Muzyczny wieczór odc. 5.- Lana Del Rey

  • 20

Ten dzień musiał kiedyś nadejść.
Nie umiem ukryć swojej miłości dla tego, co robi ta Dziewczyna.

Uwielbiam ją w każdym calu, jest jedyna w swoim rodzaju, absolutnie inna od wszystkich.
Można ją nazywać produktem wykreowanym dla potrzeb showbizu, a nawet jeśli, to jest to produkt niesamowicie wysokiej jakości, dopracowany w każdym calu i ja ten produkt kupuję.
Nie mogę doczekać się więcej.Kkocham muzykę, głos, emocje, teledyski to majstersztyki, zarówno te "amatorskie", stylizowane na stare video, jak i "instagramowe" oficjalne klipy.











Wzrusza mnie niemiłosiernie. Wzięła mnie ta estetyka strasznie i zdaje się, że mi się jeszcze bardzo długo nie znudzi.
To cofnięcie się w czasie było jedną z najlepszych rzeczy, jaka mogła się przytrafić współczesnej muzyce.
Nawet jeśli czasem wygląda jak świnka.


20 komentarzy:

  1. również lubie jej muzyke :)

    -zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja jestem chyba jakaś dziwna, bo dziewczyny wybitnie nie trawie :)
    ale teledyski ma fajne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za jej piosenkami. Kompletnie do mnie nie przemawiają, mimo że kocham kobiecy wokal. Jakoś nie przemawia do mnie to co ona robi i w jaki sposób to robi.

    OdpowiedzUsuń
  4. myślałam i czułam dokładnie to samo co ty gdy słuchałam jej płyty jakiś czas temu, ale teraz już mi przeszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzisiaj mam wieczór z muzyką Lany :) jest absolutnie genialna - każda piosenka mnie wzrusza :) są w nich emocje i taka prawda. A jej występy na żywo - magia! jest tak słodko zdenerwowana i nieśmiała. baaaaaaaaardzo cenię jej muzykę.

    OdpowiedzUsuń
  6. W środę przyszła do mnie jej płyta z bonusowymi piosenkami i jestem w niej zakochana, nie wyciągam jej z odtwarzacza :D

    OdpowiedzUsuń
  7. tak, trzeba przyznać ze tym razem jej menedżerzy, styliści i spece od marketingu nie próznowali :)
    kiedys podobno jej pierwszy singiel byl totalna klapą, teraz wszyscy wpadają w zachwyt- i dobrze. Dobrze ze nikt też nie kryje tego, że ona nie jest "prawdziwa" tylko wykreowana- jak większość gwiazd.
    Słucha sie jej na prawde miło.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ją uwielbiam i nie będę się rozpisywać, bo by nie starczyło tutaj miejsca na to.. jest idealna. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też ją lubię ;) Mimo, że wyhodowana pod szołbiznesowym kloszem jest bardzo życiowa. Ostatnio słyszałam plotkę jakoby jej pierwsza płyta miała być ostatnią, ponieważ wyśpiewała już wszystko, co chciała przekazać. Mam nadzieję, że to tylko plota ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię Lanę. Niemniej nie sam talent i oryginalność za nią przemawia i jej pomaga, jej ojciec jest milionerem, więc umożliwia jej jakąś tam promocję w sieci, dobre, niebanalne teledyski itd.
    Jej uroda również mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też ją bardzo, bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisałam jakiś czas temu o niej na moim blogu ;) również sie nią zachwycam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam piosenkę Born to die! Jeszcze nie tak dawno słuchałam jej po dobrych kilkanaście razie dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie jej słucham ;) uwielbiam jej głos!

    OdpowiedzUsuń
  15. też się w niej ostatnio zakochałam, i mam gdzieś że na żywo (bazując na nagraniach live znalezionych na yt) już tak rewelacyjnie nie brzmi, mam gdzieś, że ma sztuczne usta (ale przynajmniej zrobiła to w estetyczny sposób), cała wg mnie jest piękna, cudowna, choć to zupełnie nie mój styl muzyczny to przepadłam strasznie ;) Oceniając same piosenki to moimi faworytami są Gramma i Off to the races ale z kategorii teledysków wygrywa National Anthem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ogolnie nie przepadam za Laną, ale National Anthem to naprawde fajna piosenka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Lanę i jej styl- zarówno muzyczny jak i ten związany z wizerunkiem scenicznym :)

    Dziewczyna ma świetny gust i odpowiednią wrażliwość do artystycznego fachu- w tym, co robi jest świetna.

    Podziwiam jej piosenki( zwłaszcza "Blue Jeans", "Carmen", "National Anthem","Off To The Races" i jej nowość- "Serial Killer" :) ), ale przyznam , że zupełnie nie przypadły mi do gustu takie piosenki jak "Lolita" czy "This Is What Makes Us Girls".

    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Też lubię słuchać piosenek Lany, ma świetny głos :) Jeżeli podoba Ci się jej muzyka to polecam przesłuchanie utworów Birdy- Skinny love czy People help the people :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują