DIY: ćwieki razy 3

  • 27
Ćwiekowe detale mnie mocno przyciągają.
We wszystkim.
Jako że jestem spłukana i póki co nie szykuję żadnych zakupów postanowiłam odświeżyć to, co już mam.
Nie chciało mi się zamawiać ćwieków na allegro i czekać aż dojdą, więc szybko wybrałam się do lumpa po pasek. No i miałam szczęście.
Znalazłam paseczek ze złotymi, dużymi ćwiekami i z mniejszymi brudno-srebrnymi.
Od razu przystąpiłam do dzieła i ozdobiłam czarną koszulę, ulubioną dżinsową kurtałkę i kremową sweterko- bluzkę
Zabieg jest bardzo prosty- ja potrzebowałam mocnych nożyczek/kombinerek do tego, żeby najpierw wyciągnąć ćwieki z pasków. Jeśli macie świeżutkie- "kupne"- ten etpa pracy Wam odpada, wystarczy je tylko umocować, tam gdzie tylko się akurat zachce :D
Mały gadżet, a dużo zmienił :)




Miłej soboty Babeczki ;)

27 komentarzy:

  1. Super pomysł :)) i bardzo ładnie ci to wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio przyozdobiłam sobie ćwiekami krótkie spodenki jeansowe :)
    Od razu wyglądają lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama o tym myślałam, bo kupiłam ostatnio skórę i chcę ja przyozdobić. Pokazałaś, że to wcale nie takie trudne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. biała bluzka z ćwiekami prezentuje się rewelacyjnie - i like it

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie ćwieki rzadko w którym połączeniu się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie,myślę,że skopiuję pomysł:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biały sweterek wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka wygląda świetnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ćwieki na tej białej bluzce - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej podoba mi sie efekt na sweterku :)
    ja tez bardzo lubie cwiekowy motyw. podobaja mi sie tez zdobienia z perełe na kołnierzu.

    OdpowiedzUsuń
  11. biała wygląda teraz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał...super pomysł :) ! Chyba też wypróbuję! Kierunek SH -> pasek :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnia bluzka jest super♥chciałbym mieć taką.

    -zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio koronkowe body w ten sposób obrobiłam. wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w ten sposób udekorowałam moją białą koszulę - teraz na nudnych akademiach prezentuje się oryginalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi efekt na tym sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie Ci wyszło! sweterek wygląda cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo efektownie:)
    Ja od jakiegoś czasu szukam w SH paska z ćwiekami, bo nigdzie ich kupić nie mogę. Pewnie i tak pozostanie mi allegro.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow,super ozdobiłaś ten sweterek:) Muszę przejrzeć swoją szafę i poszukać czegoś, co też da się oćiwekować :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  20. ćwieki teraz w modzie :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. swterek boski! chyba sobie tak przyozdobię jak wygrzebię kolejny gładki sweter w SH *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. najbardziej podoba mi się kołnierzyk tej czarnej koszuli, świetny!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują