Odżywka do paznokci Micro Cell 2000

  • 29
Moje paznokcie bardzo długo były w świetnej formie po tym, jak uleczyłam je odżywką 8 w 1 Eveline.
Tak tak, straszny hałas o nią był niedawno, ale ja nie mam zamiaru panikować, krzywdy mi nigdy nie zrobiła, wręcz przeciwnie, więc kolejna buteleczka już stoi i czeka.
Czeka na to, aż ostatni raz użyję odżywki, a raczej jej miniaturki, Micro Cell 2000 F1.
Mała buteleczka trafiła do mnie na wrocławskim spotkaniu blogerek w sierpniu i jeszcze tego samego dnia wylądowała na paznokciach, które były wtedy w opłakanym stanie.

MICRO CELL 2000 NAIL REPAIR F1


Producent:
Odżywka do rozdwajających się i kruchych paznokci.
Utwardza rozdwajające się i kruche paznokcie.

Naprawia paznokcie od środka:
ŁĄCZY SIĘ Z WARSTWĄ RDZENIOWĄ PŁYTKI PAZNOKCIA i WZMACNIA JEJ KONDYCJĘ TYM SAMYM „PRODUKUJĄC” PAZNOKIEĆ.

Zalety odżywki:
  •  Przeciwdziała niszczeniu i rozdwajaniu paznokci
  •  Przyspiesza wzrost paznokci
  •  Aktywuje odbudowę protein w płytce paznokcia
  •  Zawiera tylko 2 % formaldehydu 
  •  Szybkoschnący
  •  Po 2-3 tygodniach używania paznokcie stają się zauważalnie mocniejsze, spójne i nieprawdopodobnie elastyczne.

    (źródło: beautylux.pl)

    OPAKOWANIE: klasyczna, mała buteleczka. Podoba mi się długa zakrętka, dzięki której łatwiej się operuje odżywką, i również długi pędzelek. W odzywkach Eveline jest on moim zdaniem zdecydowanie za krótki i w momencie, kiedy kosmetyk się kończy, ciężko jest go "nabrać".
    KOLOR: w opakowaniu wydaje się być mętna, ale na paznokciu jest przezroczysta.
    ZAPACH: no śmierdzi, nie da się ukryć.
    KONSYSTENCJA: dość wodnista, ale przyjemna, łatwo się ją rozprowadza. Wysycha błyskawicznie!

    EFEKTY: używałam odżywki tak, jak preparatów Eveline. Przez 2 dni nakładałam kolejne warstwy, po czym trzeciego dnia całość zmywałam. Z efektów jestem bardzo zadowolona. Już po pierwszym użyciu utwardza paznokcie, nadaje im ładny połysk i podkreśla biel końcówek.
    Po półtora miesiąca używania mogę powiedzieć, że znowu mam ładne paznokcie.
    Z połamanych, miękkich i rozdwojonych kikutów, wyrosły mi mocne, jasne i długie już paznokcie. Przestały się rozdwajać i nawet kiedy ostatnio zrobiłam sobie od niej przerwę na jakieś 2 tygodnie nic złego się z nimi nie stało.
    Ta mała buteleczka okazała się w dodatku bardzo wydajna.
    Pierwszy raz nałożyłam odżywkę 1 sierpnia. Dziś, 18 września jeszcze jest jej jakaś 1/3 objętości, a paznokcie są w idealnym stanie :)
    Raczej nie kupiłabym jej za taką cenę, więc tym bardziej cieszę się, że miałam okazję ją wypróbować.


    Poj./Cena: 12ml/ ok. 60 zł

    Skład:
    Skład: Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Nutrocellulose, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/TrimelliticAnhydride Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Aqua, Formaldehyde*, Alumina, Etocrylene, Trimethylpentanediyl Dibenzoate, Polivinyl Butyral, Silica, N-Butyl Alcohol, CI 77120 (Barium Sulphate), CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 60725 (Violet 2).

    * zawartość- 2%

    OGÓLNA OCENA: 4/5 (odejmuję punkt za cenę)

    Marka Micro Cell 2000 ma w swojej ofercie wiele odżywek i innych preparatów do paznokci, lakiery a także kosmetyki do pielęgnacji dłoni.
    Ja pierwszy raz zetknęłam się z tą marką, a Wy? Znacie te produkty?

29 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę, a cena faktycznie powala jak na tak małą buteleczkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. butelka jest raczej standardowa, 12 ml to całkiem sporo jak na lakier/odżywkę.
      moja miniaturka sprawia takie wrażenie ;)

      Usuń
    2. Mój błąd nie spojrzałam na ilość ml standardowej buteleczki, ale cena i tak wysoka :)

      Usuń
  2. Znam tą odżywkę ze słyszenia, miała za każdym razem dobre referencje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie regeneruje :) ale ta cena mnie niestety ewidentnie odstrasza

    OdpowiedzUsuń
  4. droga, ale jak skuteczna! W końcu to się tak szybko nie zużywa.

    OdpowiedzUsuń
  5. tak , zdecydowanie masz piękne pazurki :) zazdroszczę...ach

    OdpowiedzUsuń
  6. Pazurki wyglądają na bardzo mocna i zdrowe. zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko fajnie, jednak cena tej odżywki skutecznie mnie odstrasza... Spotykałam się z nią nie raz w takich sklepach jak Sephora, czy Douglas.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze- 2% formaldehydu w preparacie to max jaki producent może załadować do buteleczki, "prawo" nie zezwala na więcej :)
    Po drugie kosmetyki z formaldehydem to nie nie odżywki, a utwardzacze (formaldehyd to trucizna, która nic wspólnego z odżywianiem nie ma) :) aczkolwiek moim zdaniem nie taki diabeł straszny jak go malują :)
    Po trzecie masz bardzo ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo ładne paznokcie :) Świetna odżyka, ale jak dla mne za droga.

    OdpowiedzUsuń
  10. odzywka peggy sage utwardza tez momentalnie a kosztuje 35 zl :D jestem w trakcie 2 buteleczki i kochaaam ja :D
    tez ma ten formaldehyd w skladzie ale gdzies przy koncu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam nigdy nic z tej firmy :) obecnie też katuję Eveline, ale u mnie nie ma jakiś super rezultatów - może spróbuję więc Micro Cella ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze jeszcze tej kosmetyczki nie ruszyłam...muszę zerknąć bo marki też nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rusz ją rusz, odzywka jest spoko, a kremik z witaminą C Matis super!

      Usuń
  13. Ta odżywka jest dla mnie totalną nowością, nigdy się z nią nie spotkałam, ale musze szczerze bardzo przyznać, że masz piękne długie paznokcie - zazdroszczę z całego serduszka!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, też się cieszę, że znowu są takie, jakie być powinny :)

      Usuń
  14. Faktycznie, cena dość wysoka, ale świetnie działa! Ładnie urosły Ci pazurki i są bardzo białe :)
    Eveline też używam, negatywnych skutków nie widzę, ale teraz wypróbuję czegoś innego.

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  15. Paznokcie masz śliczne. Chociaż ja jestem zbyt przyzwyczajona do swojej codziennej długości, żeby móc takie nosić. Prawa zawodu. ;)
    Co do odżywki, stosowałam ją kiedyś, przed Eveline i jak dla mnie jest dużo lepsza, a teraz wędruje do mnie Nail Tek, może będę miała porównanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tak że rosną i rosną i dopiero Mama mi zwraca uwagę, że chyba już trochę za długie ;p
      Nail Teka kurcze jeszcze nie miałąm okazji używac ;)

      Usuń
  16. Używałam , kiedyś była dobra później moim zdaniem zeszła na psy... serio. Wolę Eveline 8 w 1 niż ta (swoją drogą ta z Eveline to fajny zamiennik innej drogiej odżywki obecnie niedostępnej na polskim rynku)Pozdrawiam . Miłego testowania A :) PS nawilżaj pazurki ona strasznie je wysusza i mogą Ci się brzydko złamać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekty są naprawdę piękne! Gdyby nie cena, czy wybrałabyś tę odżywkę, czy Eveline?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na tę chwilę efekty są porównywalne, ale żeby móc odpowiedź na Twoje pytanie musiałabym sprawdzić jak długo paznokcie utrzymają się w takim stanie bez odżywki ;)

      Usuń
  18. Masz piękne paznokcie :) Ja dzis własnie kupiłam tą odzywke i bede zadowolona jak moje pazurki beda w połowie tak pięknie wyglądać jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują