Kuracja do rzęs Revitacell- 2 miesiące

  • 11
Cześć Dziewczyny :)
Wczoraj dojrzałam do decyzji o odstawieniu Revitacell Stem Cell Eyelashes Therapy.
Dlaczego?
Przede wszystkim dlatego, że uważam, że rzęsy są już zdrowe, mocne i na tyle długie, że mogę dać im trochę odetchnąć.
Poza tym- chcę sprawdzić jak długo utrzymają się efekty. Dużo naczytałam się o gwałtownym wypadaniu rzęs po zakończeniu kuracji Revitalashem i ciekawa jestem, jak będzie w przypadku naszego polskiego wynalazku.
Oczywiście mam nadzieję, że za tydzień nie będę mieć łysych oczu :)

Co mogę powiedzieć po tych dwóch miesiącach?
JESTEM ABSOLUTNIE ZACHWYCONA.
Nie mogłam nigdy narzekać na długość rzęs (ale narzekałam), ale bardzo mi wypadały.
Revitacell przede wszystkim bardzo zdyscyplinował moje rzęsy.
bardziej sprężyste, elastyczne, jedwabiste i gładkie.
Nie stroszą się tak jak kiedyś, choć z powodu długości i tak się plączą.

No właśnie. Długość. To na pewno bardzo Was ciekawi.
Przez długi czas używałam odżywki tylko na jedno oko- prawe. To z niego sypały się rzęsy w efekcie czego były dużo rzadsze i krótsze.
Kuracja miała mi je zagęścić i lekko wydłużyć, żeby upodobniły się do tych na oku lewym.
No i to zrobiła.
Co więcej- rzęsy prawego oka są teraz nawet minimalnie chyba dłuższe niż lewego.
No i oczywiście nie wypadają.
Nie powiem, że nie wypadają wcale, bo to naturalna kolej rzeczy, że przychodzi taki dzień, ale dwie rzęsy w tygodniu na waciku to nie to samo, co 6 za jednym razem prawda? :)





Odżywka ma formę maskary, ale żeby polepszyć działanie wycierałam szczoteczkę w palec i wcierałam płyn w linię wzrostu rzęs.  I myślę, że jest to działanie obowiązkowe, bo jakoś trudno mi uwierzyć, że smarowanie samych tylko włosków spowoduje wzrost nowych...

Muszę też jednak podkreślić, że te dwa miesiące moje rzęsy miały też spokój z tuszowaniem i demakijażem. Malowałam je bowiem dużo rzadziej. Choć nie wcale :)


Ze swojej strony mogę polecić z czystym sumieniem. Na mnie komórki macierzyste zadziałały.
Polecam wypróbować zwłaszcza jeśli nosicie się z zamiarem wypróbowania Revitalasha. Revitacell jest po prostu tańszy. Do końca października jest na niego promocja i kosztuje niecałe 100 zł.

REVITACELL WWW
POZOSTAŁE POSTY O REVITACELL

11 komentarzy:

  1. ja swoją też odstawiłam - jestem zadowolona z efektu po, nic się nie dzieje, nie wypadają i efekt się utrzymuje :0 wracam do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam odżywki RevitaLash ponad rok czasu więc chcę dodać kilka słów od siebie.Wypadanie rzęs po zakończeniu kuracji jest zauważalne i może stanowić problem. W moim przypadku rzęsy faktycznie wypadały bardziej niż zwykle, byłam nawet tym zaniepokojona. Nadal jednak stosowałam odżywkę i po około 3 tygodniach rzęsy stały się znowu długie i gęste. Problem nie tkwi w odżywce, myślę, że kluczową sprawą jest tutaj cykl wzrostu rzęs, które żyją około 3 miesięcy i potem wypadają. Stymulowane odżywką zaczynają gwałtownie rosnąć w jednakowym czasie i potem mniej więcej w jednakowym czasie wypadają. U mnie z racji tego, że stosuję odżywkę wiele miesięcy było już kilka takich "cykli" i wszystko się uregulowało. Nie mam już okresu, w którym rzęsy wyglądają źle. Po prostu proces wypadania i wymiany rzęs na nowe przebiega niezauważalnie...jedne rzęsy wypadają, inne rosną. Myślę, że po każdej odżywce może być podobnie. Trzeba się na to przygotować i w dalszym ciągu stosować odzywkę.
    Dodam jeszcze, że odżywkę stosuję codziennie, nie tak jak zaleca producent (2-3 razy w tygodniu)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie widać różnicę :) ale i tak miałaś super rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No. I takie produkty to ja lubię:) różnicę widać gołym okiem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. superancko widac roznice :)
    ja bym chciala zeby mi sie zagescily bardziej a tymczasem robia mi sie dlugie a ja chce wieceeeeeeeeeeej !

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać różnicę, ale ja póki co zostane przy tańszych odżywkach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super , jak skończę kurację z olejkiem rycynowym , to może skuszę się na nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać różnicę i to dość znaczną! Myślę, że warto wydać 100zł i uzyskać takie efekty.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują