Znikam na ponad tydzień

  • 23
Jak w temacie.
Jako żem leń okrutny i wszystko zawsze zostawiam na ostatnią chwilę, muszę sromotnie porzucić bloga na czas w miarę określony, czyli do środy 12. września w zasadzie, kiedy to pojawi się kolejny post.
Dlaczegóż to, zapytacie.
Ano dlatego, że dnia 11. września, czyli we wtorek, o 15. mam ustny egzamin (historia sztuki starożytnej), do którego to tak porządnie chyba się jeszcze nie uczyłam, trochę owszem, czasem więcej, czasem mniej, ale jestem w ciemnej pupie, no i muszę siąść porządnie i się  z tym ogarnąć, zwłaszcza, że weekend przed samym egzaminem mam właściwie wyjęty z życiorysu, ze względu na tzw. eventy dla bloggerów i dziennikarzy (na których spotkam się z niektórymi z Was:*), czyli imprezę we wrocławskiej perfumerii Frivole Prestige (7 września,19.00) i Sephora Trend Report w Warszawie (8 września,15.00).
Teoretycznie co nieco o pierwszej imprezie, czyli "Trzy kroki w świat piękna Frivole" mogłabym Wam napisać jeszcze w piątek, ale że wrócę pewnie późno i muszę wstać rano wcześniej niż słońce, żeby zdążyć na pociąg do Warszawy, no nie ma to racji bytu niestety.
Z Warszawy z kolei będę wracać w nocy, w niedzielę odsypiać, więc też nie bardzo, no a potem już tylko poniedziałek, wtorek i bach!egzamin (który jest bardzo trudny).
Dlatego muszę podjąć tak drastyczne kroki. Dla swojego własnego dobra, a za nim idzie dobro bloga.
Niemniej mam nadzieję, że uda mi się zaspokoić później Waszą ciekawość (o ile oczywiście taką wykażecie), wszystko porządnie udokumentować i Wam opowiedzieć.

Także tego- trzymajcie za mnie kciuki mocno w tym czasie. Po pierwsze żebym bezpiecznie wróciła z tej Warszawy w nocy, po drugie oczywiście za zdany egzamin.

Aha, planuję dla Was konkurs, jeśli się uda zostanie ogłoszony jeszcze w przyszłym tygodniu.

Tymczasem się żegnam, w międzyczasie możecie mnie spotkać na fb, a po rzeczonym czasie widzimy się tutaj na relacjach :)

Trzymajcie się :*

23 komentarze:

  1. Trzymamy kciuki za bezpieczeństwo ;) i oczywiście egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzyma kciuki! Ucz się pilnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam:D. I baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłej nauki, trzymamy kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To powodzenia na egzaminie! I szybkiego powrotu tutaj. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czasami trzeba zorbic przerwe bo blogowanie bardzo wciaga ;-) ja w czasie sesji chowalam komputer zeby nie byl w zasiegu wzroku!
    zycze Ci powodzenia na egzaminie, dla mnie jakakolwiek historia to czarna magia i katorga. jestem umyslem scislym

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki za egzamin! jestem pewna, że wszystko pójdzie dobrze :)
    i baw się dobrze na imprezach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciukasy za zdany egzamin i czekam na relacje z imprez ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dasz radę! Będę mocno zaciskać kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 90% zdjęć zanim wrzuciłam na bloga zmniejszam w programie, więc są to wielkościowo od 150 kb do ok 700 kb zdjęcia. :) także nie wiem czy jest sens jeszcze bardziej je w Picasie zmniejszać. (?)

    OdpowiedzUsuń
  11. w takim razie duuużo czasu z Picasą muszę spędzić. :[
    dziękuję bardzo za odzew . ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. trzymam kciuki:))
    ja tez bede miec poprawke

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie tutaj u Ciebie, poczytałam sobie kilka recenzji ;). Życzę powodzenia na egzaminie ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują