Co nowego, czyli wszystko na raz

  • 30
Jestem już właściwie wolnym człowiekiem. Wczoraj zebrałam ostatnie dwa przedsesyjne wpisy. Gdyby nie parszywa łacina, mogłabym się chwalić, że nie zeszłam w tym semestrze ani razu poniżej 4, no ale cóż... Niestety :D
Przede mną jeszcze w czwartek jeden jedyny egzamin w tej sesji, który zapowiada się raczej przyjemnie, więc mam nadzieję, że już wszystko będzie ok. Ostatnimi czasy mało mnie tutaj było, więc zanim może wrócę do regularnego blogowania po tej przerwie, pokażę Wam, co mi przybyło przez te ostatnie dwa tygodnie.










No to po kolei:
Revitacell Bust Set (peeling i serum) | Yoskine Szafirowy peeling przeciwzmarszczkowy Normalizujący żel przeciwzmarszczkowy Cera Normalna i Mieszana | Batiste Dry Shampoo | Lee Stafford Dry Shampoo | I Love... Mango & Papaya (Płyn do kąpieli/ żel pod prysznic i balsam nawilżający) | Yoskine Mikrodermabrazja Cera  Mieszana i Tłusta | Maybelline Master Smoky Smoky Grey Shadow Pencil | Bourjois Volume Clubbing Mascara Black Jack | Bell Lip Tint nr 4 | Synergen Puder Antybakteryjny nr 3 | Nivea Lip Butter Raspberry Rose | Essenne LE The Twiligt Saga 04 Edward's love | MIYO Glitzy Gold | Essence LE A New League 04 Tommy's Favorite Green | H&M Autumn Sunset | Isana Aloesowy krem do rąk | Clarena Cukrowy Peeling do Ciała Cappuccino

Używałyście czegoś z tej mojej gromadki? Coś Was szczególnie interesuje? Pisać pisać, bo nie wiem, od czego zaczynać po tej przerwie! :D

30 komentarzy:

  1. Czytałam fajne opinie o Clarenie i jestem ciekawa,jak Tobie będzie pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszystko z Clareny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, puder Synergen oo3? ja kupiłam oo1 i jest dla mnie dużooo za ciemny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w drogerii odniosłam wrażenie, że 2 jest ciemniejsze od 3 :)
      ale szczerze mówiąc momentami mam wrażenie, że 3 jest za jasne :p

      Usuń
    2. No bo jak dobrze pamiętam to te pudry są oznaczone odwrotnie. 3 jest jasna, 1 ciemna :)

      Usuń
    3. Dokładnie tak jest, trójka jest najjaśniejsza, a jedynka najciemniejsza, też się kiedyś na to złapałam ;)
      A z nowości najbardziej mnie ciekawi lip tint z Bell, do dużo skrajnych opinii o nim słyszałam :)

      Usuń
    4. no tak mi się wydawało właśnie, że skułam z kolorem. ale o dziwo nie wygląda źle, ładnie się wtapia :)

      o lip tincie sama mam dośc skrajną opinię :p

      Usuń
  4. Widzę, że bierzesz udział w akcji Hexx Box? :) Jestem ciekawa suchego szamponu, tego do ciemnych włosów, czy naprawdę jest jakaś różnica w porównaniu z tradycyjną wersją? Zaś z Clareny pokochałam krem do twarzy, który był załączony do grudniowego Glossy Boxa. Już zaopatrzyłam się w drugie opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, użyłam już tego szamponu i nie widzę żadnej różnicy. choć w sumie takiej całkiem klasycznej wersji nie miałam, miałam volume, i temu tej volume zdecydowanie brakuje :)

      Usuń
  5. Tinta proszę, tinta :D Lakierami też nie pogardzę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście zestaw z Revitacell mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bell, Batiste i Revitacell ciekawią mnie najbardziej.

    A masełko Nivea mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę masełka do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta maskara z Bourjois ma świetne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile nabytków! Czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masełko Nivea skusiło już chyba wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam jeden jedyny egzamin w tej sesji i również zapowiada się raczej pozytywnie. :D Ach my szczęściary. :D Będę trzymać kciuki za Ciebie, mi możesz kibicować w niedzielę. ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nic z powyższych,dlatego czekam na wszystkie recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mnie ciekawi żel Yoskine oraz peeling Clareny

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie też łacina prześladuje, ale jestem studentką filologii klasycznej, więc jestem na nią skazana ;)
    Lip Tint mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię Lip Tint z Bell i masełko Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poszalała moja paróweczka :D
    dużo fajności tam masz

    OdpowiedzUsuń
  18. niczego nie używałam xD czekam aż pokażesz lakierki

    OdpowiedzUsuń
  19. Synergen Puder Antybakteryjny nr 3 - genialny, do tego w atrakcyjnej cenie:D Szkoda tylko, że jedynie kolor 03 się nadaje do czegokolwiek, pozostałe to jakieś opcje dla czarnoskórych;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam nic, dlatego jeszcze bardziej jestem ciekawa recenzji!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ostatnio weszłam w posiadanie Revitacell Stem Cells Hair Therapy, świetny produkt, ładnie pachnie, ale niestety póki co (czwarte mycie) nie widać efektów.

    OdpowiedzUsuń
  22. lal ale szal kosmetykow... mnie ciekawia te lakiery, i ten capucinno do ciala...


    ZAPRASZAM NA SLODKI WALENTYNKOWY KONKURS ZE SKLEPEM PIERNIKI TORUNSKIE - SLODKOSCI DO WYGRANIA

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują