rezerwujemy czas na łzy! :D

  • 13
Jeaaaaaaa! Skończyłam pisać pracę z malarstwa! Patrzcie jaki piękny obraz analizowałam



Szkoda, że to nie koniec pracy na dziś :/


Co nie zmienia faktu, że dzisiaj po 20 na jedynce leci Król Lew, którego trzeba obowiązkowo obejrzeć, do czego i Was zapraszam! :D



Lubicie bajki Disneya? Bo ja kocham. Nie umiem wybrać najlepszych, ale ta jest zdecydowanie w czołówce. Na myśl mi przychodzi teraz jeszcze Herkules, którego kocham za piosenki. Boski boski boski! :D
Zwłaszcza to, tekst znam na pamięć


To co, zbiórka przed telewizorami i zbiorowy płacz, kiedy umiera Mufasa? ;)


ps. nie umiem bez Was żyć, jeszcze dziś będzie notka ;)

13 komentarzy:

  1. Nie znoszę herkulesa, nienawidzę kukulskiej. To jest jedna z niewielu bajek Disneya, której nie lubię. Uwielbiam za to Mulan (moja miłość) oraz Auta (w 2 części urzekły mnie samochody z kadzidłami otaczające PapaMobil :D)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdyby nie Kukulska śpiewała tą piosenkę to nawet bym ją lubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaaaaa, też lubie Disney'a! Przez ciebie znowu będę katowała moją rodzinę piosenką z Herkulesa, którą tez znam na pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje z napisania pracy :) Obraz nie łatwy do opisania :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ryczę na śpiącej królewnie ;) Lubię też Mulan i Piękną i Bestię

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dylemat oglądać Króla Lwa, czy uczyć się na egzamin z ekonomii? :D

    PS. też zawsze ryczę jak ginie Mufasa... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na pewno obejrzę :))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już zasiadłam przed TV i czekam, chyba zmyję oczy, żeby mi się nic nie dostało do oczu i nie podrażniło. Gdzie ja położyłam chusteczki...

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny obraz i panie przynajmniej nie wyglądają jak chude patyki, tylko jak prawdziwe kobiety

    OdpowiedzUsuń
  10. myślałam, że jak będę jeść to się nie poryczę :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Również kocham bajki Disneya, a Król Lew i Mała Syrenka były moimi ulubionymi za czasów dzieciństwa :) Powodzenia w nauce ;)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. przegapiłam ;/ za to byłam w kinie na "Dziennik zakrapiany rumem" :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują