Rubinowe usta. Szminka idealna od Hean

  • 66
Seria szminek City Fashion od tej pory jest chyba moją ulubioną z tych, które są w zasięgu mojego portfela.
Byłam zachwycona fioletową śliwką, a teraz mam okazję używać nieziemskiej czerwieni.
Kolor jest niesamowity, a właściwości idealne, jak za tak niską cenę.

HEAN CITY FASHION LONG WEAR LIPSTICK NR 157 PAPRIKA

Czym mnie tak uwodzi ta seria?
Po pierwsze: konsystencja. Szminka jest aksamitna, gładka, ale nie mokra i kremowa. Zostawia na ustach satynową warstwę koloru, o bardzo delikatnym połysku. Czasem wydaje się wręcz, że jest matowa.

Po drugie: kolor i krycie. Intensywne i na maxa! Jedno pociągnięcie i usta cieszą pełnią koloru

Po trzecie: super trwałość. Naprawdę trzyma się ust niesamowicie. Spokojnie można jeść, kolor nie schodzi z ust. Nawet M. był zszokowany tym, że moje usta po spożyciu solidnej buły były niemal nieruszone :) Poza tym szminka ładnie schodzi (kiedy już musi;) i nie zbiera się w załamaniach.


jedno pociągnięcie!



Dacie wiarę, że to cudo kosztuje 11 złotych?

Ja jestem naprawdę zakochana w jakości tych szminek. Dają niesamowity efekt, a zachowują się na ustach jak mazidła Chanel. Bardzo żałuję, że nie mam łatwego dostępu do tej serii.

Wrocławianki, da się je gdzieś kupić stacjonarnie? Widziałyście gdzieś?

66 komentarzy:

  1. Ja mam w kolorze nude. Ten Twój podoba mi się na Twoich ustach. Dla mnie by był za mocny, więc cieszę się ze swojego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiękna! Kocham czerwienie!
    Śliczne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aż mi się nie chce wierzyć ! jak pięknie wygląda...głęboka i wyrazista czerwień :) cudo + pięknie pomalowane usta!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ją! :)
    ale leży nawet nie maźnięta jeszcze :) nie mogę się coś przekonać do tak odważnego koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, super efekt i jeśli też taka jakość... pozostaje mi żałować, że nie mam dostępu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowności. Szkoda, że mnie czerwienie nie pasują...

    OdpowiedzUsuń
  7. wiedziałam jaki kolorek Ci wrzucić do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuuuuuuję!
      tak mi się wydawało, że to takie mocno personalizowane było :D

      Usuń
    2. pamiętałam, że polubiłaś czerwienie :D

      Usuń
  8. wow co za kolor, uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachęciłaś mnie do poszukiwań (: Hean nie ma w Jaśminie na parterze Feniksa?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm. to mówisz, że ta seria jest taka udana? To ja muszę się przyjrzeć jakie mają kolory w ofercie :D. Piękne usta :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyki Hean są na placu Zielińskiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziła bym też w gaji albo arenie w tych małych drogeryjkach :)

      Usuń
    2. o w tych małych pewnie są, ale mi nigdy nie jest do nich po drodze :(

      Usuń
  12. Ach, na Twoich ustach czerwień wygląda przecudnie. *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. och, ach i jeszce raz och...cudowny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda oryginalnie :), jednak te kolory szminek są zarezerwowane na specjalne okazje, codziennie nikomu nie polecam- wygląda to "nieco" śmiesznie i teatralnie, do ust w tym kolorze należy ubierać się elegancko by całość ładnie się komponowała, chyba że ktoś ma prace, która wymaga eleganckich zestawień, to może wtedy sobie pozwolić :) Warto też podkreślić, że te kolory są zdecydowanie polecane kobietom 20+, młode dziewczyny to strasznie postarza ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według Ciebie są zarezerwowane na specjalne okazje. Według mnie nie :D nie trzeba czerwonej szminki nosić do sukienki. Noszę do jeansów na co dzień i nie spotkałam się jeszcze z krytyką. trochę więcej dystansu i luzu proponuję :) i nie jest to regułą, że młode dziewczyny to postarza, na co dowód widziałam już nieraz.

      Usuń
    2. oczywiście podpisuję się pod tym, co napisała Kasia :)
      ja też noszę czerwień na co dzień. co więcej- naprawdę coraz więcej Kobiet tak robi i to cię chwali!

      Usuń
    3. A co ma dystans do tego komentarza? Ja się z nim zgadzam, a to że się nie spotkałyscie z krytyką to chyba normalne, tylko ktos naprawde mega wredny i mega was nielubiący by wam powiedział. Co do młodych dziewczyn to tez prawda, gdy widzę na ulicę licealistki z "krwawymi" ustami, zastanawiam się czy nie czytały za dużo "Zmierzchu" :)

      Usuń
    4. ok, liceum to za wcześnie, chyba że na studniówkę ;)

      Usuń
  15. Poproszę maila do Twojego chirurga, który tak Ci odpicował usta. A tak serio to na Twoich ustach każdy kolor prezentuje się zabójczo bo masz je po prostu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. takie usta są na wagę złota i każda pomadka nawet te za 11 zł. wyglądają na nich jak milion dolarów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie chciałam się pytać, gdzie kupiłaś tę szminę.... Chyba ruszę na poszukiwania. Cudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow. Świetny efekt:) Gdybym tylko używała szminek...:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jezusie i inni :D Jaki Ty masz usta ponętne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG cudooo!! Ehhh czemu tylko ja okropnie wyglądam w takim kolorze?

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor a usta boskie!. Powinni Cie wziąć do reklamy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Boska jest, twoje usta zresztą też :) Hean chyba stacjonarnie nigdzie nie znajdziesz, nigdy nigdzie nie widziałam hean :(

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie Ci w niej! ten kiss na końcu to ma się rozumieć dla mnie??? :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Aż się zakochałam w tym kolorze i Twoich pięknych, wydotnych ustach <3 Jurto lecę na poszukiwania tej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ;D na urodziny może zamówię sobie więcej tych szminek

    OdpowiedzUsuń
  26. ja ją zamówiłam kilka dni temu i czekam na dostawę :D ejj ale Ty szastasz tymi nagłówkami, co chwilę to inny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wieeeeem, nie mogę się zdecydować;p
      kobieta zmienną jest, mam prawo ;p

      Usuń
  27. Kolor rewelacyjny!! Ostatnio mam straszną zajawkę na czerwone szminki, szukam "tego jedynego" koloru, jak sądzisz, czy ten pasowałby blondynce z niebieskimi oczkami?
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  28. No i zaoszczędzona kasa idzie się paść... nach Drogeria Filirt!

    OdpowiedzUsuń
  29. juz nie bede kolejny raz zachwycac sie Twoimi ustami bo zrobi sie nudno.... :D

    Szminka ma piekny kolor i zachecilas mnie taka fantastyczna cena tak dobrego produktu. Mysle ze sie za nia porozgladam, mam dwie deogerie w drodze na uczelnie, w ktorych moge ja znalezc :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czerwień na ustach lubię, ale mi nie pasuje :( Śliczna ta szminka *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna czerwień! cudnie Ci w takich kolorach! w przeciwieństwie do mnie :P haha

    OdpowiedzUsuń
  32. O MOJ BOZE ( w skrocie OMB!) Ale ty masz USSSSSSSSSSTA! BAAAAJKA!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny kolor! :) Kurcze Tobie pasują takie jak nikomu! Zazdraszczam :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow...jaka piękna czerwień :) Wygląda bardzo seksownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. https://www.hean.pl/gdzie.html#dolnoslaskie - tu masz spis wszystkich punktów sprzedazy we Wrocławiu
    Ale usta! Piekności :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują