Czerwień doskonała. Szminka Avon.

  • 15

Nowa seria szminek od Avon absolutnie skradła moje serce. Ok, z czterech odcieni, które mam używam tylko dwóch - rich merlot i radiant raisin. Te jaśniejsze kompletnie do mnie nie pasują, są po prostu za jasne dla mojej karnacji. Za to te dwie czerwienie są idealne. Doskonałość absolutna łączy w sobie nasycony, żywy kolor i właściwości pielęgnacyjne. Piszę, że łączy, a nie ma łączyć, bo zdecydowanie zgadzam się z opisem marki - szminki mają świetną pigmentację, nie tracąc przy tym lekkości i nie wysuszając ust.



Rich merlot to nieco ciemniejsza, ciepła czerwień, w troszkę krwistym odcieniu. Szminka jest cudownie kremowa, pięknie kryje kolorem, nie wyglądając przy tym ciężko. Wręcz przeciwnie - jest dość błyszczykowa, co zresztą widać też po tym pięknym lśnieniu na zdjęciach poniżej. Ma bardzo neutralny zapach i smak. Co mnie najbardziej zaskoczyło, to trwałość. Pomadka w zasadzie nie wymaga poprawek przez cały dzień, o ile się jakoś mocno nie obżeramy ;) Ust nie wysusza ani trochę - po całym dniu noszenia skóra jest w świetnym stanie.


Ja jestem absolutnie na tak i mam ochotę na więcej mocnych kolorów :) 

Warto też zauważyć, że zdaje się, że ta linia ma dość dużo wspólnego z tym, co pokazane jest w katalogu. W każdym razie kolorystyka moich pomadek w miarę się zgadza. Może to koniec ewentualnych niespodzianek po otrzymaniu zamówienia? ;)

15 komentarzy:

  1. odcień u Ciebie na ustach bardzo mi się podoba, ja wyglądałabym dziwnie :) jestem zbyt blada na takie winne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie... przepiękna!
    a pokaż pozostałe kolorki

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo wyrazista, też takie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki odcień czerwieni bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię oglądać takich pięknych, pełnych ust w tych kuszących kolorach, bo się napalam, a u mnie one nigdy nie wyglądają nawet w połowie tak dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ona piękna, muszę się w nią zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor i piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo! Chcęęęęęęęęęęę!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jestem na tyle odważna, żeby nosić czerwień, za to na cudzych ustach podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow co za czerwień! piękna! ja się właśnie zastanawiam nad jakąś szminką z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny kolor. Lubię mocne kolory na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. osobiście wolę klasyczną czerwień :) nie jestem przekonana do takiego odcienia

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują