w końcu super program w TVP!!

  • 2

     Nie wiem, jak Wy, ale ja już od bardzo długiego czasu cierpiałam na brak porządnego programu w TVP. Nie żebym była jakąś telemaniaczką, ale deficyt audycji „dla młodych” jest dostrzegalny gołym okiem i nikomu nie trzeba tego udowadniać. W ogóle ostatnio same seriale  i reality showy, przeplatane reklamami i konkursami dla telewidzów. Brak już nawet rano programów dla dzieci. Za naszych czasów było domowe przedszkole, ciuchcia, tik- tak. Później, kiedy trochę podrośliśmy pojawił się Rower Błażeja. Pamiętacie?
Obecnie w tv nie ma dosłownie nic. Nawet dobranocka na jedynce jest krótsza. Dlatego tak bardzo oszalałam na punkcie programu, który od kilku tygodni gości na antenie TVP2.

Poziom 2.0 to program dla Nas. Godzina reportaży, rozmów i muzyki, a to wszystko  NA ŻYWO!

Prowadzony przez młode osoby, Naszych rówieśników, poruszający Nasze problemy, traktujący o Naszych sprawach, Naszych pasjach, zajawkach, Naszej muzyce. Nikt Nam za przeproszeniem nie wciska żadnego kitu, niczego nie przekręca. Pokazuje Naszą polską rzeczywistość taką, jaka jest i jak odnajdują się w niej Polacy urodzeni około 1990r.

Jakie tematy są poruszane? Dzisiaj chociażby były m.in. buty (!), homo- i heteroseksualizm, skatecycling (chyba tak się to pisze, w każdym razie- czad!), a z muzyki -reggae.

Ciężko się rozpisywać w tym względzie, bo program jest codziennie i codziennie coś nowego, za co oczywiście gigantyczny wręcz plus, no bo podziwiać należy pomysłowość i kreatywność twórców, którzy potrafią przygotować na każdy odcinek sprawy ważne jak i rozrywkowe. W dodatku jest współtworzony przez widzów, bo każdy może przysłać swój film.

Ukłony również w stronę prowadzących, którzy, moim zdaniem, świetnie dają sobie radę ogarniając to wszystko przed kamerami i tysiącami młodych ludzi przed ekranami. Oni też mają przecież ogromny wkład w program, bo podchodzą do spraw tak jak zwykły człowiek, swoim gościom zadają zwykłe pytania o to, co jest dla nich ważne i co ich w danej kwestii interesuje. Nikt Nas przecież nie zrozumie tak dobrze, jak osoba, która ma podobne doświadczenia. Jak to wszelkie programy na żywo, i ten ma swój smsowy czat- w tym przypadku nazwany „esemesowym czadem”. Nawet ta część jest przystosowana do „młodych”, zazwyczaj studenckich ( ;) ) portfeli- za smsa zapłacimy 50 gr z vatem, a nie 2,46 zł…

Nie jestem dobra w zachęcaniu, ale ten program naprawdę jest  godny uwagi, bo drugiego takiego po prostu nie ma. Ktoś może powiedzieć, że w takim razie mają ułatwione zadanie, bo nie ma żadnej konkurencji. Według mnie jednak mają właśnie trudne zadanie, bo muszą zmierzyć się  z ogromnymi oczekiwaniami.
Moje, i mojego rodzeństwa, spełniają absolutnie w 100%. Wracam do domu chwilę po 16 i pierwsze co robię, to włączam telewizję, wszystko inne ma rację bytu dopiero ok. 17.30.

Jeśli tak ma wyglądać realizowanie przez Telewizję Polską tzw. MISJI, to jestem jak najbardziej ZA i wołam o więcej!

Polecam Wam bardzo- POZIOM 2.0, TVP2, codziennie od 16.15 do 17.20.

2 komentarze:

  1. Niestety ja o 16:15 jestem w trakcie powrotu z pracy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja niestety też kończę czasem zajęcia później, ale jesli tylko się uda to oglądam i Was też zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują