biżuteria na sprzedaż i rozdania!

  • 0
Dobry wieczór wszystkim!
Powoli zaczynam sobie świętować weekend. W zasadzie jutro jeszcze zajęcia, ale jako że nic na jutro nie trzeba się uczyć, leniuchuję sobie słodko i aktywnie w pewien sposób. 
Po całym tygodniu pospiesznego wychodzenia rano, postanowiłam  w końcu ogarnąć pokój. A ogarniając pokój zabrałam się za pudełko z biżuterią. 
Jakoś dotarło do mnie, że mam kilka rzeczy, których w zasadzie w ogóle nie zakładam i tak tylko leżą.
W związku z tym mam dla Was pewną propozycję, a nuż ktoś się skusi.

Do sprzedania jest zawieszka w kształcie muszelki,  szlifowana, pięknie odbijająca różnokolorowe światło oraz proste kryształowe wiszące kolczyki.
Obie rzeczy pochodzą ze sklepu MONNARI. Kupione na studniówkę i w zasadzie poza tym więcej nie zakładane. Kolczyki są zdezynfekowane, wszystko gra, tylko ostrzegam z góry, że są nieco ciężkawe (z tego powodu ich nie noszę).
Zarówno kolczyki jak i zawieszkę wyceniam na 20 zł (każde), już z kosztami przesyłki oczywiście.
No nie wiem, u mnie leżą bezużytecznie, może ktoś się pokusi, taka mała oferta :)
Wszelkie inne szczegóły i kontakt na maila.

ZAWIESZKA






KOLCZYKI






Poza tym, napędzona ostatnim szczęściem w konkursach, biorę udział w rozdaniach, do których Was też serdecznie zapraszam! :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują