Szminki w lakierze Shiseido na ustach

  • 49

Takiego oto "probaska" miałam okazję dostać podczas spotkania w perfumerii Frivole Prestige.
Bardzo fajna rzecz, naprawdę, kosmetyku jest na jakieś2-3 użycia, a aplikator jest bardzo przyjemny w użyciu, na pewno zostawię go sobie na zaś :)

Nowy lakier do ust Shiseido łączy intensywność pomadki z prostotą stosowania błyszczyka. Bogate pigmenty tworzą głębokie nasycenie koloru, długotrwały połysk zapewnia maksymalne wygładzenie ust. To magia wyrazistych ust za jednym pociągnięciem aplikatora.


Dick Page, Dyrektor Artystyczny Shiseido

Odcieni jest 8, próbka zawiera natomiast 3.
Muszę powiedzieć, że baaardzo mi się podobają, nawet Portrait, czyli typowy nudziak,wypadł całkiem nieźle.

Poniżej chciałabym Wam pokazać, jak te trzy odcienie prezentują się na ustach. Na dodatkowych zdjęciach natomiast możecie zobaczyć propozycje makijażu Dicka Page'a z użyciem właśnie tych trzech odcieni.


DISCO RS404- ELEKTRYZUJĄCA FUKSJA




jakaś kropka się wkradła. dlaczego nie zauważyłam jej wcześniej ;p







zjadło mi różowy, pudrowy cień na powiece i róż na policzkach ;)


PORTRAIT RD203- BEŻOWY RÓŻ









NOCTURNE RD607- WYRAFINOWANE BORDO






O ile Portrait i Disco udało mi się uchwycić, o tyle w przypadku Nocturne zgubiłam fioletowe tony, które sprawiają, że szminka jest baaardzo ciemna, w kolorze dojrzałej wiśni. Musicie mi uwierzyć na słowo :)

Nocturne, Portrait, Disco
Szminki mają dość gęstą, aksamitną konsystencję. Łatwo się rozprowadzają i naprawdę super kryją.
Jeśli chodzi o trwałość to ciężko mi się na razie wypowiadać, ale z ręki wcale nie jest łatwo ja zmyć, bo się paćka.

Niemniej efekt mi się strasznie podoba. A Wam? :)

49 komentarzy:

  1. Cholera, ale mega są!! Wszystkie 3 piękne, muszę wypróbowac!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta fuksja i czerwień tylko na jakieś specjalne okazje, na codzień wg mnie dają teatralny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do czerwieni się zgadzam, bo w realu jest bardzo ciemna, ale od tej fuksji bym nie stroniła na co dzień, nie mam oporów przed mocnymi kolorami w dzień powszedni ;)

      Usuń
    2. fuksję i czerwienie noszę na co dzień do pracy i śmiem twierdzić że nie wyglądam w nich teatralnie :) także co kto lubi :))

      Usuń
    3. dokładnie :)
      ja nie maluję oczu, tuszuję tylko rzęsy, więc wystrojone usta nie wyglądają na przesadzone.
      poza tym, KOCHAM SZMINKIIIIII :D

      Usuń
    4. OMG! Twoje usta są mega! A te szminki zrobiły na mnie wrażenie!

      Usuń
  3. <3333 zrobiłaś mi dobrze dzięki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podobaja, szczegolnie fuksja i bez. Niesamowity efekt.

    OdpowiedzUsuń
  5. moj boze jaka piekna czerwien! a ten nude wydaje sie byc idealnie dopasowany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem zwolenniczką nude, a ten z każda chwilą podoba mi się bardziej :)

      Usuń
  6. Piękne kolory! :)
    W Portrait się zakochałam, idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne wyraziste odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięęęękne! Cóż za błysk! A usta <3

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze, ale super próbka! Mnie się zdecydowanie ten drugi kolor najbardziej podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że te próbki to świetny pomysł:) A kolory są przepiękne, chcę je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ja cię kręcę..
    ile takie cudo kosztuje? i czy wchodzi w 'zmarszczki' ust?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. równo 100zł
      w zmarszczki wchodzi na tyle, ile widać na zdjęciach. ogólnie bardziej je widac na tym jasnym odcieniu ;)

      Usuń
    2. Masz piękne usta, więc chyba każda pomadka/błyszczyk wygląda na nich dobrze.
      Podoba mi się kolor 1 (czegoś podobnego szukam) i 2. Czerwień mi w ogóle nie pasuje. :<

      Usuń
  12. beżowy róż pieknie się prezentuje, a Ty masz fantastyczne usta

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana wygląda mega kobieco i kusząco
    cudowne masz usta:)))


    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. woow jakie kolory i jakie usta bomba!!:) fuksja powala:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie wyglądają bosko! Beżowy róż bardzo mnie kusi!

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz przecudowne usta kobieto, na takich to każdy kolor robi wrażenie. Odcienie szminek cudowne, najbardziej spodobał mi się ten nudziak :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, może coś w tym jest, bo jeszcze nie trafiłam na szminkę, która by na mnie źle wypadła ;p

      Usuń
  17. noooo fakt faktem...saaaa cudowne !! :) a usteczki masz mmmm :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wczoraj się nimi nie podniecałas ;p
      szminkami w sensie ;p

      Usuń
  18. piękne usta! beż i fuksja cudaaaaaaaaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mimo że przeglądam Twojego bloga od dawna, dopiero teraz zauważyłam jakie masz piękne usta! Zazdroszczę ;).
    A i kolory bardzo ładne, chętnie chwyciłabym tego nudziaczka w swoje łapki <3

    OdpowiedzUsuń
  20. beż jest cudny! tak jak i Twoje usta! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. na takich ustach wszystko wygląda super ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie wyglądają pięknie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Portrait mnie zachwycił! Ostatnio dostałam próbki pomadek Chanel w podobnej formie. Myślę, że to fajny patent :)

    OdpowiedzUsuń
  24. matko i córko jakie Ty masz usta :D w każdym kolorze im dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  25. drugi kolor bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja jednak obstaję przy tej delikatnej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. fuksja i czeriwne bardzo moje:D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują