paznokcie: ekstremalnie pastelowa brzoskwinia (?)

  • 31
Cześć :)

Dzisiaj lakieromaniactwa ciąg dalszy.
Ostatnio pokazywałam Wam na fb paznokcie wymalowane nowym nabytkiem. Dzisiaj trochę więcej zdjęć :)

Lakier wpadł mi w oko podczas ostatniej wizyty w Rossmannie. No bo co można robić, jak ma się 15 minut do autobusu?...
Na półce Wibo stały cztery nowe pastelowe odcienie Extreme Nails - moja pseudo brzoskwinka (no bo to taki pomarańcz, nie wiem, czy mogę to nazwać brzoskwinką :D ), niebieski, coś a'la mięta i zdaje się, że majtkowy nieco róż.
Powiem szczerze, że nie przyglądałam się zbytnio- oczarował mnie właśnie ten kolor, poleciałam do kasy, zapłaciłam te 5,59 zł i napawałam oczy pięknym widokiem :D
Oczywiście tego samego wieczora wylądował na paznokciach.

Jak się sprawuje w kwestiach technicznych?
Schnie szybko, ma fajny, miękki pędzelek, producent reklamuje go jako płaski i ogólnie super, no i rzeczywiście dobrze się nim maluje. Przy moich umiejętnościach potrzebuję 2 warstw, żeby uzyskać zadowalające krycie.
Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie trwałość! Lakier wytrzymał na moich pazurach prawie tydzień, z niewielkimi starciami na końcówkach.


A prezentuje się tak.








I co Wy na to? Zaopatrzyłyście się już w coś z tej mini kolekcji?

31 komentarzy:

  1. ładny! ciekawa jestem jak mięta wygląda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor :). Zazdroszczę ci paznokci. Miałam jeden lakier z tej serii, ale u mnie był koszmarnie nietrwały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po raz drugi już cieszę się, że mogę zgodzić się z Zoilą co do słowa - no może poza tym, że miałam lakier z tej serii ;)
      ____________________________

      Niestety, chciałabym wyhodować takie pazurki, a nie mogę, ponieważ co urosną już takie ładne - to jeden złamie się tuż przy "mięsie" i muszę obcinać je na łyso :(
      Tak: nie stosuję odżywek. Nie mam pewności, czy są w stanie pomóc moim paznokciom, więc szkoda mi na nie kasy...

      Usuń
    2. :*

      Zajęcze, odżywki evelajnowe są tanie, warto spróbować!

      Usuń
  3. Piękny kolorek a paznokcie jeszcze piękniejsze :))

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie ładne paznokcie! i kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się! Miss Sporty ma chyba teraz podobny w swojej kolekcji.

    S.

    OdpowiedzUsuń
  6. jest sliczny, widzialam juz na FB u ciebie. plus piekne paznokcie masz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolorek :). "No bo co można robić, jak ma się 15 minut do autobusu?..." - właśnie przez to zaczęło się moje lakieromaniactwo ;]. Jeżdżenie autobusem się skończyło, lakieromaniactwo niekoniecznie :P (ale na pewno mnie kupuję nowych lakierów :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mówisz, że w rossmannie? Może ja też będę musiała kiedyś poczekać ciut dłużej na autobus.
    Taka smakowita brzoskwinka, ciekawa jestem tej mięty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, kolorek śliczny. Muszę zajrzeć do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna ta brzoskwinia na pazurkach:) lubię lakiery Wibo, bo są tanie i w miarę trwałe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny, piękny, piękny! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie ty masz śliczne,długie paznokcie ! zazdroszczę Ci ich ! : ))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor :) Szukałam takiego, ale jakoś zawsze nie udało mi się kupić ideału... może wypróbuję ten :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie <3
    zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz przepiękne paznokcie, ale kolor mnie nie urzekł - nie podoba mi się ten typ "połysku" - przynajmniej na zdjęciach, może w rzeczywistości wygląda inaczej. Ma jakiś "shimmer"?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szajme3ra żadnego nie ma, jest bardzo kremowy. to stąd ten trochę inny połysk.
      jeśli lubisz taki mokry efekt, to zapraszam do następnego lakierowego postu niedługo :D

      Usuń
  16. Piękne paznokcie, kolor na nich również.

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny kolorek, lubię te lakiery wibo...masz piękne pazurki;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny kolor, ale paznokcie to już w ogóle masz świetne :-) Może zechcesz wypróbować lakier OPI Orly lub Essie? :-)Lub marzysz o cieniu z MAC'a? Lub może o lakierze do paznokci Chanel? :-) Zajrzyj do mnie po szczegóły :-) Spełniam Twoje kosmetyczne życzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Darmowa paczka z kosmetykami, wystarczy zarejestrować się i polecać: http://shinybox.pl/?ref=793a870

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiekny odcien ! :)
    a to ze wytrzymal tydzien, no to jestem pod wrazeniem :):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny kolor!!!!

    Z przyjemnością obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie!!!:*:*:*:

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam:*:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny kolorek :) Jeszcze nie widziałam go na żywo, ale na pewno przyjrzę mu się z bliska będąc w Ross. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują