Wampirza i śmierciowa, czyli fioletowa szminka Hean

  • 46


Tak, takimi właśnie przymiotnikami została w pierwszej chwili opisana przez wszystkie Dziewczyny szminka Hean, którą Wam dzisiaj pokażę.
Ja też jakoś szczególnie za tym kolorem nie przepadłam, bo to taka mocno zgaszona fuksja jest, ale wczoraj postanowiłam zaszaleć i się nią pomalowałam. Co więcej, postanowiłam wyjść tak do ludzi!
Co prawda schowałam się za okularami przeciwsłonecznymi, ale byłam odważna.

No i muszę stwierdzić, że ten fiolet, nr 155 Sweet Plum, bardzo przyjemnie się nosi!
Kolor wcale tak nie razi, konsystencja kremowa, zero wysuszenia, wręcz przeciwnie- bez pomocy pomadki ochronnej cały czas miałam miękkie, gładkie usta. 
Szminka daje baaaardzo delikatny satynowy połysk, efekt jest niemal matowy. Do tego bardzo dobrze się trzyma na ustach i ładnie, równomiernie schodzi- nie zostaje w załamaniach, niczego nie podkreśla, nie zbiera się, tylko po prostu blednie, nadając ustom ciemno różowy odcień.

Hean, City Fashion, long wear lipstick, 155 sweet plum

Byłam naprawdę mile zaskoczona! Kolor w pełni swej mocy i nasycenia wytrzymał jakieś 4 godziny bez poprawek.



Uśmiech Mona Lisy (Mony Lisy?)

W promocji Kaś bez wyrazu i Kaś błazen.


Lubię szminki, bo dają mi to złudne wrażenie, że posiadam górną wargę, która w normalnych okolicznościach składa się tylko z tych takich dwóch pypciów haha! :D

Tak czy siak, ta szminka naprawdę jest warta uwagi, nie wiem, jaki inne kolory, bo nie mam jakoś dostępu do Hean, nie wiem, zawsze się chowa po katach w tych drogeriach, do których nie chce mi się chodzić, a szkoda...

46 komentarzy:

  1. nooo na Tobie to ja mogę na nią patrzeć...ale jak się nią pomalowałam (w chwili kryzysu w drodze powrotnej do Poznania jak miałyśmy z Pati kryzys) to Pati pękła prawie ze śmiechu...ja i te moje wąziutkie coś w kolorze śliwki...jak stara ciotka klotka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj już nie przesadzaj. mojej górnej wargi bez szminki też prawie nie ma ;)

      Usuń
  2. Ciekawy kolor, choć mnie urzekł ten, który miałaś na ustach na spotkaniu. Obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolor, ale w ogole nie kojarzy mi sie z wampirem, jest na to za jasny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a bo to na ustach wyszedł jaśniejszy. w opakowaniu jest ciemny i tak nam się skojarzyło ;)

      Usuń
  4. Piękny jest ten kolor!
    Ślicznie wyglada na ustach.
    Bardzo podoba mi się to wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kolor :)
    w czasach licealnych często takim malowałam usta :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wygląda na ustach- bardzo miękko. ale ja bym się nie zdecydowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor ale niestety nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna szminka, pasuje Ci! :) lubię takie intensywne, trwałe i matowe kolory, ale taki odcień nie dla mnie :D Ja uwielbiam wyraziste róże i korale, a także kolory wpadające w pomarańcz ;)

    a w jakiej cenie ta szminka? ;> bo poszukałabym takiej, ale w innych kolorach ;)

    pozdrawiam, Iza

    ___________________________
    http://healthyloveliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor, zastanawiam się, czy ten kolor i mnie by pasował. Kiedyś miałam taką mocną fuksję, ale to byłam piękna i młoda, teraz nie wiem. Ale kiedy mam szaleć z kolorami, jak nie teraz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasuje ci ten kolor i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor. Właśnie taki chciałam znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. a mi sie bardzo podobasz w tym kolorku i wcale nie uwazam by byl wampirzy hehe:)))
    pozdrawiam Kasiu:)
    ...masz przesliczne oczka...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz co, mam podobną z KOBO, któą kupiłam w promocji po 9.99. Taka fuksja ale bardziej wesoła niż ta z HEAN, trochę bardziej pod róż, myślę, że by ci się spodobała, skoro tą chwalisz;) A zresztą na Twoich ustach wszystko mi się podoba;D
    'Lubię szminki, bo dają mi to złudne wrażenie, że posiadam górną wargę' - hahaha rozwaliło mnie to;)
    A przy okazji zapraszam Cię na mój pierwszy konkurs, w którym do wygrania kosmetyki m.in. marek: Goldwell, Catrice, Coastal Scents i inne.;)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię niecodzienne kolory na ustach i tą na pewno bym z chęcią nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor dla mnie zdecydowanie za mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz w niej cudnie! Ja w niej wyglądam strasznie :P mogłabym iść straszyć na cmentarz :P Ale na mojej mamie która ma nieco ciemniejszą karnację prezentuje się bardzo twarzowo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny kolor pasuje Ci, ja raczej na pewno wyglądała bym w niej jak śmierć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ten kolor jest dla Ciebie stworzony! Pięknie Ci też w czerwieniach, ale w tym masz jeszcze większego pazura, wow!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor naprawdę ładny, taki nienachalny no i pasuje Ci.

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawieee wyglada :D a jak mowisz ze sie trzyma calkiem niezle to chyba ja wyprobuje;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się bardzo podoba i pasuje do Ciebie nawet :D można z nią szaleć do woli przy tworzeniu makijaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie podoba mi się ten odcień ;/
    Ps: Nosisz aprat? Jeśli mam jakieś zwidy, to sorki ;p
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten kolor jest piekny, kolejna pomadka, ktora zaczynam kochac :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Eee.. Nie dla mnie.. Na ustach zdecydowanie preferuję nudziaki lub inne delikatne kolorki..

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny kolor :) lubię takie wampirze ;D a swoją drogą masz usta idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ciągle się na nią czaję, ale chyba boję się zobaczyć efekt z nią na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  27. mi sie bardzo podoba ten odcien, dzisiaj go nasadzilam na usta :D i hmmm jest dobrze - ja uwielbiam takie zgaszonego fuksjo roze.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super to wygląda :) rzeczywiście określenie "wampirza" bardzo do niej pasuje!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują