Córka strażaka? Nie! To Ferrari! | błyszczyk Kobo

  • 45
Dzisiaj chyba klasyczna pokazówka. Jak wiecie preferuję mocne kolory na ustach i absolutnie nie mam żadnego problemu, żeby z krwiście czerwonymi ustami wyjść w zwykły szary poniedziałek na uczelnię, ale trafił mi się cholernik taki, do którego nie mogę się przekonać. Nie miałam jeszcze kosmetyku, który tak przyciągłaby wzork do ust. Wszystko dlatego, że nie dość, że czerwone to, to jeszcze bardzo błyszczące. I gdzie tu oczy podziać?

Błyszczyk Kobo Professional z lini pearl 'n' mineral dostałam od Natalii :) Odcień 117 Raspberry. 
Ma ciekawą konsystencję, która całkiem nieźle trzma go na ustach (testowane w domu). Jest po prostu gęsty i dość tępy, przez co jeśli już go nałożymy, zdaje się mocno przywierać do ust. Nie barwi ich jednak, zostawia nieco śladów, ale ciężko się sciera, hmm... no nie jest taki śliski i 'posuwisty'  jak większość błyszczyków :D Jest trochę lepki przy tym, ale da się przeżyć. Pachnie i smakuje słodkawo.


Połysk nadaje mu nie tylko forma płynu, ale i błyszczący pyłek. Nie jest to jednak jebutny brokat, który wali po oczach swą drobinkowatością. Naprawdę gwiezdny pyłek. Jak zresztą widzicie w normalnych warunkach jest w zasadzie niewidoczny. Najlepiej obrazują go powyższe zdjęcia, zrobione kiedyś, dawno temu, kiedy jeszcze na planecie Ziemia świeciło słońce...

Dzięki bardzo przyzwoitej trwałości i pięknemu efektowi (lśni naprawde pięknie) jest to kosmetyk zdecydowanie godny zainteresowania. Mam nadzieję, że jak już zrobi się cieplej to się do niego przekonam :)


Jak Wam się podoba? kto się odważy? :)


45 komentarzy:

  1. kolor wspaniały ! Odważny, seksowny, wyrazisty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nie odważę, bo taki kolor mi wybitnie nie pasuje, ale z chęcią zobaczę co tam jeszcze w szafach kobo siedzi (o ile wcześniej nie zlikwidują natury :P).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię efekt czerwonych, błyszczących ust. Mam coś podobnego u siebie i chętnie noszę w bardziej sprzyjających słonecznie warunkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow co za kolor, uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! i jaki mocny kolor błyszczyk daje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam w szoku, kiedy pierwszy raz maźnęłam nim po ręce :)

      Usuń
  6. Jakie piękne usta!
    Ja też lubię mocne kolory na ustach, ale to już tak jest, że jeden pasuje a inny nie, bez przymierzania trudno powiedzieć, czy by się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor. Gdybym miała takie usta jak Ty na pewno bym z takimi odcieniami się baaaardzo polubiła;)

    OdpowiedzUsuń
  8. :o szczeka opada co za boskie usta!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor cudowny ! Ale ja bym chyba nie potrafiła nosić takiego na co dzień :( Za mocny jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym nie przestawała patrzeć w lusterko, mam manię, że gdy tylko na ustach pojawia się wyrazisty kolor, to na sto procent zaraz gdzieś się nim pomażę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. WoW! Aż mam ochotę biec po niego, ale na czerwienie mam już szlaban...

    OdpowiedzUsuń
  12. ja się nie odważę, ale Tobie jak zawsze pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nic dziwnego, że oczu nie ma gdzie podziać... do tego czerwone szpilki i kipisz seksem ;)
    piękny kolor i genialnie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor super a Twoje usta piękne i zadbane :) ja muszę się chyba za moje wziąć ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. jest cudowny, ale mialabym takie same obawy. Jak maluje usta takim produktem, to mam wrazenie, ze caly swiat patrzy tylko na moje wargi i mysli " boze co ona sobie zrobila" lub cos w tym stylu.. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie za wyrazisty kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor ładny,ale nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na ustach wygląda bombowo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie właśnie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdyby mi tylko taki kolor pasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. O cholerka! Genialne! W szczególności na TAKICH ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Wygląda fantastycznie! Szkoda, że nie mam na tyle odwagi, by tak się malować na co dzień...

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kolor ;D uwielbiam mocno podkreślone usta <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolor, ale dla mnie zbyt odważny, przynajmniej na codzień.

    OdpowiedzUsuń
  25. Biegnę po niego, uwielbiam moje usta w takich kolorach! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale mega piękny kolor!
    być może się skuszę i sobie taki zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. malinowy lub koral chętnie bym skosztowała...ale jak się lepi to nie, dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakoś mi się nie podoba. Aż sama się dziwię :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor piękny <3 Ale mi nie pasują czerwienie ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. cudny kolor! mi się bardzo podoba i chyba go sprawdzę jak będę następny raz w Naturze:P

    OdpowiedzUsuń
  31. cudownie wygląda na twoich ustach :) można się faktycznie zapatrzeć! pięknie cię nimi natura obdarzyła, więc podkreślaj je mocnymi kolorami - serdecznie zazdroszczę :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  32. dzięki za wszystkie tak miłe komentarze :*

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują