Kto wygrał depilatory Braun? Wyniki konkursu!

  • 10
Zaliczam właśnie ciężki szok po powrocie na uczelnię, więc ten post publikuje się automatycznie. 
Kochane Zwyciężczynie bardzo proszę o przesłanie wszystkich potrzebnych danych (imię i nazwisko, adres pocztowy, pod który powinna zostać wysłana nagroda, nr telefonu komórkowego lub stacjonarnego) na mój adres mailowy (letstalkbeauty.blogspot@gmail.com)

A depilatory wygrywają i zrecenzują razem ze mną:

Dezemka - niech Ci życie po ciąży lżejszym będzie
Milutka/Coco Mademoiselle - za trud włożony w przygotowanie cudnego komiksu :)


Na Wasze dane czekam do 11 stycznia. Buziaki :)

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) wydawał mi się bardzo przeciętny

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jestem w szoku że tak sie spodobał:D Dziękuję

      Usuń
  3. Jupiiiii jupiiii!!!
    Niech Ci moja droga Bóg w dzieciach wynagrodzi sa sa sa:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Toż to normalny szok... Bardzo dziekuję za wyróżnienie mojej pracy... W życiu nie pomyślałam, że wygram. Dziękuję też za gratulacje- dziewczyny warto próbować szczęścia... :-)

    Pozdrawiam, Milutka/Coco

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują