NOTD: wild pink panther | manhattan + nail rock

  • 25

Trzeba się bawić póki paznokcie długie i się nie łamią. Jak tylko zobaczyłam naklejki, które sprezentowała mi Sabbatha, od razu wiedziałam, jak zostaną spożytkowane. Czem prędzej kupiłam czarny lakier. Niestety okazał sie fatalny w użytkowaniu, ale kolor czarny ma, nie da się ukryć. Jest po prostu strasznie gęsty. A szkoda, bo ma fajny pędzelek i ogólny potencjał. Niemniej mani wyszedł tak, jak zakładałam. Efekt na pewno byłby lepszy na ładniejszych paznokciach i przy lepszych skórkach, ale jak to mówią: jak sie nie ma, co się lubi, to się lubi co się ma, o!





Używacie naklejek? Bo ja w tym momencie jestem baaardzo na tak. 
Taką piękną panterkę dzięki temu mam!

25 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda ;]
    Ale ja jakoś nie potrafię się przekonać do naklejek.

    OdpowiedzUsuń
  2. naklejki wyglądają świetnie. bardzo podoba mi się i wzór, i kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość wygląda super!:) Muszę w końcu sprawić sobie jakieś naklejki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt śliczny, ale ja + naklejki to byłby dramat ;)mam 2 lewe ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się naklejka :) jednak nie lubię czarnych paznokci i czarny lakier wykorzystuję jedynie pod brokaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam jeszcze naklejek ale efekt na Twoich pazurkach bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam sobie zwykłe czerwone naklejki (nie chciałam ryzykować i wydawać 15zł na coś co może mi w ogóle nie przypaść do gustu, więc wybrałam opcję za 3zł na promocji :D) i czekają cierpliwie na swój dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. połączenie jest świetne! :) sama chętnie bym coś takiego zmalowała, ale chyba nie jestem przekonana co do naklejek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super, mam nadzieje że pozostałe naklejki też ci będą pasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja myślałam, że sama dziergałaś te kropeczki :) Tak czy siak fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A myślałam na początku, że sama tą panterkę zrobiłaś ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wygląda :) nie próbowałam jeszcze naklejek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. coraz bardziej mam na nie chcieja bo konadem tego nie osiagne co jest na naklejkach, tylko gdyby ceny troche nizsze byly za pare dni noszenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pokrywam naklejki topami, wtedy trzymają się baaaardzo długo. duzo dłuzej niż lakier, polecam :)

      Usuń
  14. Piękna panterka - teraz już na pewno kupię te naklejki;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie to razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna panterka i efekt końcowy fajny:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują