reklama Cartier'a ♥

  • 9
Łoooooooooooooo widziałyście?!
Przegenialne!
Aż mam ciary 


9 komentarzy:

  1. Wow! Najbardziej mnie oczarowały lodowe i kryształowe scenerie, dodatkowo ta muzyka, coś pięknego i cudnego!

    OdpowiedzUsuń
  2. PRZEPIĘKNA reklama! Graficy musieli się narobić, że hej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow!... Aż brak słów. :)
    Fajnie, że ją pokazałaś, bo sama z siebie na pewno bym nie obejrzała, a warto, tak bardzo warto!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz Kasiu, zanim obejrzałam tę reklamę w całości, włączyłam sobie i myślę - o nie, jakaś efekciarska, nudna i w ogóle - nie podoba mi się.
    W miarę oglądania ciekawość we mnie rosła [zresztą gdyby nie pewien fragmencik z błyskiem tego kocura na początku od razu bym wyłączyła] i w ten sposób przeszłam do końcówki, kiedy kociak przychodzi do kobiety - urzekło mnie to, w ogóle pięknie pokazane, a twórca wiedział, co robi i co ma sprzedać.

    Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, mam pytanie, czy kupując helfy.pl kurier przynosi paczke, czy moze trzeba gdzies odebrac i wgl ile sie placi za przesylke? Przed zakupem wolałabym się upewnić w tych sprawach, pozdrawiam :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli nie mieszkasz we Wrocławiu no to standardowo wybierasz "instytucję", która Ci ją dostarczy- działa tak, jak każdy inny sklep internetowy :)
      co do kosztów przesyłki- wszystko znajdziesz tu -> http://helfy.pl/wysylka
      :)

      Usuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują