mocny kolor: cień w musie Rimmel

  • 22
Hej Dziewczyny :)

Dzisiaj mała prezentacja cienia, który trafił do mnie, jako jedna z nagród w rozdaniu.
Wiedziałam, że będzie niebieski, więc planowałam oddać go Mamie, ale kiedy przyszedł okazało się, że jest hmmm bardzo wyrazisty :D

Także zastrzegam teraz od razu, ze nie jest to prezentacja makijażu, bo malować się nie umiem, tylko tego właśnie cienia :)





Kosmetyki: Rimmel Colour Mousse 014
                  Essence LongLastin Eye Pencil  09 Cool Down
                  Manhattan Ołówek do brwi
                  Rimmel Wake Me Up 203 True Beige

Cóż, nie powiem, żeby zaaplikowanie go było dla mnie łatwe i przyjemne. Myślę, że trafi na wymianę, bo z niebieskich rzeczy wystarczy mi ta kredka Essence.

Przemawia do Was taki kolor, czy podchodzicie równie sceptycznie jak ja? :)

22 komentarze:

  1. Intensywny jest, ale pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ty mówisz, że się malować nie umiesz ;D phi :p Boskie! Zarówno cień jak i makijaż :D Ma odważny kolor, ale ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie niebieski w makijażu jakoś nie przekonuje, ale u Ciebie wygląda wyjątkowo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że pasuje Ci ten kolor. Ja lubię intensywne kolory, więc często mam oko kolorowe:) Może jednak powinnaś się przekonać do kolorowego makijażu oka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, to jest MÓJ efekt!
    zawsze chciałam mieć taki wyrazisty, ostry jak żyleta niebieski na górnej powiece, ponieważ najczęściej maluję tylko ruchomą powiekę. Niestety mam tłuste powieki, a żeby było śmieszniej - jedną bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w niebieskim na calą powiekę źle bym się czuła, ale moja siostra uwielbia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z jednej strony fajnie by było go zostawić, bo ładnie w nim wyglądasz i może akurat na jakąś imprezę się nada? Ale z drugiej taka duża tubka prędzej się zmarnuje niż wykończysz ją.. :) Tak czy siak- wbrew pozorom wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wygląda jednak ja nie widze siebie w takich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor śliczny, ale ja się nie lubię w takich odcieniach, chyba jednak cZas to zmienić ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor bardzo lubię, ale w musie chyba niekoniecznie:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem bardzo ładnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U Ciebie mi się podoba, ale to zdecydowanie nie dla mnie kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli Ty nie umiesz się malować to co ja mam powiedzieć :O
    Wyszło Ci świetnie, wiem jak ciężko nałożyć taki specyfik. Kolor zdecydowanie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory tych cieni są piękne, jednak w moim przypadku słabo się trzymają (mimo wielu prób)
    Pięknie wygląda u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś oTAGowana! Zaproaszam do zabawy.

    http://sprezyna.blogspot.com/2012/04/tag-kosmetyk-idealny.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie nie dla mnie. Pigmentacja chyba całkiem całkiem? Są jakieś bardziej neutralne odcienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pigmentacja w porządku, nawet bardzo. co do odcienie nie wiem, nie interesowałam się nigdy tymi cieniami.

      Usuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują