Uwaga! Balea we Wrocławiu!

  • 66
Tak właśnie, wczoraj odkryłam, wymacałam i oczywiście kupiłam w naszym pięknym mieście odżywkę do włosów Balea.
Gdzie?
Hala Targowa Tęcza, przy ulicy Bajana. Sklepik się nazywa Chemia u Pawła.
Mają szampony, odżwyki (do suchych i zniszczonych włosów, nabłyszczająca i jeszcze jakaś, niestety nie pamiętam).
Widziałam też balsamy do ciała i chyba jakies pianki? Nie jest tego dużo, ale przynajmniej można wypróbowac i wyrobić sobie jakiekolwiek zdanie.
Za odżywkę dałam 6.50zł, więc relatywnie tanio, choć nie tak, jak "zagranico".
Jesli już zapuścicie się w te rejony to zajrzyjcie do Pepco, jest bardzo niedaleko (obok Rossmannn). W drodze powrotnej polecam też zahaczyc o Naturę w Astrze. Mają dużo olejków Green Pharmacy i masę przecenionych szminek.
Dziewczyny, jeśli macie jakieś miejsca gdzie można kupić kosmetyki Balea we Wrocławiu (może gdzieś jest Alverde?!) to napiszcie mi tu koniecznie! :)
Może takich miejsc jest więcej i stworzyłybyśmy jakąś listę?

Lista:
1. Hala Targowa Tęcza, ul. Bajana
2. Hala Targowa Gaj, Świeradowska
3. (kultowy, przeze mnie znienawidzony ;p) tzw. Plac przy Dworcu Świebodzkim, pl. Orląt Lwowskich
4. okolice Młyna i Korony
5. CH na ul. Wawrzyniaka 2 ( róg Krzycka, Krzyki) II piętro- stoisko z kosmetykami z Niemiec
6. Dom Handlowy Lotos, pl. Legionów, sklep z chemią niemiecką
7. Pasaż Zielińskiego ul. Swobodna 37, stoisko 15.5 (albo 15.4 :D )
8. Hala Kupców Perła, ul. Widna

66 komentarzy:

  1. Baleę kupisz też na Hali Gaj, ul. Świeradowska 70 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno to odkryłam :D
      Mieli ostatnio te kosmetyki z letniej serii - malinowe mydło do rąk i żel pod prysznic. Wybór nie jest jakiś duży, ale coś można wybrać :)

      Usuń
    2. to chyba wsumie tak wszędzie, całego asortymanetu nikt nie sprowadzi

      Usuń
    3. A gdzie dokładniej w tej hali?:D jakas nazwa, numer?

      Usuń
  2. O! Zazdroszczę!
    Ciekawe, czy gdzieś w Poznaniu można dostać te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O własnie, co z Poznaniem? Obeszłam tyle róznych sklepów i nic ;(

      Lu.

      Usuń
    2. Ooo, ja też chętnie dowiem się o Poznaniu :)

      Usuń
    3. Podpisuję się. Chwilowe bardziej pasuje mi Poznań niż Wrocław

      Usuń
  3. na Świebodzkim w niedzielę, koło Młyna (okolice Korony) można kupić :) Mój facet mi kupił żel pod prysznic Balea limitowana edycja Czekolada & Figa za 5zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ładnie, wszyscy gdzieś mają, a nikt się nie chwali.
      listę trzeba zrobić obowiązkowo!

      Usuń
    2. jeszcze obczaję u siebie po tych niemieckich chemiach to może też odkryję nowe składy :D dam znać jak coś!

      Usuń
    3. Już nie pamiętam, kiedy ostatni raz byłam na Świebolu :D

      Usuń
    4. na palcach jednej reki policze, ile razy w ogóle tam byłam, nie moje klimaty :D

      Usuń
    5. moje też nie, ale mój facet poszukuję tam skarbów i znalazł taki dla mnie :D

      Usuń
    6. ano jeśli tak, to oczywiście nic tylko chwalić :D

      Usuń
  4. Kosmetyki Alverde nie są dostępne w Polsce. Niestety można je kupić jedynie na terenie Słowacji, Czech, Austrii. Drogerie nazywają się DM. Kosmetyki są świetne, tanie, ale przesyłka jakieś 20 Euro, więc lepiej zamawiać grupowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba każdy wie...

      ale jak ktoś przywozi zza granicy Baleę, to może i Alverde też przywiózł do swojego sklepiku? ;P

      Usuń
    2. no właśnie dlatego tak się cieszę, że znalazłam je u Nas, bez tego by nie było afery przecież ;)

      Usuń
    3. własnie z Alverde jest ciężko, głównie Balea, ale myślę, że zawsze jakiegoś sprzedawcę można poprosić o sprowadzenie :)

      Usuń
    4. oby się taki znalazł, myślę, że nie miał by problemu ze sprzedażą jakby puścić jakies info w internet ;p

      Usuń
    5. Mamy teraz jakiś szał na Alverde, kto wie, może Rossmann zainwestuje niedługo w te cudeńka :)

      Usuń
    6. to zdaje się jest taka marka DM, tak jak jest isana i Alterra w Rossmannie, więc raczej nie sądzę.. ;/

      Usuń
    7. w mojej okolicy jest taka miła Pani, która prowadzi sklep z chemią, pochodzącą na pewno nie z polskich źródeł. Może ona coś wie:) Muszę z nią porozmawiać...

      Usuń
    8. Czytałam, że DM ma zamiar w przyszłości wejść na rynek polski, ale na razie nie jesteśmy dla nich priorytetem.
      Co do Alverde - posiadam tylko korektor - kamuflaż, w którym dobijam już dna. Muszę zaalarmować służby przygraniczne, bo jestem zakochana i nie wyobrażam sobie nagłego zerwania znajomości :D.

      Usuń
    9. Karolina, masz mi od razu donieść co i jak :D

      Tak tak Zoila, rób nam dalej ochotę...

      Usuń
  5. O super i zazdroszczę. W swoich rejonach raczej takich perełek nie znajdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kupiłaś tę odżywkę, którą ostatnio opisywałam :) jest bardzo średnia, w sumie jedna z gorszych jakie miałam ;) no ale po przeliczeniu kosztowała 3,20zł, więc aż tak marudzić nie będę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie mi schną włosy po niej i zachycona nie jestem..
      buuu czemu ja nie widziałam tej recenzji ?! ;p

      Usuń
    2. bo nie zaglądasz na mojego bloga :( on jest taki smutny teraz ;(

      XD

      Usuń
    3. jak możesz?! oczywiście, ze zaglądam, "gópia" :D

      Usuń
  7. ciekaw czy w Poznaniu gdzies idzi dostac na niemieckich stoiskach? hmmm

    OdpowiedzUsuń
  8. Balee można dostać na 100% w CH na ul. Wawrzyniaka 2 ( róg Krzycka, Krzyki) II piętro- stoisko z kosmetykami z Niemiec. Niestety Alverde nie ma:/ Szampony ostatnio podrożały z 5,5 zł na 6,00 zł.
    Za to antyperspiranty w kulce Rexony kosztują 7 zł. W drogeriach 9,90 zł.

    Na parterze tego centrum znajduje się Apteka DOZ :)

    Pozdrawiam
    Natka
    PS: Nie jestem pewna, ale kosmetyki widziałam ostatnio na placyku obok Areny lub w samej Arenie (ul. Komandorska).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, mam uczelnię przy Wawrzyniaka XD często chodzę tam do Biedry XD

      Usuń
    2. no to teraz będziesz chodzić też po inne bajery, kosmetyki sa wszędzie, nie uciekniesz ;p

      Usuń
    3. ja mam uczelnie przy jakiś fabrykach i hurtowniach, ale z tego co się orientuje to nie ma tam chemii z Niemiec :( ale obok mam halę strzegomską, więc może tam (?).

      Usuń
    4. tak na dole jest fajna drogeria... mają szafę Joko i inne takie, mniej dostępne... ja tam nie kupuję, bo drogo... a poza tym wolę niemieckie kosmetyki prosto z Niemiec, przynajmniej kupuję to co chcę i taniej ;)

      Usuń
    5. no cwaniaku, nie każdy ma "prosto z Niemiec" ;p

      Usuń
    6. no włacha! byś nam załatwiła po znajomości, a nie :D

      Usuń
    7. no dlatego dobrze, że informujesz innych o sklepach, gdzie można kupić te kosmetyki we Wro. dla mnie Balea jest średnia, taka jak nasza Isana.. można znaleźć kilka perełek, a niektóre są do niczego ;P

      nie wiem, kiedy pojadę następnym razem :/ miałam jechać teraz, ale tata wybył do Gliwic i nici z wyjazdu we wrześniu. heh, a odłożyłam prawie całą wypłatę xD no trudno, może kupię sobie jakieś buty xD

      Usuń
    8. Balea i Isana oraz Alverde i Alterra podobno wychodzą z tej samej fabryki :)

      Usuń
    9. właśnie słyszałam o tym, ale patrzyłam na producenta i zupełnie inne adresy... ba, nawet kraje XD

      Usuń
    10. Akurat ceny Balea na Wawrzyniaka i Gaju są całkiem do rzeczy i przebitka jest tylko ok. 1- 1,5 zł, więc jak najbardziej się opłaca ;)

      Usuń
  9. Ja znalazłam w końcu te cuda w Łodzi:) Ale Zgadzam sie Agusiakiem, nie wszystko złoto co się świeci z tej marki:)Tak wstepnie po pierwszych testach

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę że macie taki sklep :) ciekawe czy jest w katowicach

    OdpowiedzUsuń
  11. Z nieba mi spadłaś z tym postem! Dziękuję! jestem przynajmniej 2 razy w miesiącu koło Tęczy, więc zajrzę tam na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko daleko ode mnie :P ale w sumie z tej listy najbliżej mam chyba do korony :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo! I jaka cena!!! O matko, ja mam za daleko :(
    U mnie w okolicy no Rossmany i Biedronki, Pepco też jest... Olejki powiadasz...
    Dzięki za info :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Na tym rynku przy Radosnej też są kosmetyki Balea. To tuż obok Areny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj niestety, ale do Wrocławia to mi daleko, więc nie pomogę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam na Bajana,kupiłam żel i balsam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj ja niestety mam daleko do Wrocławia ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. wow fajnie, ale niestety nie po drodze mi do Wrocka,
    a jak ceny?

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę że taka lista to bardzo dobra inicjatywa! Gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale Wam dobrze! Muszę rozejrzeć się za tymi kosmetykami w Warszawie :) Może też coś się trafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uprzejmie donoszę - na Arenie na stoiskach z niemiecką chemią nie ma Balei. Są jakieś inne firmy, niektóre pierwszy raz widziałam, na pewno nie DMowe

    OdpowiedzUsuń
  22. teraz mnie zagięłaś :D w takim razie w przyszłym tygodniu po pracy pojawię się w Tęczy :) dzięki i buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bo autorka źle napisała w notce. Balea jest na tym targu na Komandorskiej przy Arenie, a nie w samej Arenie.

    OdpowiedzUsuń
  24. OMG a ja dzisiaj byłam obok hali Gaj :( ale w poniedziałek odbieram płaszcz z Ferio więc :D:D:D:D już się nie mogę doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam wszystkie Miłośniczki marki BALEA!
    Jeśli jesteście zainteresowane produktami z DM Drogerie,zbieram zamówienia!!!Po 7 lipca dostarczam kosmetyki do Wrocławia,proszę o kontakt na gg 6675560 :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam Serdecznie!!!
    Kosmetyki firmy Balea znajdziecie drogie Panie we Wrocławiu w Pasażu Zielińskiego na stoisku 15.5.Tyle kosmetykó tej firmy w jednym miejscu to jeszcze nie widziałam........ach ten zapachhhhhhhhh.........

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują