bejbidrimek dla dużych dziewczynek

  • 41
Cześć :)

Jak może pamiętacie przy okazji "prezentacji" lutowych włosów, zobowiązałam się do tego, żeby zrezygnować całkowicie z szamponów z SLS'em.
Kupiłam sobie sławetnego Babydream'a z Rossmanna i przystąpiłam do działania :)
Czytałyście już pewnie sto recenzji na jego temat, ale i ja dorzucę swoje trzy grosze, a jakże.

ROSSMANN BABYDREAM SZAMPON

Producent:
Delikatnie i dokładnie oczyszcza skórę głowy i pielęgnuje włosy niemowlęcia. Proteiny pszenicy zapobiegają elektryzowaniu się włosów.
Szampon może być także stosowany do codziennej pielęgnacji włosów przez dorosłych. Produkt zawiera rumianek i pantenol. 

(źródło: wizaz.pl)


OPAKOWANIE: wyprofilowana, plastikowa butelka. Poręczna i ogólnie bezproblemowa. Niebieściutka.
Jedna tylko rzecz mnie zastanawia- czy tylko ja, za każdym razem, gdy mój wzrok padnie na ten szampon, mam wrażenie, że to dziecko wcale nie jest takie uhahane?


Dopiero jak się chwilę przyjrzę widzę uśmiech. Hmmm..

KOLOR: przeźrocze.
ZAPACH: nie wiem, co to za zapach, ale tak pachną tylko kosmetyki z tej serii. Nie jest to klasycznie dzidziusiowy zapach, ale na pewno w jakiś tam sposób pokrewny. Czy przyjemny? Ujdzie.
KONSYSTENCJA: dość gęsty, nieźle się pieni, ale konsystencja jest nieco tępa. Osobiście nie lubię tego efektu, jakoś źle mi się z niego korzysta.



EFEKTY: świetne! mimo braku tych wszystkich chemikaliów szampon świetnie radzi sobie ze wszelkimi zanieczyszczeniami, które trafiają na mój wielki łeb, czyli olejami i suchym szamponem, żadnych innych stajlingów i specyfików o cięższej konsystencji nie używam.
Włosy po umyciu fajnie się rozczesują, są miękkie i błyszczące. Nie zauważyłam, żeby robił cokolwiek złego z moimi włosami. Spełnia swoje zadanie nie gorzej niż jego szkodliwi bracia, a pozostawia włosy zdrowe. 


WYDAJNOŚĆ: szału nie ma, ale całkiem niezła. Jak na mnie mam tę butelkę bardzo długo.

Poj: 250 ml
Cena: trochę ponad 4 zł


Mimo tej nieco wadliwej konsystencji, wynikającej niewątpliwie ze składu, jestem jak najbardziej na tak. Wszystko super myje, zmywa olej, nie szkodzi i jest taniutki.

OGÓLNA OCENA: 5/5

A u Was jak się spisał? Jakie inne szampony tego typu polecacie?

41 komentarzy:

  1. dobra wiadomośc od wczoraj jest w rossmanie w promocji za 2,49 :)
    ja juz sie zaopatrzyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, też skorzystałam z tej promocji :)

      Usuń
  2. Właśnie wybieram się do Rossmanna po kolejną butelkę, ponieważ u mnie też się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go kiedyś i nie byłam nim zachwycona, plątał mi bardzo włosy i sprawiał, że były jakieś przyklapnięte.

    OdpowiedzUsuń
  4. Planuję go kupić jak mi nie przypasuje będzie do pędzli:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie niewydajny i słabo się pienił, plątał włosy, ale odżywka robiła swoje i jakoś dało radę... Najważniejsze, że nie przesuszał moich włosów, co ostatnio robią wszystkie szampony. Chyba do niego wrócę, tylko muszę kupić coś do spieniania tego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dotej pory używałam go do prania pędzli. Ostatnio zaczęłam używać go do mycia właśnie włosów i muszę stwierdzić, że radzi sobie naprawdę dobrze nawet z olejami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. własnie od 21.03 weszła nowa promocja w Rossmannie i można go dostać za 2,49
    chce własnie kupić synowi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. póki co jakoś nie zrobił na mnie szału, ale chce się skusić na następną butelkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. używam go do mycia swoicg pędzli a także czasem zmywam nim oleje.

    OdpowiedzUsuń
  10. też go używam, zmywam nim oleje, a na codzień myję odżywką;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mogę znieść zapachu kosmetyków tej firmy.. :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubie ten szampon, slabo sie pieni, zwlaszcza na oleju, ale po rozcienczeniu go w kubeczku woda albo sokiem aloesowym roznica jest kolosalna, ja bylam zdumiona. Sam szampon nawet w wiekszej ilosci sie nie pienil, szampon rozcienczony (mimo ze uzylam go mniej niz solo) pieni sie przyzwoicie :)
    Mnie zapach wcale nie przeszkadza, nawet go lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten szampon, stosuję już od dłuższego czasu i nie zamienię na żadnej inny, ten jest świetny i do tego taki taniutki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. niedawno zaczęłam go używać i moje włosy od razu go pokochały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szamponu tego nie używałam, ale bardzo lubię wiele produktów z tej serii - kremy, mydło, oliwka - super! Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się czaję jeszcze na balsam do kąpieli, podobno swietny do mycia włosów właśnie :)

      Usuń
  16. jak dla mnie ten dzieciak jest strasznie demoniczny. czasem aż się go boję >_<"

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten szampon to mój ulubieniec :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam go, muszę spróbować jakiegoś szamponu dla dzieci, bo się stęskniłam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja obecnie posiadam oliwkę , ale widząc promocję w Rossmanie spodziewam się ,że mój asortyment się powiększy o balsam , szamponik,żel - tak sobie myślę ,że ktoś widząc te zakupy mógłby pomyśleć ,że znów spodziewam się dziecka haha :)

    OdpowiedzUsuń
  21. planuję go kupić na promocji w Rossmannie, nigdy wcześniej nie miałam nic z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie kupiłam go na promocji w Rossmannie za 2,49.

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie z olejem kokosowym sobie nie poradził ;( Nie wiem co zrobiłam źle.

    Lucrezia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm u mnie zmywa vatikę bez problemu.

      Usuń
    2. Może mi jakiegoś skilla brakuje :) Dlatego BD uzywam raz na 2 tyg. do "detoksu", a oleje zmywam Fitomedem dla włosów ciemnych i farbowanych.

      L.

      Usuń
  24. Nie lubię go, u mnie się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  25. jeszcze tego szamponu nie testowałam, polecam natomiast firmę Bed Head

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę spróbować! Jak na razie nigdy jeszcze nie trafiłam na idealny szampon. Zaczęłam wierzyć, że owego idealnego szamponu nie ma. Jutro się w niego zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo lubię ten szamponik, a dziecko na opakowaniu..hmm przerażają mnie te jego zęby i wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie dziś go kupiłam na promocji. Mam nadzieję, że moje włosy polubią się z nim. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzisiaj byłam po niego w jednym Rossie i co? Już wykupiony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja byłam dzisiaj w rossmannie dwa razy i żadnej promocji nie zauważyłam ;p

      Usuń
  30. Bardzo lubię zapach tego szamponu, ale do szału doprowadzała mnie tępa konsystencja, o której piszesz, w dodatku trochę plątał mi włosy, więc przerzuciłam się na Hippa - polecam, bo przy równie dobrym (chyba ;P) składzie jest przyjemniejszy w używaniu, bardziej "śliski", mniej plącze, u mnie zdecydowanie lepiej się sprawdza. Ale też jest dwa razy droższy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. mam płyn do kąpieli, w dużej butelce za 9 zł i niestety włosós nie mogę nim myć. Robi mi jednego wielkiego kołtuna ; < za to do mycia twarzy świetne! zmywa calutki makijaż, nie podrażnia

    OdpowiedzUsuń
  32. próbowałam, używałam i ostatecznie z niego zrezygnowałam. za to moje pędzle go kochają :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują