Ile jest warta Twoja twarz?

  • 35
... czyli wpis na życzenie. Nie miałam zamiaru niczego podliczać, ale że zostałam poproszona przez Karolinę, a dzisiaj w dodatku niedziela, to postanowiłam zrobić jednak taką luźniejszą notkę.

PIELĘGNACJA:


1. SEPHORA pore refining serum-  69 zł
2. A- DERMA sensiphase AR krem do cery naczynkowej redukujący przebarwienia- 50 zł
3. SYNESIS eliksir pod oczy 22- 78 zł
4. CLINIQUE even better eyes dark cirkle corrector- 179 zł
5. REVITACELL stem cell eyelashes therapy- 140 zł

Suma: 516 zł

MAKIJAŻ:



1. E.L.F. High Definition Powder- ok. 35 zł
2. DR IRENA ERIS Illu- Sphere podkład wygładzająco-rozświetlający z proteinami- 75 zł
3. LIRENE Shiny Touch podkład rozświetlający- 19 zł
4. HEAN Black Elixir tusz do rzęs-  11 zł
5. SYNESIS Szlachetny Puder (odsypka)-  215 zł/ 12g
6. MISS SPORTY korektor antybakteryjny- 8 zł
7. MISS SPORTY Ohh Blushed Again róż- 9 zł
8. ESSENCE A New League bronzer- 8 zł
9. CHANEL Rouge Coco- 135 zł
10. RIMMEL szminka- 14 zł
11. CATRICE eyebrow pencil- 10 zł

Suma: 539 zł

Łącznie- 1055 zł

Ceny kosmetyków jak widzicie są na maxa zróżnicowane, ale "zaopatruje się" w Rossmanach, Superpharmach i Naturach, więc "bógwieczego" tu nie ma :) Puder Synesis i korektoro- serum Clinique mocno mi zawyżają całość... Ogólnie obecność rarytasów z wyższej półki to kwestia głównie prezentów ;)
Podkładów używam zamiennie, szminki wymieniłam dwie najulubieńsze i najczęściej używane.

Czekam na oficjalne zdjęcia z wczorajszego spotkania blogerek we Wrocławiu. Postaram się niedługo zamieścić na ten temat jakąś notkę :)
Miłej niedzieli!

35 komentarzy:

  1. Ten eliksir Synesis ma konsystencję olejku? :) Komódka idealnie robi jako tło do zdjęć ;) Trochę Ci jej zazdroszczę, choć za takimi bajerami raczej nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jest olejkiem, jutro będzie recenzja pełna ;)
      komódka rzeczywiście jest idealna.

      Usuń
  2. to kolorówka jest u Ciebie przewagą, u mnie pewnie byłoby odwrotnie:)

    a ja już widziałam cię na fotkach ze spotkania:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie lubię używać kilku kremów na raz ;)
      też widziałam swoja oklapłe selery ;p

      Usuń
  3. ogólnie tag z tego co myślałam miał zawierać tylko kolorówkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a bo ja wiem, co tam miało być. widziałam i pielęgnację i kolorówkę, wrzuciłam wszystko :D

      Usuń
  4. jedna z wyższych cen jakie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To skoro to jest dużo to ja się nie chcę podliczać :P

      Usuń
    2. haha właśnie :D
      tak mi sie wydaje, że niektórzy to się boją przyznać ;p

      Usuń
  5. Ale sumka :P No cóż, sporo kosmetyków z wysokich półek, więc nie ma się co dziwić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę tu wiele perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę recenzje SEPHORA pore refining serum. dziękuję pozdrawiam Weronika

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pomadka z Rimmela z jakiej jest serii ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej wczoraj bylo spotkanie wrocławskich blogerek...? a dlaczego nikt o tym nie pisał i nic nie bylo wiadomo...? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było... no u mnie na blogu nic nie było, ale innych owszem... ja tylko na fb pisałam :(

      Usuń
    2. przegladam wiele blogow i na zadnym nie natknelam sie na zadna informacje, baner etc... tak jakby mialo byc wszystko utrzymane w tajemnicy?
      przykro mi bo na 4 spotkaniach na ktore moglam dotrzec nie moglam byc z bardzo pilnych wzgledow, zawsze wyskakiwalo cos mega przeszkadzajacego. a jak siedze we Wrocku i wypatruje spotkania to nic o nim nie bylo wiadomo :( chlip :(

      Usuń
    3. wiesz co, bo to organizowały Dziewczyny z "mniejszych" blogów, i w sumie głównie blogi początkujące były.
      ja pisałam o tym od razu na fanpagu na fb, a potem szczerze mówiąc całkiem o tym spotkaniu zapomniałam i w sumie przypomniano mi dopiero w czwartek i wtedy jeszcze raz pytałam na fb, kto będzie.
      no ale fakt, tutaj na blogu tym razem nic nie pisałam, ale tylko dlatego, że o nim zapomniałam :x
      absolutnie nie było żadnej tajemnicy!

      Usuń
    4. no ja wiem ze tego na pewno celowo nikt nie zatajał ale tak wyszło... :( zeby znalez cos na ten temat w google musialam nie tylko wpisac wroclawskie spotkanie blogerek ale jeszcze w zaawansowanych przefiltrowac tylko zagadnienia z ostatniego tygodnia zeby cos dostac... :P
      szkoda ze dziewczyny-organizatorki nie zrobily na ten temat hałasu

      Usuń
    5. przykro mi, że tak wyszło :(
      ja się wstępnie zgłosiłam na to spotkanie, ale prawdę powiedziawszy nie obserwowałam tych blogów i stąd to moje zapomnienie.
      mam nadzieję, że kolejne będzie już z wielką pompą, na 30 osób, a nie 15 ;)

      Usuń
  10. Jestem ciekawa jak sprawdza się to serum z Sephory i krem pod oczy z Clinique, bo własnie jestem na kupnie tych dwóch rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serum z Sephory nie robi nic spektakularnego niestety. w tym tygodniu będzie recenzja.
      kremu Clinique używam od niedawna. mmyślałam, że to bardziej zwykły korektor, ale mimo pigmentacji ma raczej właściwości pielegnujące.

      Usuń
  11. Ja się chyba na Ciebie obrażę, bo dopiero chyba przedwczoraj z jakiegoś bloga się dowiedziałam o tym spotkaniu, pisałaś u siebie o nim?

    Ależ jesteś droga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, bo całkiem o nim zapomniałam :x
      pisałam tylko an fb, a potem jak mi się przypomniało, że to "już" to były zamknięte zapisy :(

      droga jestem przez przypadek ;p

      Usuń
  12. Uwilbiam pomadki Coco Chanel, sama jestem jej szczęśliwą posiadaczką i nigdy bym jej nie oddała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja swoją boję się podliczać; p ładna kolekcja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ulalala pięknie :) niezłą sumka Ci wyszła :)
    ja się siebie podliczac obawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  15. W cóż innego inwestować w życiu, jeśli nie w swoją twarz? ;)) Świetnie wydawane pieniądze-brawo! Synesis bardzo mnie interesuje. pozdr

    OdpowiedzUsuń
  16. Szminka Chanel to rzeczywiście wspaniała rzecz, interesuje mnie bardzo even better eyes. Zastanawiam się nad zakupem, ale nie potrafię określić czym naprawdę jest owy poprawiacz. Dziękuję za post:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. even better eyes to rzeczywiście ciekawa rzecz. chyba zrobię o nim jakiś wstępny, przedrecenzjowy wpis pod koniec tygodnia, bo wzbudza zainteresowanie :)

      Usuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują