Mały, szybki konkursik

  • 18
KONKURS ZAKOŃCZONY
Dziewczyny, mam do oddania w miłe, ładne ręce krem do twarzy i krem do rąk z jubileuszowej serii AA. 


  • Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest bycie obserwatorem bloga na blogspocie albo "lubisiem" na facebook'u  (zgłaszamy się raz!)
  • Uczestnik konkursu musi mieć ukończone 18 lat
  • Wysyłka na terenie Polski
  • Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych /Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm./
  • Nagrodami w konkursie są : Nawilżający krem do rąk i paznokci AA Therapy Edycja Jubileuszowa, Natłuszczający krem do cery bardzo suchej AA Therapy Edycja Jubileuszowa.
  • Kosmetyki są nowe, nieużywane.
  • Konkurs trwa 1 tydzień. tzn. od 13.10.2012 do 20.10.2012
  • Wyniki ogłoszę w przeciągu 2-3 dni od zakończenia konkursu, a zwycięzca dostanie ode mnie maila z informacją. Od tego momentu odliczam 5 dni na przesłanie danych.
  • Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić poniższy formularz:
Powodzenia :)


18 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wierzę w cuda, więc może się uda ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem obserwatorem i tu i tam ;-) a na kremy już się napalam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam szczęście do rozdań i konkursów u ciebie, to też się zapisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny konkursik, nigdy nie jest zły! ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Facebookowa,czepialska maruda połasiła się na nowe mazidełka :D Zima idzie przecież!

    OdpowiedzUsuń
  7. No jak bym mogła nie spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam ową zabłąkaną torebkę! Agusiak747 ją przygarnęła, pewnie będzie Cię poszukiwać, żeby Ci ją oddać :) Jest w dobrych rękach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a też się zgłosiłam :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują