multiwitaminowe SOS dla paznokci od Eveline

  • 27
Hej Kochane :)

Dzisiaj kolejna część mojej paznokciowej przygody. Recenzowałam Wam już tę hiper odżywkę 8 w1, wiem, że nie u wszystkich się sprawdza, ale u mnie regularne stosowanie sprawiło, ze mogę się obecnie cieszyć pięknymi długimi paznokciami, malować je sobie jak chcę, noooo i w ogóle cudo  :D

Odżywkę zużyłyśmy z Mamą i siostrą do ostatniej kropli, więc trzeba było coś zakupić. Planowałam trwać przy 8 w 1, ale akurat w rossie nie było, więc wzięłam multiwitaminę :)

EVELINE MULTIWITAMINOWA ODŻYWKA Z WAPNIEM I KOLAGENEM




Producent:

Wielozadaniowa, ekstremalnie wzmacniająca odżywka to szybka pomoc dla kruchych i łamliwych paznokci. Kompleksowa, silnie działająca kuracja jest idealnym rozwiązaniem dla słabych, zniszczonych i rozdwajających się paznokci. Odbudowująca formuła z witaminami, wapniem i kolagenem precyzyjnie łączy się z płytką paznokciową, odbudowuje, regeneruje i maksymalnie ją utwardza. W ciągu 10 dni kuracji SOS paznokcie z dnia na dzień stają się nieprawdopodobnie mocne, elastyczne i piękne.
Sposób użycia: Codziennie nakładaj jedną warstwę preparatu na paznokcie. Po trzech dniach zmyj nałożone warstwy i rozpocznij czynność ponownie. Stosuj regularnie, gdyż każda nakładana warstwa dogłębnie penetruje paznokieć, zapewniając ekstremalne wzmocnienie i utwardzenie płytki.

OPAKOWANIE: klasyczna evelinowa buteleczka, z apteczką. Jak dla mnie wszystko byłoby ok, gdyby nie pędzelek. Moim zdaniem mógłby być szerszy. poza tym nie ma się do czego przyczepić. Wszystko zapakowane w kartonik, z instrukcją obsługi w środku.
KOLOR: jak widać na załączonym obrazku lekko różowy. W zasadzie nie daje żadnego koloru na płytce.
ZAPACH: no cóż mam powiedzieć, śmierdzi jak wszystko ;p
KONSYSTENCJA: średnio rzadka. Bardzo szybko zasycha, za co duży plus, bo jestem maksymalnie niecierpliwa. Nie paćka się, nie lepi, wszystko ok.
EFEKTY: odżywka 8w1 doprowadziła ostatecznie moje paznokcie do świetnego stanu. Ta miała utrzymać efekt i zapobiec rozdwajaniu paznokci, co mimo utwardzenia, niełamania się, bardzo mi przeszkadzało.
Czy podołała? Owszem. To, co było rozdwojone już nie jest i nic nowego się nie dzieje. Paznokcie sobie rosną jak chcą, co mnie bardzo cieszy :)
Niestety mam jedno zastrzeżenie. Odżywka na paznokciu robi się foliowa. Schodzi płatami. Wystarczy, że odrobinka się zahaczy i już schodzi z połowy płytki w jednym kawałku :/ W związku z tym kompletnie nie sprawdziła się u mnie jako podkład pod lakier. Nie trzymają się mnie lakiery, ale na 8w1 i z jakimś topem miałam lakier nawet 4 dni. Z tą odżywką na drugi dzień paznokcie są już do zmycia. Do dupy.
Także no, jako odżywka super, jako podkład już nie, ale moim paznokciom robi bardzo dobrze i suma sumarum jestem zadowolona :)

Dzisiaj moje paznokcie prezentują się tak z jedną warstwą odżywki (wypadek mały był, no i środkowy palec ma ubytek niestety :( )





Co do wydajności, ciężko się spodziewać, żeby coś, co stosujemy codziennie trwało w tej butelce i trwało...
Pojemność i cena klasyczna dla odżywek, także płacimy nieco ponad 10 zł.

OGÓLNA OCENA: 4/5

Miałyście tę odżywkę? Jak u was się sprawdziła? Co polecacie wypróbować następnym razem? :)

27 komentarzy:

  1. kurczę ale masz piękne te pazurki :) chyba sie na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ta odżywka świetnie spisuje się pod lakier, nie zauważyłam też by schodziła płatami, a mam już drugą buteleczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to nie wiem, w czym jest problem, ale nie tylko ja go mam, bo i moja Mama i siostra też. może jakaś lekko felerna butelka?...

      Usuń
  3. Nie miałam jej :) Trwam też przy Eveline ale Twarde i lśniące jak diament :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale piękne paznokcie! :) Zazdroszczę :) Ja mam 8w1 i tą diamentową, według mnie ta druga jest lepsza, 8w1 też jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. męczę teraz swoje paznokcie tą 8w1 i mam nadzieję, że będą podobne do Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha! Ja potrzebowałam czegoś na paznokcie i po Twojej ostatniej recenzji chciałam kupić tamtą 8w1, a kupiłam tę! Oczekiwałam efektów jak po 8w1, dlatego jestem trochę niezadowolona, ale moje paznokcie mają się lepiej :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Pazurki rzeczywiście piękne! :) Zastanawia mnie tylko czy przypadkiem te piękne paznokcie i niby zbawienne działanie recenzowanej tutaj odżywki, to nie dalszy efekt tej 8w1? ;) Może gdybyś użyła tej na zupełnie zniszczone paznokcie byłoby gorzej? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego od razu napisałam, że chciałam utrzymać efekt i takie postawiłam przed nią zadanie :)
      ale faktem jest, że do takiej długości z 8w1 nie doszłam ;)

      Usuń
  8. Takich paznokci to tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam 2 odżywki z tej serii, są super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam się, że tym razem treść posta mnie za bardzo nie interesowała tylko twoje paznokcie! :P Piękne są! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te odżywki są świetne, sama kilka zużyłam ale... efekt utrzymuje się tylko i wyłącznie wtedy, kiedy je stosujemy. Od miesiąca nie używam tych odżywczych i paznokcie mi się rozdwajają. A jak stosowałam odżywki były w świetnym stanie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak czy siak musze non stop kłaść coś na paznokieć, ot, chociażby dla ochrony przede zadzieraniem itp, więc szczerze mówiąc wszytsko mi jedno. choć w sumie pisałam o tym przy okazji recenzji 8w1, bez regularnego stosowania nie ma efektu.

      Usuń
  12. Zapomniałam dodać, że teraz używam 'paznokcie twarde i mocne jak diament' i niestety w najlepszym stanie podczas jej używania nie są.

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. haha też się ostatnio nimi zachwycam, napatrzeć się nie mogę ;p
      dziękuję :)
      idę zaraz pomalować na jakiś kolor :D

      Usuń
  14. masz piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zupełnie nie mogłam używać tej odżywki, po nałożeniu paznokcie zaczęły mnie niesamowicie boleć. Po zmyciu przechodziło. Kilka razy do niej podchodziłam ale za każdym razem działo się to samo, dlatego pozostałam przy 8w1:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o mamo, masakra :/
      jeszcze nigdy się z czymś takim nie spotkałam. musi być strasznie nieprzyjemne :/

      Usuń
  16. Piękne są :) Używasz jakiegoś preparatu do skórek? Moje są ciągle suche i straszą, choćbym nie wiem co z nimi robiła ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ten sam problem :(
      pytałam niedawno Dziewczyny, co z tym fantem zrobić- ich rady znajdziesz tutaj: http://zjemtowszystko.blogspot.com/2012/03/ratujcie-moje-skorki.html

      ja się jakoś nie mogę zmobilizować mimo tego, zaliczyłam dwa razy wcieranie olejku kokosowego i poza tym nic, pomogło na jakiś tydzień, ale chyba musze im znowu coś takiego zafundować :)

      Usuń
  17. Ale zdrowe i grube pazury! wooow!:D
    Słuchaj, mam prośbę:) Mogłabyś się odwdzięczyć?
    http://zapytajklaudie.blogspot.com/2012/04/pomozecie.html

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują