przecudnej urody paczka od Gosi z beautyfascination.com

  • 12
Dzisiaj pochwalę Wam się pięknymi nagrodami, jakie wygrałam w rozdaniu u Gosi.
Pisałam Wam już o tym, ale dzisiaj pani listonosz dostarczyła mi paczkę, a to, co w niej zobaczyłam, przeszło moje najśmielsze oczekiwania.


Puder i beżowy lakier zagoszczą pewnie już jutro na imprezie, będą miały świetną okazję, żeby pokazać, co potrafią :)
Puder ma fantastyczne opakowanie, jest naprawdę cudne.




A suchy szampon i odżywka też na bank wylądują na włosach, jestem ciekawa, czy rzeczywiście będzie XXL VOLUME :D


Ten bajer to już mnie całkowicie zaskoczył, myślałam, że to jest druga nagroda, a tu proszę, wylądowało u mnie! No teraz moje paznokcie będą idealne (jeśli tylko się trochę odżywią...).

To tyle na razie.
Jak Wam się podobają moje nagrody?
Wieczorem postaram się jeszcze zajrzeć z jakąś recenzją, najprawdopodobniej opinią po 30 dniach używania kremu do rzęs z L'Biotici ;)

12 komentarzy:

  1. Gratuluję! Zazdroszczę tej nagrody, też o nią grałam ale się nie udało jak zwykle :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam takie pytanko, gdzie kupiłaś tą szminkę Kate Moss, o której pisałaś już kiedyś? [ta co jest w twoim rozdaniu] :D Będzie w rossmannie?

    OdpowiedzUsuń
  3. tę konkretną to akurat superpharmie, ale w Rossmannie też były ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok, dzięki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna paczka :D czekam na posta z opinią o tym kremie do rzęs, bo ja stosuję go od jakiś 2 tygodni dopiero:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, same znakomitości:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj nagrodę masz świetną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej!

    Ciesze sie, ze nagrody ci sie podobaja - i fajnie, ze tak szybko paczka doszla ( w koncu wyslala ja moja mama bo ja nie zdazylam przed wylotem:)

    Zestaw do paznokci powedrowal do ciebie, gdyz inne dziewczyny nie skonataktowaly sie ze mna na czas.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują