości Maybelline, które niedługo powinny pojawić się na drogeryjnych półkach. Jest to aż 7 szeroko rozumianych kredek i kolejny tusz do rzęs z rodzinki Colossal.


Colossal Volume Go Extreme, to ultra czarny tusz, który ma ekstremalnie wzmocnić objętość rzęs dzięki 20x większej zawartości kolagenu. Specjalnie wyprofilowany pieniek szczoteczki ma sprawić, że ilość nabieranego tuszu będzie optymalna.




Kolejna nowość to kredki Master Smoky, dzięki którym wyczarujemy modny makijaż oczu. Z jednej strony gruba kredka, z drugiej gąbka, którą rozetrzemy nałożony kolor i w prosty sposób wyczarujemy pięknego "dymka". Tak się składa, że akurat z tą kredką miałam już di czynienia jakiś czas temu, więc jeśli chcecie już teraz wiedzieć, jak się sprawdza, to zapraszam Was do recenzji - klik.
Kredki dostępne będą w trzech odcieniach: Smoky Black, Smoky Grey i Smoky Violet.



No i jako ostatnie 4 odcienie Master Kajal - mistrza wewnętrznej linii oka . Master Kajal to kremowy liner w kształcie stożka. Kształt i bogata w olejki formuła ma zapewniać pełne krycie kolory już przy pierwszym pociągnięciu i łatwą, bezbolesną aplikację zarówno na dolnej jak i górnej linii wodnej.

Odcienie to: Oriental Gold, Dark Jade, Lapis Blue i Pitch Black.






Którego z produktów jesteście najbardziej ciekawe? :)

23 komentarze:

  1. Najbardziej jestem ciekawa tuszu do rzęs :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowal mnie ten zloty kajal :) wyglada naprawde efektownie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam gorszych kredek od Master Smoky :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Ja z tej jednej którą miałam jestem zadowolona :)

      Usuń
  4. Mnie interesuje tusz do rzęs. Będę zaglądać do Ciebie czekając na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam. Od razu się za niego biorę, bo zapowiada się nad wyraz dobrze :)

      Usuń
  5. złotko mi w oko wpadło :)
    a i tusz ciekawi :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tuszu... Ale u ciebie pewnie i tak zrobi szał, bo masz czadowe rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać w poście o tuszu ejwonowym, czadowe rzęsy wcale nie oznaczają szałowego efektu :D

      Usuń
  7. Świetne te nowości :)) Mam wielką ochotę na któryś kajal :))

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie najbardziej interesuje mnie tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe czy ten złoty kajal sprawdziłby się jako cień do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem tego tuszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne nowości, aż jestem ciekawa :D Dodałam do obserwowanych bo warto tu wracać

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta piękna czarna czerń to kajal? O nim bym chętnie poczytała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta bardziej czarna czerń to master smoky :) Ale na linii wodnej kajal nabiera ładnego jednolitego koloru :)

      Usuń
    2. Myślę nad czymś do górnej linii wodnej, mogłabym obejrzeć te kredki w następnym tygodniu jak będą w rossmannie ;)

      Usuń
  13. Wszystko zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej zaintrygowały mnie kredki i kajale. Za tuszami tej marki niespecjalnie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubiłam tych maskar, ale tu się szykuje chyba niespodzianka :)

      Usuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują