Wibo-Box, edycja majowa :)

  • 17
No niestety, przez kilka dni bedziecie miały na głowie te same wpisy :D Tym razem moja paczka dotarła szybko, nie jak poprzednio, więc już Wam pokazuję co znalazło się u mnie. Taaaak wiem, że widziałyście to wczoraj, ale jakby nie patrzeć moje perełki są inne! :p


Po pierwsze: lakiery piaskowe, w naszej polskiej, bałtyckiej wersji :)


Po drugie: perełki, czyli popularny niedawno caviar manicure. To jedyne produkty w tym Boxie, które sie nie powtarzają, każda z nas dostała inne kolory. Mi trafił się mocny, różowy, nawet rochę fuksjowy zestaw :)


Po trzecie: znowu paznokcie. Tym razem odżywka i preparat do usuwania skórek.


Znalazło się też coś na twarz i oczywiście tusz do rzęs. Już wiecie więc, co mam dziś na oczach :D


Poza tym oczywiście gadżety od partnerów.


Piasek mam na paznokciach od wczoraj. Do tej pory kompletnie mnie ten trend nie ruszał. Morski piasek z Lovely jest bardzo brokatowy i błyszczący, więc trochę ten efekt się gubi, ale muszę przyznać, że mi się podoba :)
Ciekawe, jak wypadną perełki...

17 komentarzy:

  1. Perełki od Lovely już mam- wersję fioletową :) Wygląda fajnie, ale niestety trwałość pozostawia wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. piaskowce ciekawią mnie najbardziej... dawaj w pierwszej kolejności ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawią mnie te perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem niesamowicie ciekawa tych perełek do caviar manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten fuksjowy zestaw mnie najbardziej ciekawi, bo kolor bardzo mój, jeżeli chodzi o paznokcie. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój zestaw kolorystyczny lakierów chyba najbardziej mi przypadł do gustu więc fajnie, że je nam pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, Wibo podąża ostatnio mocno za trendami i nowościami :) Lubię ich bo nie przesadzają z cenami a mają kosmetyki raczej dobre i bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawą mnie te piaski:) U mnie w Rossmannie(ani nigdzie indziej) niestety ich nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Super paczka :)
    Czekam na recenzje i zdjęcia piasków i kawioru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mnie ciekawią lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcę zobaczyć perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawartość bardzo fajna :D oczywiście najbardziej ciekawa jestem lakierów :))

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują