ścięłam włosy :)

  • 17
No tak. Miało być na początku lutego, ale stwierdziłam, że nie ma sensu to przedłużać i wmasowywać w te zniszczone włosy specyfiki tylko po to, "żeby jakoś to wyglądało".
Wręczyłam wczoraj siostrze nożyczki fryzjerskie i kazałam ciachać :)
Wyszło jakieś 15 cm...

BYŁO

JEST


Zdaje się, że wyszło trochę większe cięcie niż początkowo planowałam, ale póki co jestem zadowolona, końcówki wyglądają cudownie, a całość bardzo ładnie się układa, kiedy przełożę włosy do przodu.
Pochodzę sobie w takich kilka dni i zdecyduje, czy chcę je jeszcze cieniować i zaokrąglić ścięcie.

Ciekawe, kiedy zacznę tęsknić za tą długością...

17 komentarzy:

  1. Ja też ostatnio scięłam włosy, a raczej końcówki, jakieś 2cm, bo zdeecydowałam, że będę je zapuszczać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też ostatnio podcięłam końcówki. Masz bardzo gęste włosy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest dużo lepiej po ścięciu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, rzeczywiście dość porządne cięcie. ;) Ja mam włosy długości Twoich teraźniejszych, ale ni tak gęste.

    OdpowiedzUsuń
  5. A resztę włosów zatrzymałaś na pamiątkę ? Ja bym chyba się nie mogła rozsta tak pięknymi włosami :) Ale dobrze , że chociaż masz zdrowe końcówki teraz :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o wiele lepiej teraz :) tez niedawno decydowalam ze nie warto odżywiać zniszczonych włosów i ścięłam ale jakieś 2cm;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Duzo scielas, ale widac roznice, od razu ladniej sie wlosy ukladaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam włosy takiej długości jak Ty na początku i chcę je ściąć do ramion. Nie jest mi szkoda i nie rozumiem dziewczyn,które piszczą gdy zetnie im się 2 cm włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej szkoda, ale jak końcówki zniszczone to trzeba, oj trzeba

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie powinnaś żałować, jednak tamte końce były już takie jakby zmęczone, a teraz Twoje włosy wyglądają pięknie i zdrowo na całej długości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, masz piękne, gęste włosy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze że ścięłaś :) teraz wyglądają o wiele zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja się potnę w marcu. zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. o Kochana, ja takich długich włosów nigdy nie miałam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam mniej więcej takie jak Ty przed ścięciem... I też mnie to czeka, oj czeka :(

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują