Szminki na lato. Maybelline Color Sensational Vivids.

  • 37
Strasznie lubię wrzucać takie kolorowe posty. Blog wygląda wtedy po prostu lepiej. Nowe szminki Maybelline chciałam Wam pokazać już dawno, ale kompletnie nie miałam na to czasu. A teraz, kiedy mam go chwilowo w nadmiarze, popsuła się pogoda i ciężko te ciekawe kolory pokazać w pełnej krasie. Nie jestem w 100% usatysfakcjonowana zdjęciami, pewnie niedługo zastąpię je nowymi, ale są to kosmetyki, które po protu musiałam Wam jak najszybciej pokazać, bo mnie korciło już cholernie :)



Vivids to nowe 6 odcieni w serii Color Sensational. To żywe, neonowe odcienie o błyszczykowym wykończeniu. Do gustu zupełnie nie przypadł mi tylko jeden z nich - Pink Pop, jest zbyt chłodny dla mojej karnacji. Pozostała 5 jest na moich ustach non stop, na przemian. Vivid Rose, Vibrant Mandarin i Neon Red dają niesamowity komfort noszenia. Fuchsia Flush i Shocking Coral troszeczkę się na moich wargach czasem mażą, ale nie zawsze, nie wiem, od czego to zależy. Odcienie są intensywne i delikatnie farbują usta. Oczywiście nie ma mowy o jakimkolwiek przesuszeniu. 


Naustnie nie wyszło pięknie, ale tak jak mówię, postaram się wrzucić lepsze zdjęcia. Tymczasem niech to pokoloruje Wam pochmurną niedzielę :)




Szminki dostępne są już w drogeriach i kosztują niecałe 30 zł. Odcienie oznaczone są tradycyjnie na zdjęciach, wystarczy najechać na nie kursorem :)

37 komentarzy:

  1. przepiękne są <3 patrząc na Twoje usta zaczynam się wstydzić mojego zaniedbania, czas na peeling i intensywne nawilżanie, a potem może sprawię sobie shocking coral :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 nie narzekaj na zdjęcia! pięknie pokazałaś te szminki :)
    mnie właśnie najbardziej spodobał się kolor, który Tobie nie przypasował, czyli Pink Pop :) muszę się za nimi rozejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam kolor jest rzeczywiście ładny, ale kompletnie nie pasuje do mojej urody, wyglądam w nim karykaturalnie :)

      Usuń
  3. koralowy odcień podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Shocking Coral i Vivid Rose najbardziej mi się podobają już się nawet nie oglądam za czerwieniami bo mam ich za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też czerwienie w większości, ale jakoś mnie to nie zniechęca do kolejnych :D

      Usuń
  5. Kolory wspaniałe! Pięknie prezentują się na ustach. Bardziej przypadły mi do gustu róże...


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Koralowa jest przepiękna! Muszę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te od gory to jakie odcienie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam już wiem :) na telefonie nie widziałam.

      Usuń
    2. Zazwyczaj na zdjeciach u mnie są takie oznaczenia, ale faktycznie nie jest to widoczne poza komputerem :)

      Usuń
  8. Najbardziej przypadła mi do gustu Shocking Coral:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są, jedynie fiolety nie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odebrało mi mowę na chwilkę, cudne są, cudne! Szkoda, że nie mam pieniędzy, skusiłabym się na nie :v

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory :) Chce je wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory każdy mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Vivid Rose przepiękny, szczególnie w słońcu. Jak zrobiłaś, że na każdym zdjęciu masz tak samo otwarte usta? :D Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lata praktyki :p
      (bynajmniej nie w otwieraniu ust :p)

      Usuń
  14. Drugi zestaw kolorów (w sensie nie róże:P) - brałabym wszytkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. W koncu są?! Aaaaaaaaa chce wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty powinnaś tylko szminki na blogu pokazywać ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie, o ile ktoś mi będzie regularnie towar dostarczał, bo sama nie dam rady :D

      Usuń
  17. O MAMUSIU!!!! JAKIE ONE SĄ CUDNE!!!!
    Widziałam je w drogerii i już już miałam kupować, ale nie miałam kasy e sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. łoo! nie wiadomo, które najładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bez pierwszych dwóch wszystkie mi się podobają :) Już nie mogłam się doczekać kiedy pokażesz na blogu jakieś szminki. Na twoje usta aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję Ci bardzo! :*
      Szczerze mówiąc, sama najchętniej bym tylko szminki pokazywała, jakoś tak najprzyjemniej mi się tego typu posty tworzy :)

      Usuń
  20. Chyba wszystkie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Róże są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie kolory prezentują się świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  23. A gdzie znajdę jakoś tańszą pomadkę w kolorze Pink Pop ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie widziałam podobnego koloru w tańszych markach, ale mogłam coś przegapić, bo zwyczajnie tego typu odcienie omijam :)
      Na pewno taki chłodny róż ma w swojej ofercie Peggy Sage, ale ta szminka wypada raczej drożej niż taniej, może gdzieś w internetach jakoś okazyjnie udało by się znaleźć. Poszukaj na blogu na dole w etykietach Peggy Sage i sprawdź, czy o ten odcień chodzi :)

      Usuń
    2. O właśnie taki dziękuje :D Jutro skoczę do sekret urody i zobaczę czy mają je w ofercie :D
      A jak nie to pewnie kupię z Lovely w kredce tą najjaśniejszą :D

      Usuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują