Pytanie do Was- wygląd bloga

  • 42
Blogerki i Czytelniczki Moje Drogie!

Ukończyłam już lekką modernizację bloga. Od jakiegoś już czasu jest nowy nagłówek, do tego dzięki zabawom w HTML udało się wyśrodkować datę i tytuły postów. Dodając do tego nagłówek, który pozostał lekko z lewej strony uzyskałam wydzieloną przestrzeń na samą treść, podczas gdy pasek boczny pozostaje zupełnie samodzielnym obszarem.
Całość oczywiście utrzymałam w egzystującej tu od samego początku bieli, kolorystyka jest jednolita, w małym szale dodałam trochę ozdobników,  a także takie bardziej funkcjonalne gadżety, jak przycisk "lubię to!" przy każdym poście.
Próbowałam z mobilnymi gadżetami, ale mój blogasek się  z nimi jakoś nie polubił i dałam sobie spokój :)

No i mam do Was pytanie. Bynajmniej nie o to, czy Wam się podoba, bo każdy ma przecież inny gust, jednak jest to moja mała przestrzeń i to ja mam tutaj główny głos (choć, oczywiście mam ogromną nadzieję, że nie wchodzicie tu z obrzydzeniem ;)

Moje pytanie dotyczy raczej natury techniczno- wizualnej.
Pracuję głównie na notebook'u, który oczywiście mi wszystko pomniejsza i chcę  Was zapytać o to, jak odbieracie bloga?
Czy na większych ekranach laptopów/ komputerów stacjonarnych jest dla Was czytelny?
Czy czcionka i jej rozmiar jest odpowiedni?

Jeśli macie uwagi i spostrzeżenia w tym właśnie temacie, to piszcie proszę, bo coś, co może mi się wydawać ok na notebook'u, niekoniecznie sprawdzi się na czymś większym.
Będę Wam bardzo wdzięczna :*


P.S.
Blog był, jest i białym pozostanie, podobnie jak duży nagłówek :)

42 komentarze:

  1. ja mam notebooka i wszystko jest bardzo ładne :) nie ma przesuwaka by zobaczyć dalszą część Twojego bloga "wszerz" a czcionka idealna:) kolorystyka również:) miła dla oka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie lubię tego suwaka na dole, cieszę się, że jest ok, dzięki ;)

      Usuń
    2. Pozwoliłam sobie zrobić Print Screen http://imageshack.us/a/img641/945/72650781.jpg

      Usuń
    3. oj to cały pasek boczny!
      hmm a to nie wynika z jakichś Twoich ustawień ekranu czy coś?
      Bo w sumie nikt inny tego nie zgłasza, mi normalnie się wyświetlają inne równie "szerokie" blogi, a tylko Twój jest taki wąziutki? :)
      Jeszcze jakieś blogi poza moim Ci się tak z przesuwakiem wyświetlają?

      Usuń
    4. Chyba tylko ja mam taki średniowieczny monitor :P Mój blog też podobno wygląda inaczej niż ja go widzę.

      Usuń
    5. no właśnie jest wąski, to prawda :)
      ale myślę, ze to chyba w jakichś ustawieniach masz coś zmienione.

      Usuń
    6. Od ustawień monitora raczej nie, może od wielkości? Ja mam 17". U mnie mój blog prawie na całej szerokości jest http://imageshack.us/a/img197/855/17834868.jpg Sprawdzałam kiedyś na laptopie chłopaka to u niego odrobinę więcej widać szarego paska. Niektóre blogi muszę przewijać, inne nie. Denerwuje mnie to, no :P

      Usuń
    7. mój notebook ma 12" a Twój blog wyświetla mi się tak http://imageshack.us/a/img818/8104/beztytuuvyr.png
      to może coś w przeglądarce?

      Usuń
    8. Łee paskudnie tak :P przeglądarka też raczej odpada, sprawdzałam na różnych. Zapytam znajomego informatyka co jest grane.

      Usuń
    9. ano pytaj,bo to jakaś podejrzana sprawa jest :D

      Usuń
    10. Mogłabyś zerknąć teraz? Coś nakombinowałam w html :P

      Usuń
    11. hmmm chyba bez zmian? http://imageshack.us/a/img268/9517/beztytuulwq.png

      Usuń
    12. Kurczę nadal kombinuję, chyba pół nocy nad tym przesiedzę :P

      Usuń
    13. U mnie też cały suwak, ale wystarczy CTRL i poruszanie rolką myszki by zmniejszyć stronę :)

      Usuń
    14. I wtedy blog mieści się na całą stronę bez suwaka, ale tekst i zdjęcia są mniejsze :)

      Usuń
  2. Zaczne od tego ze mi sie bardzo wszystko podoba, uwielbiam taki styl i sama chetnie bym skradla wysrodkowanie tytulu posta.

    U mnie na laptopie wszystko sie dobrze sprawuje!

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo!
      wyśrodkowanie posta jest bardzo łatwe, podeślę Ci tutorial :)

      Usuń
  3. u mnie wszystko wygląda bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jest wszystko w porządku :) Biały kolor i nagłówek też mi się podobają, więc nie mam zażaleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się bardzo podoba! jasno i przejrzyście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie jest pasek do przesuwania, ale pewnie dlatego, że mały laptop :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie i czytelnie, czyli tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi sie bardzo podoba, a na lapku super czysto i przejrzyście wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na 15 calach wszystko wygląda ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko mi się bardzo podoba, jestem zwolenniczką białego, u siebie praktykuję to samo a na dużym monitorze wszystko jest eleganckie i czytelne:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko jest w najlepszym porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko ok :) Ps : zostałaś przeze mnie otagowana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie wszystko wygląda w porządku, jeśli jednak mogłabym mieć uwagę, czysto estetyczną, to proponuję zmianę czcionki tematu postów, bo przy polskich znakach zmienia się na zwykłego Times'a. Zobacz np. tytuł tego posta. Może się czepiam, ale moim zdaniem całość wyglądałaby fajniej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdaję sobie z tego sprawę, nie da si,ę tego nie zauważyć, ale te pojedyncze litery mi nie przeszkadzają, a nie wyobrażam sobie innej czcionki :)

      Usuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują