włosy- olejowy challenge- START!

  • 10
Tadam!
Dzisiaj, dzięki mojemu Ukochanemu, jestem nareszcie posiadaczką, a nawet od kilku godzin użytkowniczką, oleju do włosów z prawdziwego zdarzenia :)
Z okazji imienin dostałam olej Amla Dabur!



(informacje oczywiście tutaj: http://www.helfy.pl/amla-olejek-amalaki-wzmocnienie-wlosow )

Tak więc z wielkim podnieceniem ogłaszam początek zmasowanych działań, które mają na celu nawilżyć i odrodzić moje włosy. Od jakiegoś już czasu nakładałam na włosy oliwkę i olej rycynowy, ale to z tym olejkiem wiążę największe nadzieje.
Do tego dołączą tabletki calcium pantothenicum, ponieważ bardzo zależy mi na nowych włosach.

Systematyczne dbanie o włosy, ze wszystkich pielęgnacyjnych zabiegów, wychodzi mi zdecydowanie najlepiej, więc myślę, że nie będę mieć problemu z donoszeniem Wam o efektach.
Zaczynamy!

Na początek stan moich włosów teraz, tak dla przypomnienia. Posłużę się zdjęciem, które przedstawiłam przy okazji notki na temat ogólnej pielęgnacji włosów. Ich stan nie poprawił się zbytnio, więc myślę, że będzie w sam raz.
Kolejne zdjęcie- za miesiąc.
Już teraz serdecznie Was zapraszam! :)



Dobrej nocy!

10 komentarzy:

  1. Ehh jakie piękne długie włosy.. też chcę takie :P
    Powodzenia w olejowaniu, też mam zamiar za to niedługo się zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę takie długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzizas, jakie dlugie wlosy :o

    OdpowiedzUsuń
  4. ja 3mma kciuki, a ze zdjęciami to dobry pomysł

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę długości włosów, sama zapuszczam aktualnie;-) I mam zamiar kupić Amlę;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam amlę na wishliscie, na razie testuję oliwę z oliwek i olej sojowy :) ciekawa jestem Twojej notki za miesiąc

    OdpowiedzUsuń
  7. Też dostałam ten olej od ukochanego :)
    testuję od miesiąca, i czekam na Twoją relację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki Dziewczyny :)
    mam nadzieję, że efekty będą zadowalające.

    Kiziu- ja za to czekam na Twoją :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują