Spotkanie blogerek Wrocław, część 2. :)

  • 53
Dzisiaj króko moje drogie Panie, kończy się nam kwiecień, mamy długi weekend, więc wiemy też już, kto kogo spotka w czerwcu na spotkaniu :)

Po raz pierwszy w naszym gronie pojawią się dwie szalone wrocławskie youtuberki!

Poza tym znane i lubiane blogerki:
6. Marie
9. Anulaat
10. Zoila
14. Marti
15. Zzielona
19. Sweet and Punchy

plus

20. ja, czyli Let's Talk Beauty i
21. Candy Killer 

Dziewczyny, bardzo proszę o ostateczne zaklepanie się w przeciągu jakichś 2 tygodni, więcej szczegółów już w mailu :)

53 komentarze:

  1. Ale ja nie chcę się klepać :D:D. Wolę głaskanie, może być :D?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to już zawsze będzie zamknięty skład tych samych osób?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. a zglaszalas sie ze masz watpliwosci ?:] z tego co wiem to nie...a jest sporo osob ktorych nie bylo na poprzednim zlocie

      Usuń
    3. wiesz, nikomu nikt nie broni zorganizować alternatywnego zlotu i wybrać sobie osób. Tylko nikomu się organizować jakoś nie chce a pretensje ma każdy.

      Usuń
    4. No Sabbatje przyjeli, dziwne, bardzo dziwne!

      Usuń
    5. z jednej strony rozumiem, a z drugiej chyba lepiej, że spotykają się blogerki, które się znają i lubią, a nie te nie zaznajomione, żeby potem siedzieć, kisić się i nie mieć o czym gadać.. na "prywatne" imprezy chyba też się chodzi ze znajomymi, prawda?

      Usuń
    6. Nie zgłaszałam się, bo nie widziałam nigdzie miejsca, w którym można się zgłaszać:) nie przesadzajmy że to od razu pretensje...normalne pytanie.

      Usuń
    7. pepper, zostaniecie z Agata na noc?

      Usuń
    8. musimy zrobić naradę w tej sprawie - pewnie w czwartek przy porannej pracowej kawie ;)

      Usuń
    9. Króliczku - na początku kwietnia Kasia wrzuciła notkę z formularzem zgłoszeniowym. Baner w pasku bocznym był cały czas.

      Usuń
    10. z całym szacunkiem ale odniosę się do kom pepper...na "prywatne" imprezy umawiasz się telefonicznie, bądź przez gg lub skypa , a nie ogłaszasz Zlot Beauty Bloggerek do publicznej informacji w blogosferze:)po części rozumiem króliczka i jej pytanie...bo ja w jej komentarzu nie wyczułam pretensji ...bardziej rozczarowanie, że skład przeważnie jest ten sam i nie ma w nim miejsca dla nowych;
      z mojej strony życzę Wam udanej zabawy:)
      pozdrawiam:)

      Usuń
    11. 6 osób nigdy nie było, kilka było tylko raz, kilka było tylko na spotkaniach nieoficjalnych. Bez przesady już że ten sam. Może organizatorki mają zrobić zlot i się nie pojawić, to będzie odmiana :P I dalej się pytam, jak te same twarze to czemu nikt nie próbuje innego zlotu organizować, przecież to nie problem, tylko trochę czasu i pracy.

      Usuń
    12. Ja jestem zupełnie nowa jeśli chodzi o takie spotkania i jakość miejsce się dla mnie znalazło ;)

      Usuń
    13. No cóż, w takim razie przegapiłam notkę w której była mowa o spotkaniu, co jest dość dziwne, ale mniejsza o to, Bardziej chodziło mi o kwestie organizacyjne, ciekawiło mnie jak się to odbywa i jakie osoby mogą wziąć udział. Sama bym chętnie zorganizowała takie spotkanie, więc żeby nie było że "nie ma komu organizować, a są pretensje" ;) luzik dziewczyny

      Usuń
    14. Króliczek Doświadczalny, myśle, ze jesli bedziesz chciala zorganizowac spotkanie otwarte to dziewczyny posluza radami jak sie do tego zabrac.

      Usuń
    15. baner nha temat spotkania do tej pory wisi w pasku bocznym, był przecież cały miesiąc żeby kliknąć :)
      skład jest w połowie taki sam, bo głupotą z mojej strony byłoby nie brać pod uwagę znanych blogerek, które znam osobiście (mam za to przepraszać,że spotykamy się całkiem często? ;)na rzecz osób, które blogują od bardzo niedawna? na zbliżającym sie spotkaniu będzie sporo osób, które do tej pory nie były ani na żadnym oficjalnym ani prywatnym spotkaniu, całość rozkłada się mniej więcej pół na pół. Wybranie osób naprawdę nie jest łatwą sprawą. Z racji, że Gosia organizowała zeszłoroczne spotkanie mogła też podpowiedzieć, czy blogi osób, które się zgłosiły rozwinęły się w jakiś sposób, a takich blogów stojących w miejscu też było kilka jak się okazało.

      Co do organizacji- sama robię to pierwszy i mam nadzieję, że podołam :)

      Usuń
    16. W porządku, ja naprawdę nie mam do Ciebie ani nikogo pretensji, może do siebie, że jestem mało spostrzegawcza i nie widziałam banera czy notki;) nie wiedziałam że aż taką dyskusję rozpętam:)

      Ogólnie bardzo podoba mi się sama idea integracji blogerek i zastanawiam się czy by nie zrobić właśnie drugiego takiego spotkania dla reszty dziewczyn z Wrocławia - wiadomo, na Waszym spotkaniu nie mogłoby być 50 osób - tylko też nie chciałabym żeby było to postrzegane jako robienie konkurencji czy akcja w ramach focha :)

      Usuń
    17. ale chyba n ikt nie chce podzialu na " wasze - naszee" spotkania :) W pierszym poscie bylo scisne okreslone ze jest jakas liczba miejsc - same nie spodziewałyśmy się az takiego odezwu i niestety ale trzeba było dokonać wyboru.

      Usuń
    18. no tak, to zrozumiałe, dlatego skoro wrocławska blogosfera jest taka duża, to jedno spotkanie żeby wszystkich zebrać może być za mało. Jeśli by ktoś był chętny na drugą turę spotkania, to zapraszam do kontaktu:)
      mam nadzieję że autorka bloga nie ma nic przeciwko temu że tutaj zamieszczam taką informację:)

      Usuń
    19. no my akurat nie robimy spotkania tylko dla wroclawianek, a ze we wroclawiu to tylko dlatego ze wygodniej i wieksze mozliwosci :)

      Usuń
  3. Jadę i przebieram już nóżkami!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj szkoda , chyba się nie załapałam , a tak na to liczyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że mi się nie udało załapać do tego grona. ale życzę Wam dobrej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja nie wiem czy nie za pozno, bo zgłosiłam się dosłownie z minute temu, bo wcześniej miałam problemy z internetem i z czasem, więc dopiero teraz pisze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego spotkania, życzę fajnie spędzić czas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że się nie załapałam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany rany nie zalapalam sie na wrocławski zlot !

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy są jeszcze miejsca na spotkanie? bardzo bym chciała doświadczyć w czymś takim ;) świetnie jest spotkać się w realu i wymieć swoimi przeżyciami z blogiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo super !!! :D a tak dzisiaj myślałam kiedy ta lista się pojawi :) Miło będzie poznać nowe buźki.

    OdpowiedzUsuń
  12. o! widze, że będzie alternatywne spotkanie:)? tego samego dnia mamy szturm na drogerie DM:)szkoda, że daty się pokrywały:/

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę jak najbardziej udanego spotkania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no to do zobaczenia dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super ekipa się szykuje :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dezemka mnie namawiała żebym wpadła...
    p.s. wiesz, że macie 'konkurencje' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam żadnych szczegółów :D

      Usuń
    2. coś pomyliłam, Dezemka to w Poznaniu, to się nie wpraszam ;)

      Usuń
  17. O a ja przegapiłam :( No nic może kiedy indziej uda mi sie spotkać z innymi blogerkami we Wrocławiu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na kolejne edycje, bo nie będę jeździć na drugi koniec Polski , bo nie o to chodzi, a we Wrocławiu są tak rzadko ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zabrzmiało jakbym była na nie wiem ilu spotkaniach, a nie byłam na zadnym O.o

      Usuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują