skąd ludzi niesie na bloga, czyli na śmieszno :)

  • 31
Hej Kochane :)

Przeglądanie statystyk bloga to świetna sprawa, naprawdę można dowiedzieć się ciekawych rzeczy, o sobie również...

Podążając za pomysłem Pauli na One Little Smile i ja postanowiłam jakoś uporządkować te wyniki wyszukiwania w kategorie.
Mój blog jakiś bardzo popularny nie jest i googlowanie raczej monotonne, ale zdarzają się perełki :)

FETYSZYŚCI



  • oko bez rzęs 
  • lubię oglądać myjące się koty (yyyyyy?!)
  • najcieńsze włosy świata
  • anorektyczki makes life beautiful
  • brzuch kobiecy włosy

DUPY CYCKI DUPY CYCKI

  • pupy kwejk (spoko, też lubię pooglądać :D )
  • obwisłe cycki (no już bez przesady, moje są jędrne!)
  • chochlik z cyckiem
  • czarnuszka a większy biust
  • co zrobić, żeby urosły piersi (chcesz mieć cycki jak pamela jedz jogurty jogobela /przyp.red. )

PROBLEMY Z TUSZĄ
(nie mam pojęcia, dlaczego to odsyła do mnie, jak u mnie góra 40 ;(  )

  • ciekawa stylizacja rozmiar 46
  • duży wybór sukienek na studniówkę 48
  • gruby brzuch 2012 (chyba przegapiłam edycję z poprzednich lat :D )
  • przejedzenie porównanie
  • schudłam po ciąży odpadły mi brwi! (normalnie jak tytuł z pierwszej strony faktu! )

I'M SEXY AND I KNOW IT

  • sesja naturalna seksi
  • sexi brzuch
  • sexi style
  • studniówka sexy

INNE

  • anja rubik pokaz VIRGINIA SECRET 2011 (!!!)
  • trochę słabo się czuję lepiej sprawdzę w necie co to może być
  • balsam do ciała usuwający gęsią skórkę (jest coś takiego?!)
i mój totalny ulubieniec USTA DO ĆWICZEŃ .
Ja rozumiem, różne rzeczy ludzie trenują, ale ten... tego :D




31 komentarzy:

  1. niezłe niektóre te wyszukiwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie 342 wejść po wpisaniu hasła 'wyjebane po całości' coz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też miewam zabawne wejscia, ale nie wpadłam na pomysł zrobienia z nich notki ;)
    to nie ja to wpisywałam, ale też lubię patrzec jak mój kot się myje! -.- i na zgrabne pupy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. myjące koty - turlam się, hahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. "gruby brzuch 2012 (chyba przegapiłam edycję z poprzednich lat :D )" hahahhaa ale się uśmiałam :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. "trochę słabo się czuję lepiej sprawdzę w necie co to może być"
    ;D no świetne

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahaha nie no niesamowite :D jakim cudem ludzie po czymś takim trafiają na blog? :D gruby brzuch 2012, schudłam po ciąży odpadły mi brwi i virginia secret to moi faworyci :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ahaahahahahahahhahahahhahah, ale się uśmiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko, ale się uśmiałam :) Co też ludzie nie wymyślą :) Hahaha

    OdpowiedzUsuń
  10. "chcesz mieć cycki jak pamela jedz jogurty jogobela" - poległam! Przepraszam, jeszcze tego nie słyszałam, hah :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha, ale się uśmiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. haha, dobre ;D u mnie nie ma takich cudow, jedynie dziaj jako 'paczek niespodzianka', ja wiedzialam, ze jestem slodka, ale zeby az tak? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahahahaha! O matko :DDD
    Twoje słowa kluczowe wygrywają z moimi :D

    /odpadły mi brwi, no wzięły i odpadły/
    /chochlik z cyckiem/

    Czy Ty też chcesz obejrzeć edycję plebiscytu na gruby brzuch na poprzednie lata? ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. hahhaha niezłe aż lookne do siebie z ciekawosci:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym podchodziła z DUŻĄ rezerwą do tego typu rzeczy, bo przeważnie ludzie nie znajdują się na naszej stronie przez daną frazę. Indeksowanie stron to bardzo złożony proces, głupi bałagan w kodzie (co jest na porządku dziennym w blogspocie) może wywołać lawinę dziwnych słów kluczowych niemających nic wspólnego z tematyką strony.

    Owszem, to jest zabawne, ale nie do końca prawdziwe. ;-) Nie pozycjonujesz swojego bloga, więc możesz się spodziewać wielu innych dziwacznych fraz - ot, taki śmietnik, spychologia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha Genialne!
    U mnie pojawiły się FRYZURY FILIPA BOBKA, PRZYJEMNOŚĆ W ŁÓŻKU, a ostatnio też GŁODNE MURZYNY i STARE SUCHARY.

    OdpowiedzUsuń
  18. Opadnięte brwi po ciąży- padłam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej rozbawiły mnie dwie pierwsze kropki z kategori dupy cycki :D I Twoje komentarze :D:D

    OdpowiedzUsuń
  20. lol, ale wiesz co to jest dość przerażające, że żyjemy wokół ludzi, którzy googlują takie rzeczy. no WTF!

    OdpowiedzUsuń
  21. haha niezle :D ale cycki najlepsze:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. koty najlepsze! a dziś dzień kota :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują