calcium pantothenicum- małe info i przyrost włosów

  • 19
Ponieważ ostatnimi czasy polecam te magiczne tabletki na prawo i lewo i co więcej okazuje się, iż były to dobre rady, i ja postanowiłam napisać kilka słów o Calcium Pantothenicum.





Sama pierwszy raz przeczytałam o tym, tak właściwie rzecz biorąc, leku u Ani na aniamaluje.,blogspot.
Po uzyskaniu od autorki jeszcze kilku interesujących mnie informacji, pobiegłam do apteki i kupiłam pierwsze opakowanie.

Co chciałam osiągnąć?
Przede wszystkim nowe włosy. Zawsze Wam marudzę, że mi włosy oklapują- chciałam, żeby babyhair uniosły te już długie dorosłe.
Cóż, nowe włosy są raczej jednak zbyt delikatne żeby unieść tę moją w miarę gęstą czuprynę, więc póki co nie do końca mój plan się powiódł, ale z drugiej strony ciężko oczekiwać takich rzeczy po niecałych dwóch miesiącach stosowania :) Mimo to nowych włosów jest naprawdę dużo!
Skutkiem ubocznym okazał się przyrost włosów. Nie tak spektakularny może jak u Ani, ale te kilka centymetrów przybyło.
Chciałam Wam pokazać różnicę między włosami z grudnia, a tymi sprzed ścięcia, ale były robione  w różnych pozycjach i z różnej odległości i ciężko to ocenić, więc na oko zaznaczyłam to na ostatnim zdjęciu:


Tak, tych włosów już nie ma, ale mniej więcej tyle, urosły od początku grudnia, czyli momentu, kiedy zaczęłam brać C.P. Myślę, że troszkę ponad 5 cm to mimo wszystko całkiem nieźle, jak na niespełna dwa miesiące z przerwami.

Jak to więc jest z tym Calcium Pantothenicum?
Calcium Pantothenicum to wapnia pantotenian, czyli związek witaminy B5 (kwasu pantetonowego) i wapnia. Kwas występuje w komórkach w koenzymie A, który jest nam niezbędny w procesach metabolicznych- najbardziej w przemianie węglowodanów, tłuszczów i białek.
I co dla Nas najważniejsze- bierze czynny udział w procesach wzrostowych- włosów i paznokci, regeneruje też skórę!
(informacje pochodzą od producenta)


Wszystko zdaje się więc być chyba jasne.
Ja u siebie widzę zdecydowaną poprawę:
- włosy mniej wypadają;
- dużo nowych włosów;
- włosy ładnie rosną;
- dużo szybciej rosną też paznokcie.
Zapewnienia producenta nie są więc bajeczką :)

Polecam więc wszystkim, którzy mają problemy z nadmiernym wypadaniem włosów, chcą włosy zagęścić i wspomóc ich wzrost. Zwłaszcza, że koszt jest niewielki. Opakowanie kosztuje 6-8 zł, dostajemy 25 tabletek. Ja łykam zazwyczaj 4 tabletki dziennie- po dwie rano i wieczorem, ale zdarza mi się zapominać, robię też przerwy między jednym opakowaniem, a drugim. Jedno opakowanie wystarcza mi na nieco ponad dwa tygodnie.
We Wrocławiu można dostać C.P. bez problemu.


A Wy? Próbowałyście, czy kompletnie to do Was nie przemawia i macie inne sposoby?

19 komentarzy:

  1. Dla mnie to jednak za dużo tabletek do łykania, ale teraz tak pomyślałam, że zrobie sobie za jakiś czas wcierke i dokupie takie coś w innej formie, żebym zamiast łykania dawała to bezpośrednio na skalp

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym użyła tych tabletek, ale boję się, że włoski zaczna mi rosnąć tam, gdzie ich nie potrzebuję. A zwłaszcza, że mam już z tym mały problem :(

    OdpowiedzUsuń
  3. co do ścięcia włosów - rozsądna decyzja
    co do C.P - fajnie, że na Ciebie działa, ja niestety musiałam na razie zrezygnować, bo biorę leki i nie chcę łykać setki tabletek dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się ma zażywanie tego specyfiku do wzrostu włosów na całym ciele?:D

    OdpowiedzUsuń
  5. zaciekawiłaś mnie tymi tabletkami;)
    Jutro lecę do apteki je kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nowicjuszka, Anonimowy: nie zauważyłam jakiegoś nagłego małpiego owłosienia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mi włosy rosną jak szalone i jak głupie wypadają ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, muszę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zaintrygowałaś mnie tymi tabletkami ;) do tej pory najlepszy efekt dawał mi merz special :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz dlugie wloski :0 mi Cp nie pomoglo na nic, nie przyspieszylo wzrostu ani tez nie zmniejszylo wypadania

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziś je kupilam zobaczymy jaki bedzie efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam i łykam bardzo nieregularnie ostatnio, ale też mi się wydaje, że moja czuprynka lepiej wygląda i włosy szybciej rosną:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeny ale masz piękne włosy. super, gratuluję i baardzo też bym takie chciała mieć, ale okropnie mi wypadają, od 2 miesiecy łykam skrzyp i wydaje mi sie ze jest lepiej ale wypróbuję również wapno

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem na etapie użytkowania razem ze skrzypem, niestety na razie nie widze efektów ale biore dopiero 10 dni) nie poddaje sie i licze na szybki porost.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiele osób o tym pisze, otóż brałam CP po 2-3 tabletki dziennie po okresie ok 1,5 mc zauważyłam, ze mi strasznie drga powieka ale okropnie, bałam sie więc poszłam do lekarza, okazało się, że branie CP i nie uzupełnianie jednocześnie magnezu może spowodować wypłukanie tego pierwiastka z organizmu. Tabletki są ok ale trzeba uważać i dobrze się odżywiać bo z CP można przeholować. Więc koniecznie ograniczcie picie kawy, papierosów dobrze się odżywiajcie a efektów ubocznych nie będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. zastanawiam się jaki byłby przyrost bez tych tabletek. ciekawe, zastanowię się nad nimi, bo chcę zapuścić włosy na moje wesele, które robię w czerwcu ;) jak na razie zamówiłam sobie tabletki provillus z nuvialab.pl, mam włosy prawie do ramion, także sporo jeszcze przede mną. chciałabym też je trochę odbudować, bo często je farbowałam no i prostownica swoje zrobiła

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują