Lakierowa aktualizacja: ciemne i takie takie

  • 17
Mało maluję paznokcie od jakiegoś czasu. Próbuję je na razie ogarnąć, cosik łamliwe mocno i ogolnie nie do życia.  Ostatnio postanowiłam jednak zrobić małe porządki w lakierach. Wyrzuciłam to, co się nie nadawło do użytku, zrobiłam zdjęcia i podzieliłam sobie wszystko na dwie części. Dzisiaj skrótowo pokażę Wam te ciemniejsze, chłodniejsze kolory, ale i jakieś wyjątki się znajdą :)



NIEBIESKIE | rimmel 60 seconds 625 sky high (w zasadzie turkusowy, ale na zdjęciach i tak wychodzi niebieski :x) | hean I <3 nail enamel 408 | barry m blueberry icecream 306 | 
FIOLETY | smart girls get more  32 | fm lavender field | oriflame purple | delia coral prosilk 144 | catrice 800 heavy metallilac | hean I <3 nail enamel 805 | 
GRANATY | bell magic magnetic 037 | misslyn 588 | hean top music 654 | 
SZARE I CZARNY | delia coral prosilk 136 | hean top music 652 | essence LE twilight  breaking dawn 04 edward's love

Moim ulubieńcem, mimo wszystko, jest ostatnio ta essencowa czerń z błyskotkami. Na paznokciach daje niesamowity efekt, na pewno Wam pokażę, kiedy ogarnę pazury :) Jest jednak jedno zdjęcie, które mnie powaliło. Znając życie wejście w posiadanie tego lakieru będzie dla mnie nieosiągalne, ale cóż... pomarzyć zawsze można...

źródło: pieknoscdnia.pl
Magia, magia po prostu...


P.S. Chciałabym przywistać z radością tę rzeszę nowych Obserwtorek i Lubisiów na fb, dzięki, mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej :*


17 komentarzy:

  1. oj, ten chanelek rzeczywiscie jest zachwycajacy:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiolet są piękne!
    Niebieskości na paznokciach nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kolorki są fajne ;]
    Ale ten z Chanel przebija wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny ten lakier Chanel, ciekawe jak będzie się prezentował na paznokciach :) Ja nie lubię za specjalnie lakierów z limitki Breaking Dawn (mam granat i złoto)...

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam odcienie niebieskiego na paznokciach :) mam ich dużo, chyba aż zbyt dużo...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory :) A czarny lakier z Essence i filetowy z Catrice - zdobyły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, zdecydowanie dwie moje miłości od pierwszego wejrzenia ;)

      Usuń
  7. chanel w opakowaniu wygląda świetnie - ciekawe jak na paznokciach, bo to czasami jest ogromna przepaść :) kolekcja bardzo fajna - lubię podobne kolory :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten niebieski z Rimmel jest piękny. Poszukam go :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile ty masz lakierów- chyba muszę sobie jakieś bo ja mam ich zdecydowanie mniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty, to zdecydowanie jedna z mniejszych kolekcji jakie widziałam na blogach :p

      Usuń
  10. Niektóre odcienie bardzo mi się podobają. Sama nie mam zbyt wielu niebieskich. Zainspirowałaś mnie do nowych zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  11. chanel wygląda obłędnie.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują