Cześć! Pa! Na razie!

  • 59

Na szczęście chwilowo. Jak się domyślacie- sesja. A w zasadzie okres przedsesyjny, sesja to pikuś, najpierw trzeba napisać mądre prace na proseminaria i pozaliczać kolokwia.

Przy okazji chciałabym Wam bardzo podziękować, że ze mną jesteście, bo ostatnio dajecie mi niesamowitą siłę do działania :*

Witam też oficjalnie ten ogrom nowych Obserwatorek i mam nadzieję, że mnie nie opuścicie w czasie tej przerwy....

Widzimy się po 25 stycznia, a tym czasem... na koniec... pytanie na wagę życia i śmierci...

KTÓRA?!




59 komentarzy:

  1. Powodzenia w sesji!
    Ja wybieram nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2! jest w niej to "coś":)
    Powodzenia życzę i z niecierpliwością czekam na Twój come back :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w okresie przedsesyjnym i sesyjnym :)

    Ja wybrałabym torebkę nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia:) Jak najbardziej 1!

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza :) i jak już mówiłam - powodzenia i damy radę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nr 1. Powodzenia na kolokwiach i egzaminach, trzymam kciuki! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie 1:) dlaczego? klasyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1, chociaz ubostwiam torebki z mohito;p
    pozdrawiam, Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia :) i wybrałabym 1 ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia na sesji :) Ja 22go mam obronę ;) a torebka zdecydowanie nr 2 śliczna i elegancka , nr 1 moim zdaniem jest bardziej prosta i zwyczajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zdecydowanie jedynka :>


    nie daj się!

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie nr 2:) powodzenia na sesji:)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kampania społeczna mnie powaliła:D Powodzonka:)

    Bardzo lubię fakturę wężową, ale w tym przypadku jakoś nr 1 bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. tak, druga jest zdecydowanie ładniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie. Trudne wybór.
    chyba jednak 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia! Ja tymczasem zabiorę się za pisanie pracy maturalnej ;/ Zdecydowanie 1:)

    OdpowiedzUsuń
  18. 1 ;). Mnie została jeszcze praca zaliczeniowa i 2 egzaminy. No, ale jest widmo pracy licencjackiej....

    OdpowiedzUsuń
  19. Łączę się w studenckim bólu zaliczeniowym. Co do torby, to absolutnie 1.

    OdpowiedzUsuń
  20. powodzenia, damy rade! :) wybieram nr 1

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie nr 1. A skąd jest? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hahahah obrazek mocny ;D Powodzenia w zaliczeniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzymaj się i nie daj się!:)
    1 podoba mi się bardziej, ale gdyby to była moja x z kolei czarna torebka wybrałabym 2 (za oryginalność)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też mam sesję :D Całe szczęście wszystko uregulowałam, więc zostały mi same egzaminy. ;] Powodzenia ;]
    Zdecydowanie nr.2 ;P

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia Kochana !!!
    Ja studiuje na WSB i mam to szczęście bo jestem pierwszym rocznikiem , który zbiera przez cały rok punkty i nie mamy żadnych sesji ( tzw . system amerykański ) :)
    1 oczywiście ;) Będzie do większości pasować .

    OdpowiedzUsuń
  26. dzięki Dziewczyny, kochane jesteście :*

    OdpowiedzUsuń
  27. ucz się ucz i szybko wracaj :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście, że też napiszę: 1!!!! :) I pozaliczaj tam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia :).
    1 jest ładna, 2 to podobno torba na laptopa, więc może być kanciasta :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie 1! I powodzenia na sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. oczywiście że 1 :D ekstra jest, powiesz skąd?

    OdpowiedzUsuń
  32. Co do torby to 1 zdecydowanie!:)
    Powodzenia na sesji!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. lumene - patrzyłam ostatnio na niego w osiedlowym sklepie, i pamiętam, że dosyć tani był :)

    OdpowiedzUsuń
  34. 1! Powodzenia podczas sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hi, I think yοur websіte might be having brοwser compаtibilitу
    іsѕuеs. Whеn I look аt your blog
    ѕite in Sаfari, it looks fine but when opening in Internеt
    Exploreг, it hаѕ ѕomе οvеrlappіng.
    I ϳuѕt wanted to gіve you a quick heads uρ!

    Other then thаt, fantaѕtic blog!

    Alѕo visіt my page; click through the up coming webpage

    OdpowiedzUsuń
  36. Ӏ'm гeally enjoying the thеme/desіgn оf уouг website.
    Dο you ever гun into any inteгnet browser сompatibility
    problems? A handful of my blog гeaders have comρlaіneԁ about my blog not worκing corгectly in Εxplorer but loоks great
    in Opera. Do you have any sοlutiοns to help fix
    this problеm?

    Mу homepage: build a boat

    OdpowiedzUsuń
  37. I'm really enjoyіng the theme/desіgn of yοuг ѕite.
    Do yοu eveг run into any internеt brоωseг сοmpatibility problеmѕ?
    A numbeг of my blog геaders hаve complainеԁ about my website nοt ωorking сorreсtly
    іn Εxplorer but looks great in Opeгa. Do you have аny solutіοns to helρ fix this issue?


    Mу ωeb site :: how to build a boat from scratch

    OdpowiedzUsuń
  38. Hеy there! I know this is sort of of&X66;-topic h&X6F;ωevеr I hаd to ask.
    Does buil&X64;іng a ωеl&X6c;-established
    wеbsіte lіkе y&X6f;urs take a lot o&X66; w&X6f;rk?
    I'm co&X6D;ρletely neω to ru&X6e;ni&X6e;g a &X62;log hοwever I do wгit&X65; in my diаry
    on a &X64;aily basіs. I'ԁ lіke tο start &X61;
    b&X6c;og so Ι ωi&X6C;&X6c; be able to share &X6d;y
    perѕonal experienc&X65; and vіews onlinе.
    Please let me k&X6E;οω if &X79;ou hаve an&X79; iԁeas or tips for new aspiring b&X6c;og owners.
    A&X70;precіate it!

    Here iis my &X77;eb ѕite Carpenter Solihull

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują