usta: Rimmel Lasting Finish 214 Firecracker

  • 25
Witam Was moje Drogie w to pochmurne przedpołudnie :)

Powinnam w tej chwili siedzieć na lektoracie z niemieckiego, ale w weekend jakimś cudem przewiało mi nery, więc siedzę i wygrzewam.

Nie ma jednak tego złego (o ile złym można nazwać siedzenie w domu zamiast na zajęciach ;p), co by na dobre nie wyszło.

Korzystając z okazji, że mogę zrobić zdjęcia, chciałabym pokazać Wam totalną nówesię w zbiorze czerwonych/ czerwonopodobynch szminek :)

Możecie mi wierzyć lub nie, ale to pierwsze rimmelowskie  mazidło, jakie kupiłam.
Jako, że żadnych nudziaków ani ciemnych kolorów na moich ustach uświadczyć się zwyczajnie nie da, znowu padło na czerwień.

Także TADAM, oto ona!




Kolor na ustach wyszedł nieco przygaszony niestety :(
W rzeczywistości ma w sobie coś delikatnie neonowego i fajnie kontrastuje z kolorem mojej cery :)




Krycie fajne, ale bardzo podkreśla suche skórki, wczoraj przesuszyły mi się lekko usta i malowało się nią fatalnie- zbierała się we wszystkich załamaniach :/
Trwałość standardowa :)

Wybrałam ten kolor, bo szukałam czegoś wiosennego. Przydałaby się kiecka w takim odcieniu!:D

A Wam jak się podoba? :)

25 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten kolor, jednak do mnie by nie pasował :( Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest, jednak czerwienie nie są dla mnie :( Ja mam Airy Fairy i też podkreśla suche skórki, może wszystkie pomadki z Rimmel tak mają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym komentarzem w całości :(
      trzeba mieć zdrowe, nawilżone usta, by jej używać a z moimi ostatnio ciężko.

      Usuń
  3. Sliczna .... osobiscie chyba jeszcze nie "dorosłam" do czerwieni

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorek, jednak mi czerwieni kompletnie nie pasują:((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jw. trzeba znaleźć odpowiedni odcień. mi na przykład najlepiej pasują takie żywe soczyste czerwienie, a te ciemniejsze już wcale ;)

      Usuń
  5. czyżbym widziała tu nawet trochę pomarańczy w tym kolorze? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam czerwone szminki :) ta jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy kolor!

    OdpowiedzUsuń
  8. pieknie usta w niej wyglądaja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pomadki Rimmel z serii Lasting Finish! Mają ogromny wybór pięknych kolorów i są naprawdę bardzo, bardzo dobre. Do tej pory, to chyba moje ulubione pomadki, mam aż 4 kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też je polubiłam, na pewno wyposażę się jeszcze w jakąś :)

      Usuń
  10. Twoje usta i czerwona szminka to genialne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  11. oprócz tego, że są ładne, bardzo przyjemnie pachną!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja! choć w sumie read my lips od miss sprty nic nie przebije pod tym względem :)

      Usuń
    2. polowałam na nią po którymś Twoim wpisie, ale niestety nie było tego koloru, który chciałam więc padło na rimmela;)

      Usuń
  12. Cudny kolor i może by i mi pasował bo widać że ma troche z pomarańczy i nie jest czystą czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor rewelacja :)

    swoją drogą: menu wyszło Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. menu prowizoryczne, bo nie mam żadnego pomysłu póki co, ale- wszystko dzięki Tobie :*

      Usuń
  14. Ładny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują