Znowu wspomagamy rzęsy- FEG Eyelash Enhancer

  • 38
Czeeeeść Dziewczyny :)

Przychodzę do Was dzisiaj w końcu z jakimś wpisem, choć tak naprawdę wciąż jestem daleka od szczęśliwego zakończenia semestru. Aktualnie czekam na wyniki kolokwiów i piszę prace dosłownie na wyścigi. Taki człowiek stary, tyle lat studiuje, a dalej zostawia wszystko na ostatnią chwilę. No i teraz ma :/

Mój plan na dziś to napisać krótką (ok. 5 stron) pracę na temat gotyckich rezydencji na Śląsku (nie, to nie jest fajne, to tylko ładnie brzmi :x) i obejrzeć mimo wszystko męski finał Australian Open.

No i tak mi było źle i tęskno, że postanowiłam jednak szybko skrobnąć jakiegoś krótkiego posta. A że ostatnio dotarła do mnie, nareszcie, po przebojach z pocztą polską i reklamacją, nowa odżywka do rzęs, spieszę by Wam o  niej co nieco w skrócie donieść.

Taaaaaak wiem, mam ładne rzęsy. Ale czy to oznacza, że nie można mieć lepszych? Na pewno można :D Żeby to sprawdzić od 4 dni maluję cienkim pędzelkiem bezbarwną kreskę na linii wzrostu rzęs. Takiego mazidła do rzęs jeszcze nie miałam.

FEG Eyelash Enhacer wzmacnia i zagęszcza naturalne rzęsy. Unikalna formuła serum wnika głęboko do mieszków włosowych. Aktywując komórki mieszka FEG skutecznie spowalnia proces wypadanie rzęs a także stymuluje wzrost nowych rzęs znacznie wydłużając fazę ich wzrostu.
Regenerująca kuracja FEG korzystnie wpływa na następujące parametry związane z cyklem wzrostu rzęs:
   -    długość,
   -    grubość,
   -    gęstość,
   -    wytrzymałość,
   -    nasycenie pigmentem (rzęsy stają się ciemniejsze, bardziej wyraziste).
FEG - Składniki aktywne
Głównym składnikiem odżywki FEG jest bimatoprost. Jest to analog prostaglandyny stosowany w okulistyce w leczeniu jaskry. Efektem ubocznym zaobserwowanym u pacjentów stosujących preparaty na bazie bimatoprostu był zwiększony porost, zagęszczenie oraz przyciemnienie rzęs. Badania* potwierdziły, iż substancja ta stymuluje wzrost rzęs (indukuje fazę ich wzrostu) oraz hamuje proces ich wypadania. FEG Eyelash Enhacer jest specjalistycznym dermokosmetykiem wykorzystującym działanie bimatoprostu w kierunku stymulacji wzrostu i regeneracji rzęs.
Formuła FEG Eyelash Enhacer została dodatkowo wzbogacona kompleksem witaminowym(witamina A w postaci palimitynianu retinylu oraz witamina B12).
W składzie FEG znajduje się także specjalnie dobrany zestaw naturalnych ekstraktów roślinnych o działaniu pielęgnującym i kojącym delikatną skórę okolic oczu.
Ekstrakt z ogórka Cucumis sativus jest wszechstronnie działającym składnikiem kosmetyków pielęgnacyjnych. Posiada właściwości odżywcze i łagodzące. Zawarte w nim substancje mają naturalne działanie przeciwzapalne i kojące.
Występujący wyłącznie w granacie kwas punikowy (Omega-5) dzięki swoim właściwościom przeciwobrzękowym i przeciwzapalnym jest cenionym składnikiem preparatów stosowanych w okolicach oczu. Ekstrakt z granatu Punica granatum działa regenerująco i łagodzi podrażnienia.
Zielona herbata Camelia sinesis jest bogatym źródłem antyoksydantów chroniących przed działaniem szkodliwych wolnych rodników. Ma działanie nawilżające i pielęgnacyjne. Zapewni Twojemu spojrzeniu świeżość i blask.
Bogaty w fitosterole i rzadkie aminokwasy ekstrakt z pestek dyni Cucurbita pepo działa kojąco i wspomaga procesy odnowy skóry. Zawarty w nim skwalen i nienasycone kwasy tłuszczowe wchodzą w skład ochronnego płaszcza lipidowego skóry.

 FEG Eyelash Enhacer – specjalistyczne serum regenerujące do rzęs
-       widoczne efekty wzrostu i wzmocnienia rzęs już po 14 dniach stosowania,
-       rzęsy stają się, dłuższe, grubsze i bardziej gęste,
-       najwyższej jakości składniki aktywne,
-       nowa skoncentrowana formuła,
-       doskonały profil bezpieczeństwa, bez efektów ubocznych,
-       wygodna aplikacja, tylko raz dziennie,
-       opakowanie starcza na 4-5 miesiące kuracji.

Moje rzęsy bardzo szybko rosną, a tym samym szybko wypadają, zwłaszcza w prawym oku, więc obietnica wydłużenia tych procesów bardzo mi się podoba. Zdjęcia "przed" mam oczywiście zrobione. Odezwę się więc znowu za ok. miesiąc co by Wam pokazać, czy z moich rzęs da się jeszcze coś wycisnąć :)
KLIK (więcej informacji i kupno :)
https://www.facebook.com/FegEyelashEnhancer

Na koniec chciałabym podziękować, że ode mnie nie uciekłyście. Co więcej,zrobiło się Was przez te dwa tygodnie tak dużo :*

(Co do torby, o pomoc w wyborze której Was prosiłam- ani jednej ani drugiej nie mogłam znaleźć we Wro i ostatecznie kupiłam kieckę :p)

38 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. na stronie Rd Pharma, wystarczy kliknąć w KLIK :)

      Usuń
    2. FEG Eyelashes Enhancer wydłużone rzęsy w 2 tyg. (3840498384) ja osobiscie kupiłam na allegro .jestem bardzo zadowolona ,polecam również wypasione szczotki tangle teezors.zakupiłam również na allegro..jest super TANGLE TEEZER orginalna szczotka do włosów z UK (3840169732)

      Usuń
  2. Ciekawe jakie będą efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zycze Ci takich rzes jak u panina reklamie.. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie kupię i za jaką cenę? Jestem ciekawa efektów, tydzień to niedługo, więc czekam z niecierpliwością na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 270 zł w sklepie internetowym RD Pharma, trze kilknąć w klik:)

      Usuń
  6. ciekawa jestem efektów ;)
    ja jeszcze mam Revitacell, ale używam ze 2-3 razy w tygodniu tylko, żeby podtrzymać efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj revitacell skończył mi się dawno temu. ostatnio używałam L'Biotici :)

      Usuń
    2. szybko zużywasz ;)
      ja co prawda miałam przerwę z nim... no ale... ;)
      chyba już mi się kończy i nie wiem co dorwać jako następne, chyba rycynowym je pomęczę ;)

      Usuń
  7. Ja też jestem ciekawa tej odżywki :). W sumie nigdy nie używałam tego typu specyfiku, bo jakoś nie mam do nich szczególnego zaufania, ale może zupełnie bezpodstawnie, dlatego czekamy na recenzję :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja w sumie nie mogę powiedzieć złego słowa na żaden z rzęsowych specyfików, które miałam okazję stosować :)

      Usuń
  8. Czekamy w takim razie na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również czekam na post z recenzją:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałaby mi się jakaś odżywka do rzęs. Poczekam na Twoją recenzję, może wybór padnie na tą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa efektów :) Czy warto kupić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachłanna bestio ;p ale dzięki Tobie dowiemy się o skuteczności i może my, nieszczęśliwce rzęsowe , znajdziemy lek na oko-cud ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy...Tylko w tego typu specyfikach najważniejsza jest regularność. A z tym u mnie bywa różnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na efekty. Hmm mnie by chyba brakło samo zaparcia do codziennego używania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeee tam, wchodzi w krew takie mizianie :)
      po prostu wiesz, nakładasz krem na twarz wieczorem, o od razu sięgasz po odżywkę.

      Usuń
  15. Mnie kusi RevitaLash i tak zastanawiam się, czy warto? czy może lepiej pogodzić się, że moje rzęsy żyją własnym życiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli możesz to myślę, ze spróbować zawsze warto. zwłaszcza, ze to działa raczej. przynajmniej się przekonasz, czy Ci dobrze z takimi firanami, czy jednak to mocno niepraktyczne (a zdarza się, oj zdarza:p)

      Usuń
  16. Ja to bym chciała zobaczyć jakiś post o sporcie, czy coś w tym stylu :p
    Kiedyś dodałaś taki o ćwiczeniach i wspominam go naprawdę miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj bardzo chętnie, ale w sumie nie wiem, czy miałabym co napisać :/
      ćwiczę mniej więcej tak samo cały czas. chociaż w sumie aktualnie w ogóle nie ćwiczę, bo sobie robię przerwę sesyjną...

      Usuń
  17. Może jestem dziwna, ale mnie zniechęca to reklamowe zdjęcie z długimi sztucznymi górnymi rzęsami i krótkimi naturalnymi :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze słyszę o tym preparacie,ale jestem ciekawa czy rzeczywiście działa. Czekam na zdjęcia porównawcze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. po co oni te sztuczne rzęsy przyczepiają na zdjęciu z opakowania.
    W takie cuda to ja nie wierzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. kurczę, tyle czasu obserwuje twojego bloga a dopiero na tym zdjeciu dostrzegłam, że masz taką małą fałdę mongolską :) bardzo miło mi sie to kojarzy (z dawną koleżanką z ławki). Czekam na efekty odzywki :D i masz super brwi! *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Sprowadzam tą odżywkę ze Stanów. W przeliczeniu płacę za nią 160 zl... Jeśli jest ktoś chętny proszę dać znać na priv. Próbowałam różnych stymulatorów, ale efekt po FEG jest zachwycający. Zostałam jej fanką.
    e-mail: she80@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyda mi się ta informacja! Mam przedłużane rzęsy, a po takim zabiegu bardzo się osłabiają. Czekam, aż wszystkie sztuczne wypadną, żeby zacząć stosować coś regenerującego. Może to pomoże? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pretty! This has been an incredibly wonderful article. Thanks for supplying these details.


    My homepage sex na telefon

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam kupiłam tę odżywke za 50 zł na allegro ,jestem zachwycona efekt jest niesamowity, miałam szczęście i kupiłam u producenmta opakowanie miało wszystkie znaki potwierdzające orygianlność . Polecam wszystkim mającym krótkie nie robiące wrażenia rzęsy ,efekt naprawde jest zdumiewający ,pierwsze efekty zauważalne były po miesiącu .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja ze swojej strony również polecam :) używam od listopada, efekty są naprawdę genialne :) Warto zainwestować te 30 zł na allegro ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują