sukienki po raz drugi- przymiarka!

  • 30
Do tej pory myślałam, że tylko moja buzia jest wybitnie niefotogeniczna, jak się okazuje jednak- ciało również :D
Cóż, musicie uwierzyć mi na słowo, że to wszystko wygląda o wiele lepiej, zwłaszcza sukienki- "w akcji" prezentują się genialnie, a ta czarna w rzeczywistości jest sto razy bardziej sexy ;)
Obiecałam- proszę bardzo ;) (nie widziałaś posta z sukienkami na wieszakach po zakupach?- KLIK)

Przepraszam za: 1. scenerię ;)
                            2. jakość ;)


Sukienka codzienna:






Sukienka sylwestrowa:






Ten stanik oczywiście odpada, ale już mi się przecież nie chciało zmieniać, więc proszę nie krzyczeć ;)

Na sylwestra włosy oczywiście rozpuszczone, jakaś delikatna biżuteria, chyba tylko kolczyki, czarna, lakierowana kopertówka z małą cekinową wstawką, usta czerwone, a oczy orzęsione ;)
Na nogach czarne szpilki, ale tylko umownie, bo "trzeba oszczędzać parkiet"...

WELL, NOBODY'S PERFECT! ;)

30 komentarzy:

  1. super wyglądają obie, ale i tak masz mały luz w talii , jak to klepsydra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania: no jest jest niestety, pewnie niedługo pójdą obie pod maminą maszynę do szycia w celu lekkiego przewężenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieska bardziej przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  4. ale i tak są piękne ;)) Mnie potwornie irytuje kupowanie sukienek, bo albo nie mieści mi się tyłek i biust, albo mam luuuuuuuuz w talii :/ chyba zainwestuję w maszynę do szycia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyno, ale ty masz talię!

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne sukienki, masz długie włśoy to napewno stanika nie bedzie widac, wiec sie nie przejmuj

    OdpowiedzUsuń
  7. sia: dziękuję ;*

    Agnieszka (arcoiris): w niebieskiej zakochałam się od pierwszego wejrzenia i na pewno będzie stałym punktem mojego ubioru w tygodniu ;)

    Ania: mnie też to strasznie irytuje, nie raz już zresztą wróciłam z płaczek z zakupów...
    Brakiem maszyny się nie przejmuj, ja nawet spodnie sobie zwężam ręcznie ;p

    zoila: dzięki Kochana :*
    wciąż nad nią pracuję, mimo problemów z ciuchami ;p

    Zakręcony świat Wery: ani przez sekundę się nie przejęłam, nie mam zamiaru iśc bez stanika, jest to po prostu niewykonalne, a włosy bedą własnie świetną zasłoną, też o tym pomyślałam od razu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka sylwestrowa prześliczna <3
    jezu jaką Ty masz boską figurę i talie, aaa kocham Cię!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne sukienki! Twoja figura- nienaganna.

    OdpowiedzUsuń
  10. czysta prawda, talię masz nieziemską :*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz! a sukienki bardzo seksowne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ania: :*

    Dorota: dziękuję :)

    Kamyczek: czarna miała taka być, granatowa już niekoniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz wspaniałą figurę :) Sukienki pięknie się na Tobie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Slicznie w nich wyglądasz, i jaką masz talię!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna figura i śliczne kobiece sukienki! Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsza jest fajna sle za to druga suuuper.(i figura;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba zartujesz na temat tego niefotogenicznego ciala... bo ja wlasnie zzielenialam i padalm pod stol... figure masz naprawde godna pozazdroszczenia :D

    Ta pierwsza mi sie podoba :) albo wlasciwie Ty w niej...

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza mi się niesamowicie podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz świetną talię, chociaż jestem dziewczyną to widzę seks ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. aaaa Dziewczyny dziękuję za taką masę komplementów!

    przejęłyście rolę mojego Chłopaka :D

    OdpowiedzUsuń
  21. masz super kobiecą figurę! a obie sukienki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Co za figura!
    Sukienki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie sukienki bardzo mi się podobają!

    Zapraszam do siebie, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne sukienki!!! :D
    Mogę zapytać gdzie je kupowałaś?
    Ta sylwestrowa ma prześliczną koronkę na plecach <3 zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ladies - Behind The Scenes: dziękuję, obie kupione w New Look'u ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super sukienki! Szczególnie ta "z plecami" :)) Wyglądasz w niej zjawiskowo! Idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. p.s. To co chcesz zrobić, żeby nie ubierać stanika pod tą drugą sukienkę? ;o

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują