Mani: niebo z srebrzystą chmurką.

  • 31
No cóż, lakiery z Wibo-Boxa nie mogły długo czekać i już wczoraj wylądowały na paznokciach.  Na pierwszy raz, co by sobie umilić chłód i pluchę, która ostatnimi czasy dotarła do Wrocławia, postawiłam na srebrzysty, ślicznie połyskujący lakier z kolekcji Classic i jaśniutki niebieski z lekką, żółtawą poświatą z kolekcji Gloss Like Gel.




Żółta poświata gdzieś się zgubiła, ale w rzeczywistości sprawia, że kolor nabiera takiego śmiesznego, dość intrygującego blasku :)
Lakier a'la żelek jest bardzo przyjemny w użyciu- dość szybko przesychał i w zasadzie wystarczy jedna warstwa. jest trochę kremowy przez co nie ma takiego mocnego połysku.
Srebrny wysycha błyskawicznie i wygląda świetnie przy każdej ilości warstw. Jedna daje bardzo subtelny, rozmigotany efekt, a z każdą kolejną przybywa srebrzystości.



31 komentarzy:

  1. Przepiękne kolory <3 Nie mogę się napatrzeć ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Też pomalowałam dziś paznokcie tym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawienie kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten z serdecznego paznokcia mnie nieco odstrasza ;P Ale niebieski śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. srebrny odpada w moim przypadku, ale ten niebieski ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten srebrzyk byłby cudowny pod konada *_*

    oba fajnie

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne.
    jak patrzę teraz na moje świeżo obcięte,maluśkie paznokcie..to mnie zazdrość zżera :))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie się razem prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie miałam się malować tym błękitnym... ale nie wiem czy innego nie walnąć XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie dobrałaś kolory. I ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niebieski - świetny. Ale przede wszystkim - jakie imponujące paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie połączyłaś te lakiery:) mogę zgapić?

    OdpowiedzUsuń
  13. wow co za kolory, boskie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Srebrny bardzo mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sama bym takiego połączenia nie wybrałam, ale u ciebie mi się podoba :) taki srebrny pyłek, dobrze komponuje się z błękitem.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing! I love those colours :D

    xx

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne paznokcie, cudowny błękit.

    OdpowiedzUsuń
  18. zakochałam się w tych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba srebrny będzie pierwszym, który kupię znowej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  20. masz bardzo ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niebieski niezbyt mi się podoba, ale ten srebrny jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  22. srebrny w butelce wyglądał nieciekawie, a tu zaskoczenie :oo

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują