włosy: stan na luty i mały włosowy haul

  • 34
Hu hu cześć Wam w tę wietrzną, ale jakże pięknie słoneczną sobotę!

Mało mnie było tutaj w tym tygodniu, ale dzisiaj mamy 25. lutego, czyli czas na post o włosach, a tego przecież nie mogłabym pominąć :D

Jak wiecie, w tym czasie odważyłam się w końcu ściąć włosy. Pożegnałam się z 15 cm i muszę przyznać, że trochę już tęsknię za tamtą długością, ale jak patrzę, w jakim stanie są obecnie moje włosy, to jakoś już mi trochę weselej ;)

To zaczynamy.

Włosy ścięłam 28 stycznia, więc niecały miesiąc temu. Wtedy wyglądały tak:


Co się działo przez ostatni miesiąc?

SZAMPON: głównie Ziaja Lawendowa
ODŻYWKA: balsam nawilżający od Joanny z Apteczki Babuni + L- Cysteina, Joanna Naturia z lnem
MASKA: Alterra granat i aloes
OLEJOWANIE: Olejek Alterra antycellulitowy- pomarańcz i brzoza (recenzja w tym tygodniu)
INNE:
  • zjadłam jedno opakowanie Calcium Pantothenicum
  • zużyłam prawie całą buteleczkę wcierki wzmacniającej Joanna Rzepa (recenzja będzie w tym tygodniu)
  • Hydrolizat keratyny z zsk do masek i odżywek
  • Mleczko Pszczele z zsk do masek i odżywek
  • zero suszarki i lokówki
  • zwinięte w  koczek włosy zawsze, gdy byłam na zewnątrz, rozpuszczałam tylko, gdy byłam już "u celu" i się rozpłaszczyłam i odszalikowałam.

Dzisiaj moje włosy wyglądają tak:



Końcówki:




I trochę słonecznego blasku :)



Jak widzicie ta wierzchnia część włosów wciąż jest nieco wymemłana, przez co włosy nie wyglądają na zbyt zdrowe mimo że są :/

Bo:
  • włosy są gładkie i nawilżone
  • są bardziej sypkie i mniej się plączą, co jest wielkim sukcesem
  • nie mam rozdwojonych końcówek, ani jednej, co w moim przypadku jest cudem- po miesiącu od ścięcia włosów zawsze już ich trochę miałam (poza tymi, które są na krótszych włosach i po prostu nie załapały się na cięcie. ale i na nie przyjdzie czas :) )
  • włosy praktycznie nie wypadają, dosłownie pojedyncze "egzemplarze", a wyłaziło ich zawsze w cholerę dużo podczas mycia i olejowania.
  • w tym miesiącu włosy urosły jakieś 3-4 cm, obecnie jest to 67 cm.
Muszę powiedzieć, że jestem naprawdę strasznie zadowolona z tego, co się dzieje z moimi włosami.
Wyglądają o niebo lepiej, są mięciutkie i zdrowe :)

Plany na marzec?

  1. olejowanie- olejowanie- olejowanie
  2. wyłączam szampony  z sls 
  3. dalej "kokuję" włosy
  4. dalej nie ruszam suszarki
  5. włączam odżywkę do mycia włosów
  6. pielęgnacja pozostaje mniej więcej ta sama.
Co by moje plany mogły się spełnić, skoczyłam do rossamnna na małe włosowe zakupy.

W związku ze zmianami w myciu włosów trafił do mnie w końcu rosmanowski bejbidrimek i odżywka Isany z olejkiem babassu.



Ponieważ olejek z Alterry zniknął w zastraszającym tempie kupiłam sobie totalny klasyk już chyba- olej kokosowy Vatika na helfy. pl.
Ach, nawet sobie nie wyobrażacie jak kocham to, że mają siedzibę we Wrocławiu :D
Składam sobie zamówienie wieczorem jednego dnia, a rano drugiego wsiadam w tramwaj i już mam co chciała. I wszyscy tam tak cudownie mili <3
Z kokosem mam już dobre doświadczenia, więc jestem dobrej myśli.

Na koniec kilka zwykłych klamerek do włosów, bo po ścięciu wszystko mi z koczka wyłazi na boki ;)
Pewnie zaraz się połamią, bo to raczej cienki plastik, ale cóż.
Uf to by było na tyle.
A jak u Was włosomaniaczki? :D

34 komentarze:

  1. Też kupiłam ten olejek kokosowy i jego zapach jest zabójczo piękny. Masz piękne włosy, szczerze zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak jest cudowny!
      jak ciastka kokosowe! ale nie takie zwykłe kokosanki, tylko takie, które robi się z prawie samych wiórków (wiórek?)kokosowych :)

      Usuń
  2. Piękne masz włosy
    Marzę o takiej długości

    Ja szamponu Babydream uzywam juz 2 buteleczkę i jestem nim zachwycona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie ta długość zdecydowanie nie zadowala ;p
      ale wiesz, jak się miało włosy długości prawie 80 cm, to jest za czym tęsknić :D

      Usuń
  3. Jesteś szczęsciarą - u mnie nie ma opcji braku suszarki, chyba ze musiałabym wstawac o 5rano aby moje wlosy same wyschły:)

    powodzenia w pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za to ja muszę dbać o to, żeby w domu być wieczorem najpóźniej o 20- włosy umyte później mają problem z wyschnięciem do momentu, kiedy kładę się spać ;)

      Usuń
  4. zdrowe! :) 3-4cm w miesiąc? :O wow!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja łykam CP trzeci tydzień i o ile zauważyłam, że włosy mniej wypadają, wyglądają zdrowo to paznokcie mam tragiczne :( nie wiem co jest z nimi nie tak: stosuje odżywkę, skrzpovitę, CP i olej rycynowy a te rozdwajają się straszliwie... muszę kupić Evelline może ona choć trochę pomoże

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, mi CP na paznokcie pomogło tylko, jeśli chodzi o wzrost. dopiero eveline, stosowana regularnie, coś dała.

      Usuń
  6. a ja slyszałam, że wiązanie włosów bardzo je łamie i powoduje, ze wlosy sa słabsze i wypadaja :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, napisałam "związane", a chodziło mi o zwinięte w koczek :)
      dzięki temu unikam ocierania się włosów o tkaniny płaszczowe, swetrowe i szalikowe, dzięki czemu mniej się niszczy ich powierzchnia.
      Nie zauważyłam u siebie, żeby były przez to słabsze.

      Usuń
  7. Teraz Twoje włosy wygląda przepięknie! Nie ma co żałować ścięcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne, wyglądają na bardziej gładkie i błyszczące niż na 1 zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale szybciutko Ci rosną :) Masz szczęście :) Ja mam taki problem , że jak położe się spać z umytą głowa to rano wyglądają na tłuste ;/ takie oklapnięte więc nie mam wyjścia rano myję i suszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och przepiękne masz włoski! I masz ich TYYYYYLEEE:) Ja marzę o takiej długości i gęstości. Również nie używam szamponów z silikonami i innych takich. Olejuję i myję co 2-3 mycie samą odżywką. Zaczęłam ponownie brać vitapil bo chcę maksymalnie zapuścić włoski do lipca:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym mieć takie piękne, grube włosy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezu jaki przyrost! jestem zazdrosna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. * chyba raczej 5 cm :)
    Co ja bym dała żeby mieć tyle włosów co ty (mam 4 razy gęstsze) dlatego suszarka u mnie musi być ;d
    CP odnosnie wzrostu, czy wypadania wgl nie pomoga, a stosuje już miesiąc po 4 tab dziennie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie narzekaj na gęstość, żeby kiedyś nie żałować! :D
      Moje włosy schną ok.4-5 godzin więc da się żyć ;p
      CP widać niestety nie na wszystkich ma taki wpływ. ja i tak jestem zaskoczona tym, ile urosły moje włosy, bo CP zjadłam mało, zrobiłąm przerwę, żeby więcej uwagi poświęcić działaniu kuracji z Joanny :)

      Usuń
  14. Widać zdecydowaną różnicę! Nie są już takie "suchawe", zaczynają się ładnie samemu wykręcać w loki- miodzio! Ale Ci zazdroszczę pięknej, gęstej czupryny :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać różnicę ;)
    Ja także teraz mega dbam o włosy ;D Do tego drożdże,skrzyp i pokrzywa ;D ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Różnica jest zauważalna gołym okiem :)Chciałabym mieć tak gęste włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz teraz przepiękne włosy, kurczę, chcę wrócić do CP ale zjadam tony leków i wolę nie dokładać kolejnych...

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow ale różnica!! Brawo :))

    OdpowiedzUsuń
  19. masz naprawdę wspaniałe włosy :)
    sama mam długie, grube, gęste włosy ale w wolnym czasie można spędzić sporo czasu na odrywaniu połamanych końcówek :D

    OdpowiedzUsuń
  20. też mam tę vatikę. :) kurczę, ale masz długie włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jeeej! piękne masz wlosy!
    marze o takich!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja z innej beczki - co Ty chcesz do swoich łapek? patrze, przyglądam się, przecieram oczy i są naprawdę ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      dłonie mam ładne, owszem, ale paznokcie byle jakie, skórki wołają o pomoc :D
      to tylko na tych prześwietlonych zdjęciach nic nie widać :)
      ale będę mieć takie piękne wszytsko jak Ty! :D

      Usuń
  23. Ile razy w tygodniu nakładasz olej ?

    OdpowiedzUsuń
  24. ciężko powiedzieć, zależy ile mam czasu, a to rzecz zmienna.
    3-4 razy średnio, ale zdarzają się tygodnie, kiedy nakładam tylko 2 razy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne masz włosy. Zazdroszczę gęstości <3

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują