Olej arganowy w Cece of Sweden - recenzja i wyniki konkursu.

  • 10
Jak tam Dziewczyny, odczuwacie szaleństwa nocy? Ja, mimo że Sylwestra spędziłam w domowym zaciszu, aktualnie dosłownie umieram, bo imprezy wprawdzie żadnej nie było, ale komputer dał mi ostro popalić i ostatecznie położyłam się spać o 6 nad ranem. Oczy mi się zamykają, ale obiecałam na dzisiaj wyniki konkursu z Cece of Sweden i słowa dotrzymam. Przy okazji mam dla Wam recenzję kosmetyków, które dwie szczęściary właśnie wygrały - żelu pod prysznic i masła do ciała.


Żel pod prysznic nie jest kosmetykiem, o którym mogłabym gadać i gadać. Najważniejsze przecież, żeby odczuwalnie oczyszczał skórę, nie wysuszając jej przy okazji na wiór. Oczywiście miło  było, gdyby przy okazji umilał zapachem każdy prysznic czy kąpiel. Ten od Cece z linii arganowej sprostał wszystkim wymaganiom - nie czuję się po nim brudna czy zapchana, a skóra jest fantastycznie wygładzona i nawilżona. Żel ma bardzo fajną, "gładką" konsystencję, która przemieniając go w delikatną pianę, podbija to przyjemne uczucie na skórze.

Masło do ciała to już zupełnie inna bajka. Oczekujemy od nich więcej niż od zwykłego balsamu, tak jak od maski do włosów, jeśli porównamy ją z błyskawiczną odżywką. Jak sprawdziło się to z olejem arganowym od Cece? Genialnie!


Od razu na wstępie mówię, że jest to najlepsze masło do ciała, jakie miałam w swoich rękach! Cudowna, aksamitna konsystencja, która sunie po skórze, błyskawicznie ją wygładzając. Przeznaczone jest dla bardzo suchej skóry i naprawdę bardzo intensywnie odżywia. Ciało w dotyku zyskuje na niesamowitej gładkości, można się głaskać i miziać. Jest wydajne, pachnie tak, jak żel - elegancko i luksusowo, jest to aromat z tych perfumowych, raczej nienaturalnych, ale olej arganowy w składzie mamy już na 3 miejscu! Jeśli zimą macie problemy z przesuszeniem, to masło będzie strzałem w dziesiątkę - przynosi ulgę od pierwszego smarowania. Ja na pewno kupię kolejne opakowanie (ok. 20 zł za 250 ml), bo tak idealnej skóry już bardzo dawno nie miałam.

Na koniec - wyniki konkursu.
Zestawy kosmetyków otrzymają:
Ruduś
MissySeepy
Magdalena.

Czekajcie na maila ode mnie :)

10 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, czy oni mają również arganowe kosmetyki do włosów?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwycięzców :)
    Sama chyba skuszę się na to masło do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na ten żel pod prysznic:) Gratuluję zwyciężczyniom:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się cieszę!! :)) Dziękuję! M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż takie dobre to masło :)
    Gratulacje dla dziewczyn!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam to masło, czeka na swoją kolej. Cieszę się, że dobrze nawilża, ponieważ zimą moja skóra przeżywa katusze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio dostałam próbkę szamponu z tej serii. Ciekawa jestem jak się sprawdzi, aczkolwiek po próbce za wiele powiedzieć nie można. Gratuluję zwycięzcom!
    Ja też odczuwam skutki sylwestrowej nocy, mimo że siedziałam sobie grzecznie u chłopaka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm masełko wrzucam na chciejliste :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują