krótko: nowości, nie tylko kosmetyczne

  • 23
No to znowu ja, tak na drugie danie, na drugą nogę :D

Tak szybciutko, zanim wezmę się do roboty, chciałabym Wam pokazać kilka rzeczy, które ostatnio do mnie trafiły.
Na pierwszy ogień idą rzeczy kosmetyczne. no to bach!


Serum punktowe na wypryski Siarkowa Moc: Dość spontaniczny zakup wywołany nagłym, bo po ogromnej przerwie, debiutem trzech syfków :/
Zadowolona z kremu siarkowa moc dałam się skusić na punktowe serum w żelu. Zobaczymy, co to będzie :)

 Lakier Delia Coral Prosilk. Lubię te mazidła. Na pazurkach mam właśnie piękną śliwkę, którą już Wam pokazywałam. Ten natomiast jest grafitowy.



Skończył się olejek z Alterry, którego używałam do masażu, skończyła się wcierka z Joanny, więc uzupełniłam zapasy zamiennikami. I tak oto trafiła do mnie sławetna woda brzozowa z Isany o wielkiej pojemności i niskiej cenie, oraz, podobnież, butla antycellulitowej oliwki Ziaja.

A teraz zdecydowanie moja ulubiona część zakupów ostatnich dni :)
Jak niektóre z Was mogły przeczytać na fb, polecam Wam obecnie panującą promocję w New Look'u- na legitymację studencką dostajecie 20%  rabatu (normalnie jest 10% co w zasadzie i tak jest super!).
Nie mogłam nie skorzystać i wybrałam się na małe zakupy. I tym sposobem trafiła do mnie ta piękna torba :)



Dostępne są również w wersji czarnej i kolorowej- różowo-pomarańczowej, taki mocny kolor, ale zupełnie nie dla mnie takie ekstrawagancje :).
Cena też zachęca- 79.99 zł, a po tej 20 % zniżce już tylko zdaje się 63.99 zł :)
Do tego kupiłam sobie zwykłą, obcisłą czarną minispódniczkę, ale z racji koloru i prostoty ciężko mi ją było dobrze sfotografować, może kiedyś pokaże na sobie ;) Jest raczej do noszenia na biodrach, ale nienawidzę nosić tak spódnic i zawsze zwężam wszystko w pasie i noszę w talii. No tak mam i już :)

PROMOCJA TRWA DO 8 MARCA, więc jak chcecie skorzystać, to macie tydzień ;)


Ostatnią rzeczą obdarowała mnie Biedronka. W sprzedaży były (a może dalej są) osłonki na doniczki, które, jak widzicie, wykorzystałam jako pojemniki na kosmetyki :)

To by było na tyle dzisiaj.

Miłego wieczoru Kochane Babeczki :*

23 komentarze:

  1. Słyszałam, że seria siarkowa moc jest bardzo fajna:) Jestem ciekawa tego serum punktowego.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wygranej! http://barwy-wojenne.blogspot.com/2012/03/poranny-konkurs-wyniki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torebka! lubię akcesoria w NL :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się!
      ja się jeszcze czaję na jakiś portfel :)

      Usuń
  4. Ooo ciekawa jestem tej oliwki z ziaji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej ale mi posłodziłaś :* Dziękuje za komplement :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna torba, czy ten lakier z Delii to kolor 135? Jak tak, to mam ten sam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. mam wodę brzozową z isany, lubię, ale musiałam przelać do innego opakowania (z atomizerem), bo ciężko się używa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładna torebka:) uwielbiam takie kolory. I dobry pomysł z tymi osłonkami, ja mam trochę inne zastosowanie dla nich;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pojemniki na kosmetyki - świetne są. Ja mam szufladę i pudełka ozdobne tekturowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam maseczkę siarkowa moc :) Daje świetne i szybkie efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hmmm.. mini? musisz koniecznie pokazać, to będzie ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna ta torebka :) A wodę brzozową wąchałam, ale tak mi toooo śmierdzi strasznie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio? a mi się wydaje, że pachnie całkiem nieźle :D

      Usuń
  13. gratuluje wygranej :))
    Śliczna torebka, a poza tym daj znać jak sprawują się kosmetyki, bo jestem baaardzo ciekawa przede wszystkim specyfików do włosów.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują