Mani na dziś - pazury na ostro w czerni i złocie.

  • 37
Co by dobrze zacząć tydzień dzisiaj na blogu pazury, których nie było od bardzo dawna. Przez wakacje były w kiepskim stanie, teraz udało mi się je od nowa zapuścić. Doprowadziłam też do ładu skórki, które były moją małą zmorą. 
Nareszcie miałam okazję użyć cudnych naklejek do paznokci marki Neo Nails, które dostałam swego czasu od Spooky Nails. Są absolutnie genialne i na pewno nie raz będa upiększać mój manicure. 
Czarno - złote naklejki narzuciły ton całego malowania i ostatecznie całość jest w czerni z małymi akcentami w postaci okrągłych nitów. Prawa dłoń wygląda inaczej niz lewa - kilka dni temu paskudnie nadłamał mi sie paznokieć, a potem w zasadzie pękł cały posiomo w połowie. Asekuracyjnie obcięłam to, co wystawało poza palec, a płytkę skleiłam klasycznie torebką od herbaty. Zabezpieczyłam to dodatkowo właśnie naklejką. Mam nadzieję, że nic więcej złego z tym pazurem się nie stanie.


Powyżej sprawcy zamieszania, czyli czarny lakier Wibo, naklejki Neo Nails, złote nity i top przyspieszający wysychanie Lovely.


Nie umiem robić takich ładnych paznokciowych zdjęć, jak Obsession, ale myślę, że widać, o co mi chodziło :D
Jak Wam się podoba takie połączenie? Lubicie czerń na paznokciach?

37 komentarzy:

  1. pięknie to wygląda :) lubię czarne lakiery, ale już mniej gdy je zmywam, moje się mażą i mam pół dłoni zapaćkanych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny elegancki efekt. Bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci wyszło :)
    Czerń lubię, bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  4. mega :D Masz akuratne paznokcie do naklejek u mnie to szkoda przyklejać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za wąskie mam, żeby przyklejać na wszystkich pazurach, za dużo zabawy z przycinaniem naklejek :p

      Usuń
  5. Ostatnio miałam bardzo podobne paznokcie, jedynie bez naklejek, których nie miałam do tej pory okazji wypróbować ;) Czerń i złoto za każdym razem dobrze razem wygla, więc takie połączenie zawsze mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do czerni to w ogóle wszystko pasuje. Ja lubię jeszcze połączenie złota z fioletem :)

      Usuń
  6. pełen obłęd! cudne masz te pazury *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny mani :)
    Masz bardzo ładny kształt paznokci :) Chciałabym żeby moje tak wyglądały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      długi czas nosiłam bardziej kwadratowe, ale ten rok zdecydowanie pod znakiem bardziej migdałowych ;)

      Usuń
  8. fajny efekt, jednak ja do naklejek i wzorków w ogóle przekonać się nie mogę, ciężko przychodzą mi nawet brokatowe lakiery :P natomiast czerń och czerń, poluję na dobry ciemnografitowy lakier, wczoraj mknęłam w ciemnościach by takowy zdobyć, ale trafiłam na wypadek i zamkniętą trasę - w ostateczności sklep też mi przed nosem zamknęli... :(
    mam inne lakiery Wibo i może to jest dobry pomysł, jak ze zmywaniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze zmywaniem nie mam żadnych problemów. ja lakiery wibo/lovely lubię bardzo, poprawili jakość :)
      Do zmywania ciemnych lakierów, brokatów i piasków polecam zmywacze w formie gąbki - editt ma genialny :)

      Usuń
  9. przepiękne! a swoją drogą masz śliczne dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Muszę przyznać, że je bardzo w sobie lubię ;)

      Usuń
  10. Jestem pod wrażeniem, pięknie Ci wyszły!.

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają pięknie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne :] co prawda mam nie za ciekawe doświadczenia z naklejkami ale te sa super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czemu nieciekawie? Ja z tymi z neo nails i z misslyn nie mam żadnych problemów :)

      Usuń
  13. piekny efekt, wyglada klasycznie a za razem zjawiskowo. Widzę sie w nich:p

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerń i złoto to najlepsze połączenie ever.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne te naklejki, chyba sama sie skusze:) Ogólnie fajne połączenie. Klasyka:) Złoto i czerń- duet idealny:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ja uwielbiam czarne pazury...a czerń ze złotem wygląda bardzo elegancko i intrygująco zarazem...

    OdpowiedzUsuń
  17. łoo Boziu, cuda :) bardzo w moim guście, aż mam chrapkę na czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny efekt i niezmiennie bardzo podobają mi się Twoje dłonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paznokcie piękne, jednak mam lekkie obawy co do tego czy uszkodzony paznokieć moze byc tak oblejony... bo jeśli uszkodziłaś w najmniejszym stopniu macierz to musisz teraz maścią z witaminą a działać a nie obklejaniem. nie mam dośc duzej wiedzy na ten temat ale obiło mi sie o uszy na zajęciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego lepiej sprawdz dokładnie, niż potem miała problemy :)

      Usuń
    2. Dziękuję, na szczęście aż tak źle nie jest. aktualnie pazur jest goły i wygląda w porzadku :)

      Usuń
  20. Piękne! próbowałam zmienić kształt paznokci na bardziej migdałowy ale jakoś tak chyba się nie czuję albo są za krótkie. U Ciebie wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. CUDOWNY EFEKT - MAGICZNY:) obserwujemy :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują