Rzęsy krzywasy. Zawijasy.

  • 29
To, że nie jestem zadowolona z kuracji odżywką do rzęs FEG Eyelash Enhancer wiecie. Rzęsy prawego oka są wciąż w kiepskiej kondycji, niezdyscyplinowane, bardzo nierówne i niesforne. Ogólnie wydawały mi się dziwne... Potwierdzenie swoich przypuszczeń odkryłam dzisiaj, kiedy postanowiłam wypróbować nowy tusz. Od dawna miałam wrażenie, że rzęsy są jakieś.. krzywe. Że rosną w dziwnym kierunku.

No i proszę. Warstwa maskary wszystko mi pokazała. Rzęsy w zewnątrznym kąciku, moje ulubione rzęsy!, rosną i podkręcają się w bok! Tworzą sobą niemal okrąg i żadną siłą nie da się ich naprowadzić na dobrą drogę. Na zdjęciach nie jest to może to tak widoczne, ale na żywo wygląda naprawdę źle. Fakt, włoski są rekordowo długie, niemal dwa razy dłuższe od od pozostałaych, ale to bez sensu! Szczerze mówiąc nie mogę się doczekać, kiedy wypadną i nie będą zaburzać makijażu :/


Rzęsy i tak są w tym momencie  w totalnym nieporządku po tej odżywce, a te zawijasy tylko potęgują efekt.
I weź się tu człowieku  w spokoju pomaluj!

( i tak mi powiecie, że robię z igły widły, więc potraktujcie to jako ciekawostkę :P )


29 komentarzy:

  1. Masz cudne rzęsy :) Nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym mieć takie długie :((


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm po FEG miałam podobne rzęsy w kącikach, choć nie tak mocno zakręcone;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i zawijasy ale za to jakie "długasy" ;)
    tak na serio, zazdroszczę tak pięknego wachlarzyka! Muszę się wziąć za pielęgnację moich marnych włosków :/

    OdpowiedzUsuń
  4. czy to jest to prawe oko, które ma nie dobre rzęsy? :) o jak tak to ja nie wiem... może i się zawijają gdzie nie trzeba, ale są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeeejku, jakie długie rzęsiska! Rzucę teraz dziwacznym pomysłem - może po prostu lekko je przytniesz w tym kąciku? Wydaje mi się, że się zawijają, bo zwyczajnie nie ma dla nich miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja Cię w sumie rozumiem z tymi rzęsami i nie uważam, że robisz z igły widły, bo mam podobnie ze swoją cerą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wyglądają zbyt ładnie w takim chaosie ;P Ale odżywka działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. długaśne, ale rzeczywiście niesforne...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej jakie śmieszne :0 Pierwszy raz widzę takie rzęsy :) Nie martw się wypadną i będzie po kłopocie

    OdpowiedzUsuń
  10. E, przesadzasz, rzuca się to w oko tylko, gdy patrzysz w górę, a widz zerka z dołu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z jednej strony- super ;) a z drugiej- szkoda, że tak na wszystkie strony latają, bo gdyby były ujarzmione, to by były jeszcze piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie uważam, że robisz z igły widły :) Też by mi się to nie podobało, gdybym uzyskała taki efekt po kuracji. Lubię rzęsy w zewnętrznych kącikach, bo to one "robią" cały efekt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowity ten efekt. I jakie długie rzęsy!
    Ale nawet ciekawie wyglądają takie "kręcone rzęsy" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne masz te rzęsiska :P
    Co tam,że się wywijają :P Możemy się zamienić, oddam swoje a przygarnę Twoje ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. haha jestes pierwsza osoba ktora widze z kreconymi rzesami ;-) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozumiem Twoją złość. Moje rzęsy też są niezdyscyplinowane. Od pewnego czasu rosną na krzyż, przez co sprawiają wrażenie posklejanych. Nie wspomnę o tym, że każdy włosek rośnie w inną stronę... Niestety, nie można z tym nic zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym odstawiła tą odżywkę i poczekała te 2 miesiące aż wszystko wróci do normy...
    Tą jedną denerwującą rzęskę możesz przyciąć małymi nożyczkami, ale musisz bardzo uważać żeby sobie krzywdy nie zrobić...
    Ja generalnie nie jestem za bardzo zwolennikiem tych odżywek :/

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie maja swoj urok :)
    polub sie z nimi :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej faktycznie dziwnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Też kiedyś miałam tak z rzęsami i to bez żadnych odzywek itp. Każdego ranka przechodziłam horror...ale przeszło po 3 tyg, tak po prostu :) Musisz to przeboleć moja droga. Miłego dnia ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Długie, ale kapryśne. Niestety przy tak fenomenalnych firankach muszą być też jakieś minusy :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakbym miała mieć takie długie rzęsy, to niech się nawet w loki zawijają ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. rzesy masz cudne ale faktycznie niesforne i tez by mnie to irytowalo jakby mi sie tak zawijaly :]

    OdpowiedzUsuń
  24. pierwszy raz widzę takie kręcone rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. kurcze no faktycznie robią co chcą ;/ ale może jakoś nad nimi zapanujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam taki sam problem z rzesami po Realash i Revitalash...tylko, ze Ty chociaz masz dlugie i geste rzesy, ja na odwrot wiec masakra :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ten sam problem strasznie mi się wywijają rzęsy w lewym oku, także od zewnętrznej strony. Nie wiem co już robić, bo doprowadza mnie to do szału.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują