Muffiny zawsze spoko! Słodkości od Farmony

  • 42
Dotarła do mnie w końcu dzisiaj paczuszka od Farmony z grudniowej akcji dla blogerek.
I oooo mamooooo!
Siedzę i wącham. Muffinowy peeling to kosmos jakiś. Będzie bardzo przyjemnie w najbliższym czasie :)



ORZECHOWY SCRUB DO MYCIA CIAŁA muffinki orzechowe z karmelem
SZARLOTKOWE MASŁO DO CIAŁA szarlotka z bitą śmietaną i cynamonem
PIERNIKOWY BALSAM DO CIAŁA korzenne pierniczki z lukrem
SZARLOTKOWY PEELING DO MYCIA CIAŁA szarlotka z bitą śmietaną i cynamonem

OM NOM NOM NOM NOM



42 komentarze:

  1. Mnie ten pierniczkowy ciekawi, choć zastanawiam się dlaczego nie było przed świętami wypuszczony?? Hmmm ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie też nie rozumie, dlaczego nie przed świętami go wypuścili... Ale i tak kusi i to bardzo ;)

      Usuń
    2. akurat poiernikowy mi się najmniej podoba :p

      Usuń
  2. Do mnie też dotarła dzisiaj ta paczka :D Oderwać nosa nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Testowanie na pewno będzie przyjemne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tylko szarlotkowe masło i peeling ale pozostałych zazdroszczę. Muszą pachnieć obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam mniam, orzechowe muffiny mnie skusiły!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę testowania tak smacznych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te ich pachnące kosmetyki ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach szarlotkowego masła jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Szarlotkowy zapach bardzo lubię:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. same smakołyki tu u Ciebie :)
    najbardziej kusi mnie ta orzechowa nowość.
    miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś miałam masło z tej firmy, bodajże daktylowe i nie przypadło mi do gustu może jednak coś z tych przypadnie mi do gustu- muszę się wybrać do drogerii

    OdpowiedzUsuń
  13. No i doszły! :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmmm, cóż za zapachy ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj te piernikowe nuty kuszą i to bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak z innej beczki, w jakim programie robisz te kółeczka i napisy? Od jakiegoś czasu coś takiego bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooooo o wersji piernikowej i muffinkowej nie słyszałam. tylko dlatego ja mam tyle smarowideł do ciała? Eh :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic dziwnego, ze nie słyszałaś, bo to dopiero wejdzie do sprzedaży :)

      Usuń
  18. Od samego oglądania nos się cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie wygląda przepysznie ;) ciekawa jestem, jakie efekty będą po zastosowaniu tych słodkości :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie lubię zbyt słodkich zapachów :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej zainteresowały mnie korzenne pierniczki;) Dotychczas propozycje Farmony były dla mnie zbyt mdłe. Ciekawe, jak na ich tle wypada korzenna wersja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie korzenna wersja, jeśli lubisz takie nuty, na pewno by Ci sie spodobała :)

      Usuń
  22. o matko aż ma się ochotę na jedzenie słodyczy:D

    OdpowiedzUsuń
  23. muszę rozglądnąć się za tym peelingiem :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują