Hitowa para nawilżaczy z kwasem hialuronowym od Dermedic

  • 27
źródło: ja+deadsea.com
Tak się teraz chwalę, że mam taką super pięknie nawilżoną buźkę, że jak Was obudzą w środku nosy i zapytają "w ilu procentach Lets ma nawilżoną skórę?!" to bez otwierania oczu powiecie, że 99%! ;p
W związku z tym, że ostatnio mnie zapytano, co takiego robię, że jestem aż tak napojona, dzisiaj mam dla Was recenzję dwóch produktów, które bardzo mi się spodobały, a maskę naprawdę uwielbiam bardzo mocno.
Wszystkie kosmetyki, jakich obecnie używam do twarzy są w zasadzie choćby w minimalnym stopniu nawilżające, nawet te matujące, więc to jest podstawa. No i dużo wody w najczystszej, mineralnej, niegazowanej postaci piję,. Ot, cały sekret chyba.

                                                                                                                                                                                       

DERMEDIC HYDRAIN3 HIALURO MASKA NAWADNIAJĄCA


Producent: Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas Hialuronowy, Mocznik-UREA, Gliceryna,Alantoina, Natural Extract AP,Abil OSW5, Oxynex K


  • Intensywnie nawilża nawet wyjątkowo wysuszoną skórę
  • Wzmocniony, skoncentrowany system nawadniania skóry
  • Ratunek dla skóry odwodnionej
  • Skoncentrowana ilość składników aktywnych
  • Nie zatyka porów
  • Bez konieczności zmywania skóry po zabiegu
  • (źródło: dermedic.pl)
OPAKOWANIE: tubka mieszcząca w sobie 50g produktu. Dizajn ukradziony z serii Emolient Linum i bardzo mi się podoba. Minimalistycznie i elegancko.
KOLOR: po wyciśnięciu na dłoń biały, z lekkim przeźroczem, ale jak się rozsmaruje na twarz to się robi przezroczysty, Maseczki Dermedic tak mają :)
ZAPACH: w sumie ucieszyłam się, że zapach jest inny niż linii Hydrain2. Ten jest lżejszy i bardziej świeży. Moim zdaniem dużo ładniejszy. Trochę ogórkowy?
KONSYSTENCJA: bardzo żelowa. Maska ślizga się po twarzy z prędkością światła. Nie zastyga.

EFEKTY: zdecydowanie jedna z najlepszych masek, jakich używałam! Skóra jest mięciutka, gładka. Wszystko co było przesuszone, jakaś skórka czy coś, znika. Buzia wygląda świeżo i czysto i aż czuć, że się napiła :). 
W dodatku zauważyłam, że minimalizuje podrażnienia, czasem nawet uda jej się zgasić w zalążku jakiegoś prychola :) Moim zdaniem jest idealna na wieczór, spokojnie można sobie odpuścić nakładanie kremu na noc. 




Poj. /Cena:  50g/ok. 25 zł

OGÓLNA OCENA: 5/5 !

                                                                                                                                                         
DERMEDIC HYDRAIN3 HIALURO TONIK, MLECZKO 2W1


Producent: Składniki aktywne: Woda termalna, Hydroveg VV, Olej Migdałowy, Kwas Hialuronowy,Witamina E

Również dla osób nie tolerujących tradycyjnych preparatów oczyszczających i mydeł. 
Łączy delikatność mleczka i świeżość wody.
Nie wysusza skóry jak inne środki myjące.
Utrzymuje równowagę hydrolipidową w naskórku.
Nie zatyka porów.
Nie powoduje uczucia ściągnięcia.
Pozostawia bardzo delikatny film.

(źródło: dermedic.pl)

OPAKOWANIE: równie ładna jak tubka butelka z moim ulubionym zamknięciem, czyli takim pykaczem z napisem "press". Bardzo solidne przede wszystkim. Zamknięcie trzyma bardzo mocno.
KOLOR: biały
ZAPACH: jak wyżej. Bardzo ładny.
KONSYSTENCJA: żelowe mleczko. Bardzo gładkie i śliskie. Rzeczywiście zostawia na skórze taki lekki film. Nie lepi się i nie tłuści.

EFEKTY: wiem, że jestem jedną  z niewielu osób, które lubią mleczka, no ale nic na to nie poradzę ;p

Mleczko ma za zadanie usunąć makijaż, zarówno z twarzy jak i z oczu i jednocześnie pozostawić cerę odświeżoną.

Połączenie typu mleczko + tonik miałam okazję wypróbować w przypadku kosmetyku Ziai z linii Kozie Mleko. Z tonikiem nie miał on jednak nic wspólnego. Po zmyciu makijażu czułam na skórze taką niemiłą ciężkość, zero tonizacji i odświeżenia.
Tutaj jest zdecydowanie lepiej. Szybko radzi sobie z tapetą na twarzy i bardzo przyjemnie i łagodnie zmywa tusz, nie pozostawiając przy tym uczucia nieczystości i oblepienia. Nie ma mowy o jakimkolwiek ściągnięciu. 
Skóra jest czysta i miękka.
Skuteczny, łagodny i rzeczywiście odświeżający.

Poj. /Cena: 200ml/ok. 25 zł

OGÓLNA OCENA: 5/5



No lubię te produkty, nie ukrywam tego, że używam ich z przyjemnością. Maseczkę mogłabym nakładać codziennie, bo błyskawicznie daje super efekty. Poranki z buzią niemowlaka? Zdecydowanie lubię to!

27 komentarzy:

  1. to mi się podoba i nie drogo! kupię.

    dzięki za posta polubiłam kwas hialuronowy i będę się go trzymać

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta maseczka już jakiś czas temu przyciągnęła moją uwagę :)
    Na ile razy wystarczy Ci to opakowanie maski? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj myślę, że na całkiem spory kawał czasu. Fajnie się rozprowadza, a nie trzeba jej nakładać jakoś bardzo grubo :) producent pisze o "niezbyt cienkiej warstwie", ale nikt nie nakłada przecież warstwy 2 cm ;)

      Usuń
    2. Rozumiem :)
      Poszukam w swoich aptekach :)

      Usuń
  3. no to namówiłaś mnie na tą maseczkę, zwłaszcza, że mi wyszło, że mam za suchą skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena nie jest wygórowana jak na taką tubkę, więc myślę, że śmiało możesz wypróbować :)

      Usuń
  4. ja jak większość nie lubię mleczek, ale przedstawione kosmetyki są całkiem interesujące, muszę się bliżej zapoznać, ta maska mnie intryguje

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię kosmetyki tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znałam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. biorąc pod uwagę kiepski stan nawilżenia mojej cery powinnam się tym produktom przyjrzeć :) i tak zrobię, jak tylko wykończę zapasy.. a potrwa to pewnie jeszcze kilka miesięcy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam MEGA suchą skórę na buźce ... muszę poszukać tych kosmetyków skoro tak polecasz :D I ja będę miałam wtedy buźkę niemowlaka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam ich krem do twarzy, ale jak dla mnie za bardzo nawilżał :) dla suchych skór polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam z serii hydrain2, ale mimo że nie jestem przesuszona nie odniosłam takiego wrażenia :)

      Usuń
  10. bardzo duzo dobrego słychać ostatnio o firmie Dermedic. Moja siostra ma skórę atopową a widziałam na stronie firmy kosmetyki dopasowane do tego schorzenia skóry i coś mi się wydaje, że będę musiała przetestować to na niej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słychać słychać, bo współprace idą pełną parą :D
      ja miałam to szczęście być jedną z pierwszych i wszystkie kosmetyki bardzo sobie chwalę.
      do skóry atopowej jest seria emolient linum- genialna :)

      Usuń
  11. ciekawa jestemm skladu tej maseczki ale Ciesze sie ze tak ladnie masz nawilzona skore, to na serio nei jest latwe osiagnac taka rownowage

    OdpowiedzUsuń
  12. O ciekawych efektach tych produktów juz słyszałam do tego dochodzi dość przystępna cena i kuszące obietnice nawilżenia 99% Let's... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też jestem z tych, które lubią mleczko i to jest fajne w moim odczuciu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście, dodatnie kwasu hialuronowego do tego produktu to po prostu strzał w dziesiątkę! Dzięki temu, fenomenalnie nawilża skórę twarzy i uelastycznia ją. Ja też, podobnie jak Let's Talk Beauty, mogę posłużyć jako dowód skuteczności tych produktów. Zdecydowane must have dla każdej kobiety z suchą skórą. :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują