Komódka od Pepper and Coco, czyli jak mieszkają moje kosmetyki

  • 48
Post tego typu raczej by nie powstał w normalnych warunkach, ale chciałabym pokazać Wam moją cudną komódkę, którą dzięki Wam wygrałam w konkursie na nagłówek dla Pepper and Coco.
Wczoraj późnym wieczorem wzięłam się za małe porządki, wszystko sobie poukładałam i przybywam do Was z partią zdjęć.

Nic specjalnego, ale każda baba potrzebuje swojego kącika prawda? Nie mam toaletki, tak sobie zagospodarowałam komodę, żeby mieć gdzie się podziać, kiedy trzeba się trochę pomalować.
Lustro zrobiłam ze starego lustra łazienkowego. Naokoło namalowałam bardzo koślawą ramę, ustawiłam swoje klamoty i gotowe ;)



Tak się prezentuje szafeczka ozdobiona przez Patrycję :)


Mam bardzo mało kolorówki (ogólnie kosmetyków zresztą). Wierzcie lub nie, ale tutaj mieszczą się całe moje zasoby :D Nie używam cieni, myślę, że to ma duży wpływ na stan mojego posiadania. No i nie jestem zakupoholiczką ani nic  z tych rzeczy. W zasadzie większości rzeczy mam po jednym egzemplarzu. Kupuję nowy, jak mi się skończy. Jedynie szminek mam więcej...




W tych dwóch koszykach zgromadzona jest cała pielęgnacja twarzy: kremy, maseczki, oczyszczacze plus dodatkowo jakieś gliceryny w płynie i różne piguły. W szklankowych świecznikach (to te białe kubeczki) siedzą pędzle, odżywki do rzęs, pilniczki, pęsety, patyczki, gumki do włosów, wsuwki, nożyczki fryzjerskie ...



Kosmetyki do włosów i ciała składuję w pierwszej szufladzie komody, na której to wszystko jest zorganizowane. Czyli maseczki,odzywki do włosów, balsamy, masła do ciała, oliwki, próbki, różne akcesoria.


Do tego dochodzi pudełko z kilkoma kosmetykami, które czekają na swoją kolej, lakiery do paznokci, które siedzą w lodówce, ale już chyba niedługo, bo się już nie mieszczą, no i kosmetyki typowo łazienkowe typu szampon.

No małe tego, nic nie poradzę :D
Jeśli podoba Wam się taka komódka, to zapraszam Was TUTAJ :)

48 komentarzy:

  1. bardzo przyjemny ten Twój kącik! podobają mi się te koszyczki przewiązane kokardkami :) a minimalizmu kosmetycznego zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie mieszkają :) moje zdecydowanie gorzej, ale może jeszcze im coś wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te szufladki są boskie :D a już upatrzyłam z czego bym cię ograbiła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, jak ładnie. U mnie jest "artystyczny nieład", takie komódki by mi się przydały. Ze dwie od razu. :p I też mam bardzo mało kolorówki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna! bardzo bardzo mi się podoba
    może uda mi się zdobyć taką dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiekna jest, uwielbiam tez jak panuje porzadek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no prządek jest fajny, tylko szkoda, że sam się nie robi :D

      Usuń
  7. Bardzo fajnie :)
    Chciałabym mieć u siebie miejsce na taką toaletkę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie to wszystko urządziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ta komoda i kosmetyki też:) Rama jest nowoczesnym dziełem sztuki o podtekście geometrycznym (patrz: wczesnoromańska sztuka barbarzyńska) Zazdroszczę bardzo. Chciałabym Cię poprosić o post typu: ile warta jest moja twarz?, który od jakiegoś czasu krąży na blogach kosmetykomaniaczek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha za wczesnoromańską sztukę barbarzyńską posta masz jak w banku :D

      Usuń
  10. śliczna jest ta komódka! szczerze zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Komódka przepiękna, chociaż u mnie pomieściłaby co najwyżej bardzo podręczną kolorówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie pasuje do koloru ścian:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego od razu wpadła mi w oko i postanowiłam spróbować sił w konkursie :)

      Usuń
  13. Ale masz porządek. U mnie taka świetna organizacja jest, że aż jej brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ladny domek maja twoje cukiereczki...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie się urządziłaś :-) Bardzo mi się podoba, a komódka jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ładnie! ale cudny kolor ścian:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko na jednej ;)
      jedna fioletowa, jedna szara, jedna biała i jedna kremowa :D

      Usuń
  18. świetna komoda, nie pogardziłabym taką:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne są te komódki Pepper, niedługo mam zamiar zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna organizacja :) a komodka jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  21. sliczna komodka:)
    nie martw sie kochana mala iloscia kosmetykow...nie wazna ilosc tylko jakosc i umiejetnosc uzywania:)ja tez nie jestem maniakalna zbieraczka i kupuje tylko to co mi potrzebne:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie pomyślane to zagospodarowanie komody jako "toaletki" i pomysł z lustrem i namalowaną ramą też mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowite te szufladki! No i ładnie Ci pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. nawet sobie nie wyobrażasz, jaką miałam na nią chcice :D

      Usuń
  25. Fioletowy kącik i jest magia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie to wygląda ; ) i elegancko ;)

    Pozdrawiam ; D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny kącik, a komódka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi sie. Nie ma przesytu i wszędobylska "schludność" ;) Widać ze to nie jest porzadek na potrzeby sesji na bloga:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyszłam od Krzykli i co mogę napisać - przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują