róż na miarę prawdziwej SHOWGIRL! lakier MIYO :)

  • 49
Pogoda iście pod psem.
Strasznie żałuję, że wczorajszy, przepiękny dzień musiałam spędzić w czytelni na pisaniu architektonicznych wywodów :/

Znowu buro, więc na paznokciach wylądował wesoły, żywy kolor.
Lubię lakiery MIYO- są tanie, mają piękne kolory, łatwo się je nakłada i całkiem długo wytrzymują na paznokciach. Mogłyby nieco lepiej kryć, ale i tak są świetne. Szkoda, że dostęp do nich jest nieco ograniczony, wiem, ze dla wielu z Was może to być problem...

Tymczasem zapraszam na kolor numer 20- showgirl :)













Nie krzywcie się na skórki, wciąż nad nimi pracuję :)

I jak Wam się podoba?
Lubie lakiery MIYO, miałyście tę przyjemność?


[EDIT] Gdzie znajdziesz Miyo? Sprawdź tutaj-KLIK

49 komentarzy:

  1. ależ mi się podoba! mam jeden lakier z miyo i bardzo lubię, mam nadzieję, że te kosmetyki staną się wkrótce bardziej dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja się bardzo cieszę, że są w samym centrum Wrocławia i nie trzeba ich nigdzie szukać.
      jak je będziemy tak reklamować na blogach, to może się bardziej rozprzestrzenią :D

      Usuń
  2. Lubie takie kolory :). Jakie ty masz świetne paznokcie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie :D Bardzo fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie poluję na jakiś ładny róż! :)
    ale tych lakierów MIYO jeszcze nigdzie nie widziałam buuu ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i bardzo lubię;) Sliczny jest

    OdpowiedzUsuń
  6. Mon Dieu! :) Chyba na co dzień nie odważyłabym się go nosić, ale w słoneczne wakacje- tak! :) Kolor sam w sobie bardzo fajny, zdecydowanie musze rozejrzeć się w PL za Miyo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że u nas nigdzie nie ma kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam niemal identyczny kolor chyba z Inglota. Tak jak pisze Aliss, właśnie na wakacje :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny:) Ja jeszcze nie miałam lakierów Miyo bo nigdzie ich u mnie nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz dłonie stworzone do zdjęć, a lakier ma obłędny kolor:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. o, używam podobnego odcienia z vipery. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz piękne, długie paznokcie ! :)
    Kolor śliczny, mam teraz podobny na pazurkach tylko z MF Disco Pink :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale kolorRRR :) pasuje do usteczek z boku bloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha też to zauważyłam, jak wstawiłam ten wpis :D
      kolor niemal identyczny :D

      Usuń
  14. Śliczny kolorek:) Ach, jak ja bym chciała mieć takie długie paznokcie, co Ty z nimi robisz, że są takie piękne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      nic nie robię, nie używam nawet pilniczka. rosną sobie samopas :D
      niestety tak wygląda tylko lewa ręka, paznokcie prawej ręki mam krótsze, bo prawa ręka bardziej w robocie i zdarza im się złamać, paznokcia kciuka nigdy chyba nie zapuszczę :/

      Usuń
  15. alee piękny ;)!
    masz boskie paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. super kolor i booooskie paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje pazurki są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę się szybko przyznać, gdzie na naszej wiosce udało Ci się dorwać te lakiery? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, Jasmin w Feniksie w rynku! :D
      stoi tam szafa, a w niej zawsze odpowiednie ilości lakierów z tej podstawowej serii:)

      Usuń
    2. Nigdy tam nie byłam, ale nadrobię zaległości ;)

      Usuń
    3. podobno są jeszcze w drogerii na nowowiejskiej :)

      Usuń
    4. A to już dla mnie totalny koniec świata, jestem z południowej części miasta ;)

      Usuń
    5. w zeszłym roku bywałam w tych okolicach codziennie, szukałam drogerii i nigdy nie znalazłam ;
      nie ma to jak centrum... same drogerie w drodze na uczelnie i miliony złotych wydane, "bo okienko miałam" ;p

      Usuń
    6. Ja mam wydział koło siedziby Helfów, choć nie mogę nigdy do nich trafić :D Ale rossmann i wybrakowana Natura w pobliżu też robią swoje, bo to jedyne miejsca rozrywki w okolicy ;P

      Usuń
  19. Twoje dlonie wygladaja jak u lalkie Barbie, tzn sa tak smukle no i ten piekny roz!
    Ja lakiery MIYO lubie, chociaz wole wieksze pedzelki, natomiast ich jakosci nie mam nic do zarzucenia;)

    Dodaje Twojego bloga do obserwowanych i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne paznokcie i cudowny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakoś nie lakier rzucił mi się w oczy, ale te piękne dłonie :O

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kolor:-) Kurczę, duża ilość blogerek zachwyca się lakierami z tej firmy. Chyba tez muszę się w nie zaopatrzyć;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. kolor super, ale te paznokcie? Trochę "tipsiarsko", szczególnie ten mały.
    Mogłyby być ciut krótsze.

    OdpowiedzUsuń
  24. z tym tipsiarstwem bym nie przesadzała, zwykłe długie paznokcie, sztuczne wyglądają jednak trochę inaczej.
    ale fakt, są już długie. po prostu się nie łamały i tak sobie rosły. jak zmyję lakier pewnie zacznie się jakieś piłowanie.
    co lepsze, pierwszy raz w życiu będę je w ten sposób skarać ;p
    zazwyczaj albo same się łamały albo po prostu je obcinałam...

    OdpowiedzUsuń
  25. Ty tipsiaro XD jeszcze w róż idziesz
    toż to tipsiarstwo ^2 XD

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne paznokcie! Lakier cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny róż i genialne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Kupi mi ktoś MIYO?
    Za każdym razem, jak mi się spodoba lakier na czyiś paznokciach, okazuje się, że to MIYO...;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny kolor. I piękne paznokcie.

    Obserwuję oczywiście :))

    OdpowiedzUsuń
  30. oj mi by już chyba przeszkadzały tak długie paznokcie, ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia =) kolor przepiękny, właśnie taki muszę teraz dokupić, bo ten który mam teraz zaczyna się ciągnąć =/

    OdpowiedzUsuń
  31. bardziej niz kolor, podobaja mi sie Twoje paznokcie, naturalne? bo tak wyglada :) swietny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne masz te pazurki ;)i kolorek też cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Odważny kolor, zazdroszczę takich paznokci! P.S. Zapraszam na rozdanie: http://kosmetyczne-pokusy.blogspot.com/2012/04/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują